  • 1. Data: 2009-04-29 13:04:55
    Temat: Doładowania za 5 i 10 zł za ok 40 minut oglądania reklam
    Od: Kudłaty Konservateesta <o...@v...pl>

    https://www.otineo.com/pl/app/register/rec/TiePeyr-i
    Y16ldU2A-CX3LBgRQzPURnfPqvv5omv5WY

  • 2. Data: 2009-04-29 13:08:23
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Kudłaty Konservateesta" <o...@v...pl> napisał w wiadomości
    news:gt9j9q$8u9$1@news.onet.pl...
    > https://www.otineo.com/pl/app/register/rec/TiePeyr-i
    Y16ldU2A-CX3LBgRQzPURnfPqvv5omv5WY

    ja bym tak swoim numerem telefonu nie spamował ... to może cię kosztować
    sporo jak sie ktoś wkurzy

    --
    tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

  • 3. Data: 2009-04-29 18:40:54
    Od: Ircys <i...@p...pl>

    On 29 Kwi, 15:08, "Bebe" <e...@g...pl> wrote:
    iY16ldU2A-CX3LBgRQ...

    > ja bym tak swoim numerem telefonu nie spamował ... to może cię kosztować
    > sporo jak sie ktoś wkurzy

    Po co miałby spamować z numeru +48609815016 ? ;)

    Ircys

  • 4. Data: 2009-04-30 05:08:48
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Ircys" <i...@p...pl> napisał w wiadomości
    g.googlegroups.com...
    iY16ldU2A-CX3LBgRQ...

    > ja bym tak swoim numerem telefonu nie spamował ... to może cię kosztować
    > sporo jak sie ktoś wkurzy

    w sumie nie wiem po co by ten numer +48609815016 spamować :)

    --
    tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły