  • 1. Data: 2013-03-29 02:45:10
    Temat: Duza odleglosc miedzy fotelami
    Od: "#" <#@.##.##>

    Witam,

    ktory z samochodow w przystepnej cenie (ok. 40k pln) oferuje duzy odstep
    pomiedzy przednimi a tylnymi fotelami? Wydaje mi sie, ze skoda superb od
    2008/2009 (w nowej budzie) ma duzo miejsca (widzialem na zdjeciach)... ?

    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2013-03-29 02:48:35
    Temat: Re: Duza odleglosc miedzy fotelami
    Od: "Rafał \"SP\" Gil" <u...@m...pl>

    W dniu 2013-03-29 02:45, # pisze:

    > ktory z samochodow w przystepnej cenie (ok. 40k pln) oferuje duzy odstep
    > pomiedzy przednimi a tylnymi fotelami? Wydaje mi sie, ze skoda superb od
    > 2008/2009 (w nowej budzie) ma duzo miejsca (widzialem na zdjeciach)... ?

    Nie patrz na zdjęcia. Przejdź się po salonach i po prostu
    powsiadaj. Z folderowych zdjęć skody roomster wynikało, że
    między rzędami jest odległość basenu olimpijskiego ... w
    citroenie berlingo wygląda to na wembley ... W nowym passacie cc
    odległość ta wygląda jak z Przemyśla do Szczecina, a wsiąść do
    tego auta to nie lada wyczyn dla osoby mojego wzrostu (ponad 190
    cm, długie nogi) ...

    To czego oczekujesz możesz zweryfikować wsiadając do
    egzemplarza. Jeśli nie celujesz w nowe auto - idź na giełdę i
    powsiadaj. Weekend przed nami, więc giełd na potęgę ...

    Kontakt: Wrocław +48 71 718 70 90

  • 3. Data: 2013-03-29 08:46:30
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 29 Mar 2013 02:45:10 +0100, # napisał(a):
    > ktory z samochodow w przystepnej cenie (ok. 40k pln) oferuje duzy odstep
    > pomiedzy przednimi a tylnymi fotelami? Wydaje mi sie, ze skoda superb od
    > 2008/2009 (w nowej budzie) ma duzo miejsca (widzialem na zdjeciach)... ?

    Ma. Dyrektorskie auto.

    J.

  • 4. Data: 2013-03-29 09:09:12
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 29 Mar 2013 02:45:10 +0100, #

    > Wydaje mi sie, ze skoda superb od

    Ma bardzo dużo miejsca. W tej klasie i cenie przebija konkurencję. Stąd też
    chcę kupić tę kurę, tylko czekam na lift. ;P

    --
    Pozdor Myjk

  • 5. Data: 2013-03-29 16:03:49
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <m...@o...pl>

    W dniu 2013-03-29 09:09, Myjk pisze:
    > Fri, 29 Mar 2013 02:45:10 +0100, #

    > Ma bardzo dużo miejsca. W tej klasie i cenie przebija konkurencję. Stąd też
    > chcę kupić tę kurę, tylko czekam na lift. ;P

    Po lifcie będzie jeszcze brzydsza niż jest. :P

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 6. Data: 2013-03-29 17:28:31
    Od: "frank drebin" <b...@v...pl>

    Użytkownik "#" <#@.##.##> napisał w wiadomości
> [...]
    > pomiedzy przednimi a tylnymi fotelami? Wydaje mi sie, ze skoda superb od
    > 2008/2009 (w nowej budzie) ma duzo miejsca (widzialem na zdjeciach)... ?

    Jestem prawie pewien, że mondeo ma więcej miejsca od skody.

  • 7. Data: 2013-03-29 18:09:09
    Od: "szufela" <b...@e...pl>

    > Jestem prawie pewien, że mondeo ma więcej miejsca od skody.

    Ma sporo, rowniez vectra. Nie sadze jednak, zeby wiecej niz superb.

    sz.

  • 8. Data: 2013-03-29 18:23:55
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 29 Mar 2013 17:28:31 +0100, "frank drebin" <b...@v...pl>
    wrote:

    >Jestem prawie pewien, że mondeo ma więcej miejsca od skody.

    Od Superba? Raczej nie.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 9. Data: 2013-03-29 18:28:03
    Od: jerzu <t...@i...pl>

    On Fri, 29 Mar 2013 18:09:09 +0100, "szufela" <b...@e...pl> wrote:

    >Ma sporo, rowniez vectra.

    Vectra, przynajmniej C, mistrzem przestronności nie jest.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

  • 10. Data: 2013-03-29 18:36:28
    Od: "szufela" <b...@e...pl>

    > Vectra, przynajmniej C, mistrzem przestronności nie jest.

    To sprawdz wymiary.

    sz.