    From: slawek7 <s...@w...pl>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Dostep do sieci poprzez kablówkę
    Date: Sun, 8 Aug 2010 02:05:15 -0700 (PDT)

    Powiedzcie mi jak od strony operatora TV kablowej wygląda instalacja
    telewizyjna.
    Chodzi mi o coś takiego że operator ma usługę dostępu do internetu
    poprzez kabel koncentryczny. Mój modem jak się okazuje albo nie
    dostaje albo nie może wysłać sygnału do operatora.
    na klatce schodowej operator ma skrzynki w których przełącza coś w
    zależności od pakietu telewizyjnego. A czy przy dostepie do internetu
    musi coś przełączyć zmienić lub zrobić cokolwiek w tej swojej
    skrzynce?
    A moze ktoś wie na kakich cześtotliwościach pracuje modem? Moj ma
    oznaczenie EPC2100R2?