  • 1. Data: 2017-03-07 20:05:45
    Temat: Kradziony iPhone SE
    Od: Pszemol <P...@P...com>

    Witajcie...

    Niedawno przesiadłem się z wysłużonego iPhone 4 na iPhone 5 64G, który po
    upgrade do aktualnej wersji iOS 10 działa wyśmienicie, więc parcia na zakup
    nowego nie mam, ale gdyby się trafiła okazja... :-)

    No właśnie jest taka okazja aby kupić nowego iPhone SE 64GB za 550 dolarów
    Kanadyjskich...

    Gostek jest mi nieznany, oferta z grupy dyskusyjnej dla narciarzy, no i nie
    chciałbym umoczyć kupując kradziony przedmiot.

    Telefon jest nowy, w pudełku, podobno zafoliowany. Śpiewka sprzedawcy jest
    taka że wygrał w biurze w czasie Bożonarodzeniowej imprezy z nagrodami i
    nie potrzebuje, więc sprzedaje :-)

    Ale - jak sprawdzić czy kradziony?
    Czy jest jakaś światowa baza danych numerów IMEI?
    Jakiś inny sposób, może Apple.com coś ma?

    Wybieram się właśnie do Kanady na narty więc gdyby był sposób na
    sprawdzenie to byłbym dźwięczny za doradzenie.... :-)

  • 2. Data: 2017-03-19 15:38:42
    Temat: Re: Kradziony iPhone SE
    Od: "JoteR" <u...@i...eu>

    "Pszemol" napisał:

    > Gostek jest mi nieznany, oferta z grupy dyskusyjnej dla narciarzy, no i
    > nie
    > chciałbym umoczyć kupując kradziony przedmiot.

    Bardziej bym się martwił o to, czy ruszy w twojej macierzystej sieci...
    Ta północnoamerykańska polityka simlockowania Apple jest (a może to już czas
    przeszły?) jeszcze bardziej idiotyczna, niż polityka obecnego (nie)rządu w
    Polsce.

    JoteR

  • 3. Data: 2017-04-27 13:13:38
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "JoteR" <u...@i...eu> wrote in message

> [...]
    > Ta północnoamerykańska polityka simlockowania Apple jest (a może to już
    > czas przeszły?) jeszcze bardziej idiotyczna, niż polityka obecnego

    iPhone kupowany w Apple store nie ma SIMlocka.
    Więc jak się gostek ogłasza że bez SIMlocka to brzmi wiarygodnie.
    Ale warto sprawdzić wkładając innego SIMa i popatrzeć czy się zaloguje.