  • 1. Data: 2003-01-03 09:58:00
    Temat: S t a l y d o s t e p d o s i e c i ... w podwarszawskich miejscowosciach.
    Od: "~Jerry~Keey~" <H...@H...COM.PL>

    WItam po raz pierwszy...

    Jak pewnie wielu z Was na tej grupie przyszedl na mnie czas gdy zapragnelem
    wpiac sie do sieci w domciu... Mysle sobie - coz, mam 17 km do centrum W-wy
    to chyba nie bedzie to wiekszym problemem skoro takie lacza posiadaja nawet
    ludziska z Rawy Maz (szczegolnie zas po reklamie TPsy - "dzwonisz i masz").
    Wiec zadzwonilem i panienka uprzejmie poinformowala mnie ze w tej sprawie to
    sobie musze zadzwonic do swojego operatora (czyli BOK0 - Pruszków,
    ul.Kosciuszki 32). Tam moj telefon przyjeto juz znacznie mniej uprzejmie
    (czego ja wogole od nich smiem chciec?!?!?). Poinformowano mnie na poczatek
    ze najlepszym dla mnie rozwiazaniem jest opcja pakietowa - ale ja nie tego
    chce - pragne palcic stala oplate/abonamet niezaleznie od tego jak dlugo
    przebywam w internecie.Czemu pakietowe? Bo mamy niedobra centrale, bo lacza
    nie takie a z SDI sie wycofali (czyli z jedynej mozliwej, inetersujacej mnie
    opcji). Zapytalem wiec kiedy zamierzaja miec "obra" centrale i "takie"
    lacza ale na to juz nie uzyskalem odpoweidzi. Dowiedzialem sie natomiast ze
    takie inwestycje podejmuje jedynie dzial Warszawa Polnoc TP.sa i tyle.
    ZApytuje wiec was drodzy grupowicze - czy ktos moze walczyl juz z takimi
    wiatrakami? Podobno mozna podlaczyc sie do innej centrali w obrebie 20 km
    (moze mozna zmienic BOK04)? Moze jakas alternatywa (sferia, po elektryce)?
    Poradzcieeeeeeeeeeee!

  • 2. Data: 2003-01-03 16:46:20
    Od: Tomek Kruk <t...@N...sq1eih.rubikon.WYTNIJTO.pl>

    On Fri, 3 Jan 2003 09:58:00 +0000 (UTC), "~Jerry~Keey~"
    <H...@H...COM.PL> wrote:

    >ul.Kosciuszki 32). Tam moj telefon przyjeto juz znacznie mniej uprzejmie
    > (czego ja wogole od nich smiem chciec?!?!?). Poinformowano mnie na poczatek
    > ze najlepszym dla mnie rozwiazaniem jest opcja pakietowa -

    nie dla CIebie tylko dla nich bo oni maja za zadanie sprzedac
    najwiecej Internetu po laczach komutowanych a nie stalych

> [...]
    > (moze mozna zmienic BOK04)? Moze jakas alternatywa (sferia, po elektryce)?

    1.Instalacja SDI jest niezalezna od istniejacej centrali, dzialalo na
    32ab (Strowger), K66, E10A, s12j, DGT, slowem NA WSZYSTKICH, kwestia
    odpowiednuch urzadzen
    2.Zainstalowanie odpowiednich urzadzen to jest kwestia dobrej woli, to
    co gadaja w BOKu to jest papka marketingowa i tyle
    3.Napisz do Prezesa TPSA, jak nie pomoze to mam jeszcze inny ciekawy
    pomysl ktorego mi sie nie udalo zrealizowac bo w miedzyczasie
    podlaczyli mi SDI.

  • 3. Data: 2003-01-03 16:51:27
    Od: "Fallen" <f...@k...chip.xx>

    W Pruszkowie jest dostępna Neo+, więc nie wiem dlaczego Cię olali.
    Sprawdź na ifolinii dokładnie czy są możliwości techniczne na Twoim
    numerze. A potem głęboko się zastanów czy chcesz mieć neo...

    Fallen