  • 1. Data: 2003-01-02 09:02:37
    Temat: Dostęp komutowany / Szczecin
    Od: "Marcin Sosnowski" <m...@a...waw.pl>

    Czy znacie jakieś ogólnodostępne numery dostępowe na terenie strefy
    numeracyjnej 0-91 oprócz numeru TP? W sieci nie znalazłem żadnej
    alternatywy, choć przeglądałem nawet plan numeracji ze strony URTiP.
    Pozdrawiam.
    Marcin.

  • 2. Data: 2003-01-02 11:55:14
    Temat: Re: Dostęp komutowany / Szczecin
    Od: "marco" <u...@W...net>

    > Czy znacie jakieś ogólnodostępne numery dostępowe na terenie strefy
    > numeracyjnej 0-91 oprócz numeru TP? W sieci nie znalazłem żadnej
    > alternatywy, choć przeglądałem nawet plan numeracji ze strony URTiP.

    Szczerze mowiac, po co? Akurat w Szczecinie nie ma zadnego problemu z dodzwonieniem
    sie na 0202422 TP SA, ba nawet odpalili poprawnie kompresje na ISDN. Numer PSTN tez
    dziala (0202122) calkiem znosnie
    Jak koniecznie z jakiegos powodu chcesz cos innego:
    020 95 80 - onet konnekt (ppp/ppp)
    w zasadzie to samo:
    020 95 76 (tenbit/tenbit)

    To wszystkie bezplatne. Numer z serii 0209xxx ma w szczecinie jeszcze tylko Image
    Electronics za jedyne 70 PLN / miesiecznie + VAT
    Reszta ma conajwyzej z numeracji miejskiej.

    Ewentualnie jesli jestes klientem Telefonii Polskiej Zachod (TPZ vel Teleton) w
    Stargardzie Szczecinskim (i tylko tam w Szczecinie sie nie dorobil ;) 8 360 000

    --
    [marek.pierog] // u...@w...net
    GIT d- s: a--- C++ UB++++ P--- L- E---- W+++ N+ o+ K- w

  • 3. Data: 2003-01-02 13:44:20
    Od: User VATAZHKA <v...@l...localdomain>

    > Szczerze mowiac, po co? Akurat w Szczecinie nie ma zadnego problemu z
    > dodzwonieniem sie na 0202422 TP SA, ba nawet odpalili poprawnie
    > kompresje na ISDN.

    Na 0202130 czasem wrzuca mnie na urządzenie dostępowe nie obsługujące
    poprawnie kompresji dla ISDN.

    --
    The day Microsoft makes something that doesn't suck is probably the day
    they start making vacuum cleaners.

  • 4. Data: 2003-01-03 08:23:13
    Od: "marco" <u...@W...net>

    > Na 0202130 czasem wrzuca mnie na urządzenie dostępowe nie obsługujące
    > poprawnie kompresji dla ISDN.

    Hmmm dosyc zadko korzystam z 0202422 tylko jak mi padnie SDI jako backup ale od
    jakies 3 miesiecy zawsze widze kompresje a chyba 0202130 to te same urzadzenia
    dostepowe. Widocznie tez kwestia szczescia/centrali ;)

    --
    [marek.pierog] // u...@w...net
    GIT d- s: a--- C++ UB++++ P--- L- E---- W+++ N+ o+ K- w