  • 1. Data: 2020-10-22 18:43:42
    Temat: Donosicielstwo
    Od: Jan Basałyk <j...@g...com>

    Czy ktoś wie czy można założyć sprawę w sądzie (i ją wygrać) przeciwko kierowcy,
    którego auto strasznie kopci i smrodzi (zazwyczaj stary lub zuzyty diesel) i jedzie
    sie za takim delikwentem w korku itp. wdychając tę truciznę? Mam w nosie
    oskarżenia o kapowanie, nagrywanie, że mam zamkniety obieg w aucie itp.....

  • 2. Data: 2020-10-22 19:05:55
    Temat: Re: Donosicielstwo
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.10.2020 o 18:43, Jan Basałyk pisze:
> [...]
    oskarżenia o kapowanie, nagrywanie, że mam zamkniety obieg w aucie itp.....

    Zerowe. Jak niby udowodnisz, że kopci? Kulsony to mają w dupie.

    --
    Shrek

  • 3. Data: 2020-10-22 22:29:02
    Od: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>

> [...]
    oskarżenia o kapowanie, nagrywanie, że mam zamkniety obieg w aucie itp.....

    możesz zgłosić, mają obowiązek się ustosunkować lub zadziałać. wystarczy
    że podjadą, sprawdzą co to za pojazd. jak euro6 i kopci - raczej coś
    jest namieszane. jak brak normy euro, czyli stary pojazd, to kopcić
    może. Tak samo jak trabant... i nic mu nie zrobisz.

    ToMasz

  • 4. Data: 2020-10-23 06:18:59
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 22.10.2020 o 22:29, ToMasz pisze:

    > możesz zgłosić, mają obowiązek się ustosunkować lub zadziałać. wystarczy
    > że podjadą, sprawdzą co to za pojazd.

    Nie chciałbym psuć twojego obrazu, ale może zgłaszałeś kiedyś coś
    policji? Dla nich problemem nie jest to że kopci, a że jakiś obywatel
    dokłada im roboty zgłoszeniami.

    Shrek

  • 5. Data: 2020-10-23 09:38:41
    Od: K <n...@e...com>

    On 22/10/2020 17:43, Jan Basałyk wrote:
> [...]
    oskarżenia o kapowanie, nagrywanie, że mam zamkniety obieg w aucie itp.....

    Moze zacznij od ITD.

  • 6. Data: 2020-10-23 09:58:28
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 22/10/2020 18:43, Jan Basałyk wrote:
    > Czy ktoś wie czy można założyć sprawę w sądzie (i ją wygrać) przeciwko kierowcy,
    którego auto strasznie kopci

    Mam cenną poradę, bez udział sądu:

    Stuknij go swoim.

    Nie przejdzie badań po naprawie[1].

    Proszę.

    [1] Raz widziałem na jednej stacji diagnostycznej jak sprawdzali
    spaliny. Wiele lat temu. Może będziesz miał szczęcie i na taką trafisz.
    W zasadzie On.

  • 7. Data: 2020-10-23 10:08:37
    Od: K <n...@e...com>

    On 23/10/2020 08:58, heby wrote:

> [...]
    >
    > [1] Raz widziałem na jednej stacji diagnostycznej jak sprawdzali
    > spaliny. Wiele lat temu. Może będziesz miał szczęcie i na taką trafisz.

    pojedzie na taka na ktorej przejdzie badania.

  • 8. Data: 2020-10-23 10:39:05
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 23/10/2020 10:08, K wrote:
    > pojedzie na taka na ktorej przejdzie badania.

    No o tym nie pomyślałem, naprawdę ...

  • 9. Data: 2020-10-23 14:00:04
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Shrek ...@w...pl ...

    > Nie chciałbym psuć twojego obrazu, ale może zgłaszałeś kiedyś coś
    > policji? Dla nich problemem nie jest to że kopci, a że jakiś
    > obywatel dokłada im roboty zgłoszeniami.

    Ktos tu podawał kiedys sposób zeby nie tracac za duzo czasu, przesłac
    film na stopagresji drogowej - to podobno jakis mail policyjny a skoro
    juz tam wpadnie to pewnie jakos beda musieli zareagowac.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Dziedzina ortografi to dziedzina ktura mnie delikatnie muwiac

  • 10. Data: 2020-10-23 15:54:27
    Od: Shrek <...@w...pl>

    W dniu 23.10.2020 o 14:00, Budzik pisze:

    > Ktos tu podawał kiedys sposób zeby nie tracac za duzo czasu, przesłac
    > film na stopagresji drogowej - to podobno jakis mail policyjny a skoro
    > juz tam wpadnie to pewnie jakos beda musieli zareagowac.

    Ale co innego jak widać wykroczenie. Nie to żebym zniechęcał, ale...
    klient się rozczaruje raczej.

    --
    Shrek