  • 1. Data: 2020-05-08 00:44:24
    Temat: Młotokros
    Od: Poldek <p...@i...eu>

    Od dawna mówiłem, że młotokros, ofrołd 4×4 to patologia jakich mało. To
    są ludzie, którzy z pasją wtranżalają się tam, gdzie ich nikt nie prosi,
    żeby niszczyć bezmyślnie przyrodę, uprawy, cudzą pracę i cudzy spokój.
    Na szczęście sami się potrafią przedstawić w najgorszym świetle. Jakim
    trzeba być dzbanem, żeby publikować takie nagranie?
    https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2020-05-07/mistr
    z-polski-niszczyl-pole-motocyklem-rolnik-dal-mu-nauc
    zke/?ref=kafle

  • 2. Data: 2020-05-08 10:14:11
    Temat: Re: Mlotokros
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    oj tu chyba bedzie rozwojowo...
    pan pierdziawek dostanie swoje za niszczenie, kieszonka sie zrobi lzejsza,
    a pan patyczak - za , no nie wiem co tam prorok zawola..., moze nawet i
    odsiedzi swoje....

  • 3. Data: 2020-05-08 11:59:32
    Temat: Re: Młotokros
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Poldek p...@i...eu ...

> [...]
    > https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2020-05-07/mistr
    z-polski-niszczyl
    > -pole-motocyklem-rolnik-dal-mu-nauczke/?ref=kafle

    Z tego co piszą, gosc jest niereformowalny.
    Zero przemyslenia sprawy, nadal nie rozumie...

    Z drugiej strony czy fakt bycia dwukrotnym mistrzem PL w czymkolwiek w
    jakikolwiek sposób przesadza jakis wyzszy poziom inteligencji czy
    kultury?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,

  • 4. Data: 2020-05-08 12:14:56
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia 08 May 2020 09:59:32 GMT, Budzik napisał(a):

    > Z tego co piszą, gosc jest niereformowalny.
    > Zero przemyslenia sprawy, nadal nie rozumie...

    Musiały wjechać w szkodę na Podhalu. Tam by mu wytłumaczyli :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2020-05-08 13:24:56
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Niedawno Budzik w rozmowie o czymś tam jako ekspertkę przywolales znana sportsmenkę .
    Jak wtedy sportsmenka była autorytetem to teraz dwukrotny mistrz też musi być dla
    Ciebie autorytetem.

  • 6. Data: 2020-05-08 13:59:35
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Niedawno Budzik w rozmowie o czymś tam jako ekspertkę przywolales
    > znana sportsmenkę . Jak wtedy sportsmenka była autorytetem to teraz
    > dwukrotny mistrz też musi być dla Ciebie autorytetem.

    Jak ty wszystkiego PIEKNIE nie rozumiesz ;-DDDDD

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Początek i koniec zawsze są jednością."

  • 7. Data: 2020-05-08 21:00:19
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    Oczywiście że rozumie jak Ty działasz. Masz dużo wspólnego z Pawlakiem z filmu.
    Uważasz że sąd sądem ale sprawiedliwość musi być po twojej stronie. Na szczęście
    jestem niewrażliwy na Twoje manipulacje.

  • 8. Data: 2020-05-09 12:59:30
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > Pawlakiem z filmu. Uważasz że sąd sądem ale sprawiedliwość musi być
    > po twojej stronie. Na szczęście jestem niewrażliwy na Twoje

    Ty niewrazliwy na manipulacje? ROTFL
    Przypomne ze justyna Kowalczyk wypowaidała się a propos bezsensownego
    wychodzenia do lasu.
    W jakims sensie jest fachowcem w temacie zdrowego stylu zyciaitp zarówno
    w zwiazku z uprawianym zawodem ijak i wykształceniem.
    Ale byłem tego samego zdania co ona duzo wczesniej, zanim ona sie
    wypowiedziała wiec nie miała na mnie zadnego wpływu.
    Nawet ci co wprowadzili ten zakaz byli tego samego zdania bo zaraz go
    suuneli pokazujac jak chca dobrze dla spoleczenstwa (to tak a propos
    manipulacji)

    Jeżeli ten pyzio dyzio bedzie sie wypowiadał w temacie doboru motocykla,
    stylu jazdy, ogolnie crossu to spoko.

    Ale czy ty naprawde chcesz go stawiac jako wzór kultury osobistej i
    intelektu? Moze jeszcze w temacie orania łaki moze sie wypowiedziec...
    ;-D

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Ludzie nie mają problemów, tylko sobie sami je stwarzają"

  • 9. Data: 2020-05-16 10:13:58
    Od: JDX <j...@o...pl>

    On 2020-05-08 10:14, abn140 wrote:
    [...]
    > a pan patyczak - za , no nie wiem co tam prorok zawola..., moze nawet i
    > odsiedzi swoje....
    No chyba nie, ziobrzyści zmienili prawo odnośnie obrony koniecznej i
    teraz niby mniej trzeba się pi..ć z ,,napastnikiem", który bez zezwolenia
    wszedł na posesję ,,napadniętego", tzn. można śmielej przejść do
    zdecydowanych działań. Dotyczy to zarówno ochrony życia/zdrowia jak i
    mienia. Ale jestem ciekawy, jak ta sprawa się zakończy. Poza tym, te
    uderzenia kołkiem to raczej jakieś macanie, a nie konkretne, energiczne
    uderzenia.