  • 1. Data: 2020-05-08 13:49:43
    Temat: Dostawczak
    Od: q...@t...no1 (Queequeg)

    Cześć,

    Szukam dostawczaka, którego będę używał w roli prowizorycznego kampera,
    ale jest również spora szansa, że pozbędę się osobówki i będę używał
    wspomnianego także do jazdy po zatłoczonym mieście w roli osobówki --
    czyli musi być możliwie krótki, ale pakę mieć przynajmniej te 2m po
    długości, co by wszedł materac...

    Problem jest taki, że nigdzie nie mogę znaleźć tabelki, która pokazałaby
    zewnętrzne wymiary samochodu oraz wymiary paki.

    Przejechałem się Trafic-iem (kolega ma), ale zastanawiam się, czy istnieje
    coś mniejszego (krótszego), w czym dałoby się spać. Parkowałem nim niby,
    ale trochę sobie nie wyobrażam parkowania nim w mieście... a może
    przesadzam?

    Patrzyłem jeszcze na Partnera L2 (205 cm paki), długiego Kangoo Expressa
    (211 cm), Caddy (225 cm) i Dacię Logan Van (193 cm -- trochę mało ale może
    się upchnie?).

    Możecie coś polecić? Do tego niedrogiego, chcę na to przeznaczyć max 15k
    (na sam samochód, dodatkowo do 2-3k na ewentualne naprawy po zakupie) i
    chcę, żeby posłużyło dobrych kilka lat. A może wiecie, czy i gdzie znajdę
    wspomnianą tabelkę?

  • 2. Data: 2020-05-08 14:04:05
    Temat: Re: Dostawczak
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 08-05-2020 o 13:49, Queequeg pisze:

> [...]
    >
    > Przejechałem się Trafic-iem (kolega ma), ale zastanawiam się, czy istnieje
    > coś mniejszego (krótszego), w czym dałoby się spać.

    Widziałem ostatnio w "Fani czterech kółek - samochody marzeń" combivana
    (nie pamiętam jakiego) przerobionego na mały kamper.
    Czyli już w tej klasie możesz coś takiego znaleźć - najtaniej będzie na
    jakimś Fiacie.

    Poszukaj w necie odcinka jakby co.

  • 3. Data: 2020-05-08 15:06:44
    Od: RadoslawF <r...@g...com>

    W dniu 2020-05-08 o 13:49, Queequeg pisze:

> [...]
    >
    > Problem jest taki, że nigdzie nie mogę znaleźć tabelki, która pokazałaby
    > zewnętrzne wymiary samochodu oraz wymiary paki.

    Parametry to na stronach producenta.

    Generalnie to szukaj i pytaj na stronach miłośników kamperów.
    Jest tam spora grupa takich co na kampera przerobili vana.

    Avast.

  • 4. Data: 2020-05-08 17:16:21
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    A nie może być kombi, czyli np. Opel Omega?

    -----

  • 5. Data: 2020-05-08 17:59:34
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Queequeg q...@t...no1 ...

> [...]
    > 15k (na sam samochód, dodatkowo do 2-3k na ewentualne naprawy po
    > zakupie) i chcę, żeby posłużyło dobrych kilka lat. A może wiecie,

    Traffik tez jest w dwóch długosciach - pytanie ktorym jechałes.

    Ogolnie z busami trzeba uwazac przy kupnie bo to nie sa auta na jezdzenie
    do koscioła wiec wiele egzemplarzy starszych i tanszych jest bardzo
    zajechanych.

    Natomiast co do parkowania - mi sie lepiej parkuje ducato niz osobówke
    wiec nie umiem sie wypowiedziec :))))

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Szept pięknej kobiety słyszy się lepiej niż

  • 6. Data: 2020-05-08 18:13:52
    Od: laisar <k...@o...pl>

    W dniu piątek, 8 maja 2020 13:49:46 UTC+2 użytkownik Queequeg napisał:

    > Dacia Logan Van

    Nawet w dusterze można się przespać na materacu 1,9 m:

    http://www.daciaklub.pl/forum/viewtopic.php?t=5883

  • 7. Data: 2020-05-08 18:27:48
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Fri, 8 May 2020 11:49:43 +0000 (UTC), Queequeg napisał(a):

> [...]
    > wspomnianego także do jazdy po zatłoczonym mieście w roli osobówki --
    > czyli musi być możliwie krótki, ale pakę mieć przynajmniej te 2m po

    Kręcę się po mieście i okolicy starym Kangoo 1, sprawdza się. A kiedyś
    byłem nim w Grecji, spalim ze dwójkę na materacach na pace. Ale tylne
    siedzenia były wymontowane. Tylne drzwi podnoszone do góry, co jest
    fajne jak deszcz gdzieś na postoju złapie. Kangoo 2 kupisz za kilka
    tysi, jeśli cię urządza pomysł wymontowania siedzeń.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 8. Data: 2020-05-08 21:16:06
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Kup normalnego dostawczaka w najmniejszej wersji a nie jakaś proteze. Mam mastera
    l1h1. Używam go jako osobówki ale kilka razy pojechałem nim na jakiś zlot. Z
    centymetr dla mnie za niski ale szybko można się przyzwyczaić na zasadzie
    dobrowolności przymusowej. Chcesz materac wsadzić. Do mojego wersalka wejdzie i
    jeszcze będzie miejsce na mały stolik. Znam takiego magika co jego żona jechała na
    jakies klasowe dwudniowe spotkanie w jakiejś dziczy. On też ma prawdziwego
    dostawczaka. Wstawił jej wersalka toaletkę, powiesił kinkiety. Dostawczakiem dobrze
    się jeździ po mieście, jedynie problem z parkowaniem. Nikt nie wymusza pierwszeństwa,
    nie zajeżdża drogi. Piesi jakiś większy respekt czują.

  • 9. Data: 2020-05-08 22:21:25
    Od: wowa <w...@g...pl>

> [...]
    > wspomnianego także do jazdy po zatłoczonym mieście w roli osobówki --
    > czyli musi być możliwie krótki, ale pakę mieć przynajmniej te 2m po

    Polecam artykuł https://lis.z219.com/2020/01/29/kamper/ Nieco inne
    zastosowanie ale olbrzymia ilość wiedzy i pomysłów.
    Wojtek

  • 10. Data: 2020-05-09 12:14:07
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 8 May 2020 12:16:06 -0700 (PDT), Zenek Kapelinder
    napisał(a):

> [...]
    się jeździ po mieście, jedynie problem z parkowaniem. Nikt nie wymusza pierwszeństwa,
    nie zajeżdża drogi. Piesi jakiś większy respekt czują.

    Tylko formalnie na chodniku parkowac nie mozna :-(

    J.