  • 1. Data: 2009-04-28 16:44:14
    Temat: Jakis pomysl na wydanie srodkow na koncie Heyah?
    Od: mac66 <m...@a...pl>

    Witam,
    mam w rodzinie kilka numerow w Heyah. telefony sa glownie do odbierania
    wiec po kazdym doladowaniu przybywa na koncie.
    Chetnie bym zmienil na Playa ale szkoda troche tej kasy na koncie
    Da sie jakos to wydac rozsadnie? Moze jakies zakupy i oplaty SMSami?
    Slyszalem ze Voipy tez zie da zasilac SMSami ale ja ma Tlenofon a tam nie widzialem
    cos takiego

    Jakies ciekawe pomysly :-)?

    m.

  • 2. Data: 2009-04-28 16:47:20
    Od: spiderpl <s...@j...pl>

    W dniu 2009-04-28 18:44, mac66 pisze:
> [...]
    > Da sie jakos to wydac rozsadnie? Moze jakies zakupy i oplaty SMSami?
    > Slyszalem ze Voipy tez zie da zasilac SMSami ale ja ma Tlenofon a tam

    przenieś nr heyah do playa to kosztuje 50zl chyba...

  • 3. Data: 2009-04-28 17:01:40
    Od: mac66 <m...@a...pl>

    spiderpl wrote:

    > przenieś nr heyah do playa to kosztuje 50zl chyba...
    a moge zaplacic srodkami ktore mam na koncie?

    m.

  • 4. Data: 2009-04-28 17:05:17
    Od: hephalump <b...@t...pl>

    mac66 pisze:
> [...]
    > wydac rozsadnie? Moze jakies zakupy i oplaty SMSami? Slyszalem ze
    > Voipy tez zie da zasilac SMSami ale ja ma Tlenofon a tam nie

    Zagraj o jednego ze 100 mercedesów.

    --
    <<śmierć wegetarianom>>
    to powiedział *hephalump*

  • 5. Data: 2009-04-28 17:16:20
    Od: osiek <o...@g...pl>

    mac66 pisze:

    > a moge zaplacic srodkami ktore mam na koncie?
    >
    > m.
    inaczej nie możesz ;)

  • 6. Data: 2009-04-29 06:10:29
    Od: BearBag <c...@g...com>

    w ciagu kilku miesiecy UKE pewnie zmusi operatorow do zwracania
    niewykorzystanej kasy dla abonentow ale raczej to nie bedzie dzialac
    wstecz...

  • 7. Data: 2009-04-30 11:47:55
    Od: Leszek Zur <l...@t...eu.org.USUNTO>

    mac66 pisze:
    > mam w rodzinie kilka numerow w Heyah. telefony sa glownie do odbierania
    > wiec po kazdym doladowaniu przybywa na koncie.
    > Chetnie bym zmienil na Playa ale szkoda troche tej kasy na koncie

    Ja ostatnio zmieniłem mojej mamie operatora z simplusa na play fresh bez
    przenoszenia numeru. Na koncie zebrało się ok 200 zł. Najpierw w play
    aktywowałem usługę "Zbieraj minuty w Play Fresh" a następnie wykonałem
    jedno kilkugodzinne połączenie z simplusa do playa i w ten sposób
    doładowałem konto w Play. Za 100 zł zgromadzone w heyah dostaniesz (przy
    założeniu 79 gr/min do Play) 126 minut połączenia do Play i za to Play
    da Ci 63 minuty do wygadania. Czyli zaoszczędzisz 18 zł 27 gr. Lepsze to
    niż nic.

    Leszek

  • 8. Data: 2009-04-30 11:56:27
    Od: "Bebe" <e...@g...pl>

    Użytkownik "Leszek Zur" <l...@t...eu.org.USUNTO> napisał w wiadomości

> [...]
    > Ci 63 minuty do wygadania. Czyli zaoszczędzisz 18 zł 27 gr. Lepsze to niż

    ma 100 zł dostanie 18,27 to zaoszczędzi??

    --
    tylko mięczaki jedzą miód, twardziele żują pszczoły

  • 9. Data: 2009-04-30 12:45:26
    Od: Leszek Zur <l...@t...eu.org.USUNTO>

    Bebe pisze:

    > ma 100 zł dostanie 18,27 to zaoszczędzi??

    Jak mam do wyboru za 100 zł wydane na doładowania odzyskać 18,27 lub nic
    to wolę 18,27.

    Leszek