  • 1. Data: 2017-03-09 13:01:30
    Temat: Dolby Atmos korektor
    Od: z <...@...pl>

    Czy jest jakiś sposób żeby ustawienia korektora a aplikacji dolby Atmos
    zatrzymać/zapisać na poziomie wybranym palcem?
    Nawet w trybie ręcznym suwak wraca do niższego poziomu tak jakby było
    jakieś ograniczenie stopnia korekcji między częstotliwościami.
    Coś jest zwalone czy to tak ma być?
    Na ekranie jest dużo miejsca a wszystko dzieje się na dole.
    Generalnie chodzi mi o zwiększenie głośności bo telefon (Lenowo K6 Note)
    gra wyraźnie ciszej niż inne co jest bardzo odczuwalne na słuchawkach
    bluetoth.

  • 2. Data: 2017-03-09 17:28:56
    Temat: Re: Dolby Atmos korektor
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-03-09 o 13:01, z pisze:
> [...]
    > Generalnie chodzi mi o zwiększenie głośności bo telefon (Lenowo K6 Note)
    > gra wyraźnie ciszej niż inne co jest bardzo odczuwalne na słuchawkach

    Tak z ciekawości... po co telefonowi z dwoma głośniczkami Dolby Atmos?

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2017-03-09 19:07:35
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-03-09 o 17:28, Irokez pisze:
    > Tak z ciekawości... po co telefonowi z dwoma głośniczkami Dolby Atmos?

    Ja używam na słuchawkach lub podpinam do wzmacniacza. Więc może
    producent miał jakiś plan :-)

  • 4. Data: 2017-03-09 19:07:43
    Od: Chris <x...@x...xxx>

    W dniu 09.03.2017 o 17:28, Irokez pisze:

    > Tak z ciekawości... po co telefonowi z dwoma głośniczkami Dolby Atmos?

    +10 do lansu

    --
    www.automo.pl - www.autobaza.pl - www.vin-info.pl

  • 5. Data: 2017-03-09 19:55:52
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2017-03-09 o 19:07, z pisze:

    > Ja używam na słuchawkach lub podpinam do wzmacniacza. Więc może
    > producent miał jakiś plan :-)

    To nadal 2 kanały.
    Telefon ma wyjście S/PDIF, TosLink czy HDMI z włączonym BitStream?

    --
    Irokez

  • 6. Data: 2017-03-09 21:03:57
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-03-09 o 19:55, Irokez pisze:
    > To nadal 2 kanały.
    > Telefon ma wyjście S/PDIF, TosLink czy HDMI z włączonym BitStream?

    Ja się na tym nie znam.
    W tej aplikacji dołączonej przez producenta jest też zwykły equalizer.
    Jest on jednak jakiś skopany bo zaniża głośność.
    A telefon na zewnątrz ma tylko jeden głośnik ;-)
    Bo tak samo można zapytać po cho... tam wyświetlacz FHD i bateria 4000 :-)

  • 7. Data: 2017-03-10 10:21:59
    Od: Jingiel <x...@x...pl>

    W dniu 2017-03-09 o 21:03, z pisze:

> [...]
    > A telefon na zewnątrz ma tylko jeden głośnik ;-)
    > Bo tak samo można zapytać po cho... tam wyświetlacz FHD i bateria 4000 :-)

    Bo ma zaniżać, żeby słuchawek nie spalić. Żadnego dolby atmos nie
    uzyskasz choćbyś nawet podpiął do sprzętu za milion dolarów.

  • 8. Data: 2017-03-10 10:47:52
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-03-10 o 10:21, Jingiel pisze:
    > Bo ma zaniżać, żeby słuchawek nie spalić. Żadnego dolby atmos nie
    > uzyskasz choćbyś nawet podpiął do sprzętu za milion dolarów.

    Nie chcę dolby. Napisz jak podgłośnić dźwięk na słuchawkach
    bezprzewodowych w lenowo K6 note żeby był porównywalny z innymi
    urządzeniami które używałem. Lumia 1020, iphone5c, GalaxyS2, Tablet dell
    venue cośtam...

  • 9. Data: 2017-03-10 11:36:10
    Od: Jingiel <x...@x...pl>

    W dniu 2017-03-10 o 10:47, z pisze:

> [...]
    > bezprzewodowych w lenowo K6 note żeby był porównywalny z innymi
    > urządzeniami które używałem. Lumia 1020, iphone5c, GalaxyS2, Tablet dell

    A to mało aplikaacji? Jedne działają, inne mniej. Próbować. Zmienić
    odtwarzacz i zmienić w ustawieniach, PowerAmp Player, AIMP.

  • 10. Data: 2017-03-10 11:53:26
    Od: z <...@...pl>

    W dniu 2017-03-10 o 11:36, Jingiel pisze:
    > A to mało aplikaacji? Jedne działają, inne mniej. Próbować. Zmienić
    > odtwarzacz i zmienić w ustawieniach, PowerAmp Player, AIMP.

    Przetestowałem już ze trzy ale nadal nie uzyskałem pożądanego efektu.
    Chodzi mi o ustawienia na całym systemie, Youtube, tidal, mp3, radio
    internetowe...
    Jest jakiś _zonk_ bo przy włączaniu/wyłączaniu takiej aplikacji przez
    chwilę odtwarza z większą mocą (normalną) a potem znowu schodzi w dół.
    Coś takiego zauważyłem też w innych urządzeniach z androidem.
    Znaczy moc jest ale programowo jest to jakoś ograniczone a w tym modelu
    bardziej. Przypominam że tylko na słuchawkach bezprzewodowych a te są
    przetestowane i prawidłowo współpracują z innymi urządzeniami.

    PS. "Egualizer FX" coś tam potrafi ale wiąże się to z przesterowaniem.
    Załamka. :-(