  • 1. Data: 2009-01-28 16:34:39
    Temat: Dubbing do serialu "Ja Klaudiusz" ponownie w TVP
    Od: Dezerter <d...@o...pl>

    Z wiarygodnego źródła dowiedziałem się, że TVP zleciła renowację taśm
    z dubbingiem do serialu "Ja Klaudiusz", prawdopodobnie na rzecz
    ponownej emisji. Na chwilę obecną brakuje dubbingu do ostatniego
    odcinka, oraz są dziury w odcinku pierwszym i ósmym. Osoba z którą
    rozmawiałem mówiła, że poszukują brakujących fragmentów w
    jakiejkolwiek formie i jakości. Mają prawie całość. Kto by pomyślał,
    że wreszcie zaczęli dbać o dorobek jaki znajduje się w ich archiwach.
    Obecnie TVP Kultura emituje Arabellę ze starym oryginalnym dubbingiem.
    Jesli Klaudiusz ma być powtarzany z dubbingiem, to pewnie też na tym
    kanale. Oby tylko na tym nie zaprzestali.

    ---
    Jedyne forum w Polsce poświęcone dubbingowi do seriali i filmów dla
    dorosłych:
    www.dubbing.fora.pl