  • 1. Data: 2013-03-28 13:18:13
    Temat: I się jedzie Panie kochany
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    http://wroclaw.gazeta.pl/wroclaw/1,35754,13615205,Au
    tobusem_bez_kol_na_wycieczke__Taki_czekal_pod_szkola
    .html

    Klockiem drewnianym zabezpieczony ciężki Autobus ze ściągniętym kołem.
    Słabo się robi jak się widzi materacyk do wejścia pod tak zabezpieczony
    autobus.

  • 2. Data: 2013-03-28 13:20:35
    Temat: Re: I się jedzie Panie kochany
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2013-03-28, hisjusz <h...@w...pl> wrote:

> [...]
    >
    > Klockiem drewnianym zabezpieczony ciężki Autobus ze ściągniętym kołem.
    > Słabo się robi jak się widzi materacyk do wejścia pod tak zabezpieczony

    No a jak wg. Ciebie mial byc zabezpieczony? Nie odnosze sie do samej sytuacji
    naprawy ukladu kierowniczego przed samym wyjazdem bo to jakas komedia...

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 3. Data: 2013-03-28 13:52:44
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-03-28 13:18, hisjusz pisze:

> [...]
    >

    > Klockiem drewnianym zabezpieczony ciężki Autobus ze ściągniętym kołem.
    > Słabo się robi jak się widzi materacyk do wejścia pod tak zabezpieczony

    brawa dla rozgarnietego kierowcy ktory nie ma 2 lewych rak i umie
    naprawic wozek na trasie i pietno dla wlasciciela firmy przewozowej za
    uzytkowanie zlomu oraz dyrektora szkoly za korzystanie z najtanszych uslug.

    w czasach prlu takie obrazki byly czeste i nikogo to nie bulwersowalo.
    teraz pizdy drogowe nawet kola zmienic nie potrafia.

  • 4. Data: 2013-03-28 14:13:16
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "hisjusz" <h...@w...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    >
    > Klockiem drewnianym zabezpieczony ciężki Autobus ze ściągniętym kołem.
    > Słabo się robi jak się widzi materacyk do wejścia pod tak zabezpieczony

    Taki klocek bez problemu wytrzyma ciężar 1/4 autobusu.
    Z drewna robi konstrukcje dachów, kiedyś robiło się mosty, szalunki
    konstrukcji betonowych.

    Inna sprawa, że prowadzenie biznesu transportowego w taki sposób nie rokuje
    zbyt dobrze dla tej firmy.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 5. Data: 2013-03-28 15:10:11
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    > No a jak wg. Ciebie mial byc zabezpieczony? Nie odnosze sie do samej sytuacji
    > naprawy ukladu kierowniczego przed samym wyjazdem bo to jakas komedia...

    a skad on to ma wiedziec jak on w zyciu klucza w rece nie mial.
    pomijam juz fakt ze na zdjeciu z materacykiem autobus stoi na kobylce.

  • 6. Data: 2013-03-28 15:11:10
    Od: tá´Ź

    hisjusz wrote:

    > Klockiem drewnianym zabezpieczony ciężki Autobus ze ściągniętym kołem.
    > Słabo się robi jak się widzi materacyk do wejścia pod tak zabezpieczony
    > autobus.

    Wątpię, żeby był zabezpieczony tylko klockiem. Ogólnie taki klocek może
    być lepszy niż lewarek. A że gość naprawiał autobus w taki sposób...
    Raczej nie robił tego dla przyjemności, tylko nie miał wyboru. W sumie
    sam ryzykował włażąc pod nie. Jeśli do kogoś można mieć tu pretensje, to
    do właściciela tej ekskluzywnej "floty".

    Rodzice pewnie przyoszczędzili na transporcie i potem dziwią się, ze
    autobus za 50 zeta jest rozjebany.

    --
    ss??q s? ??u??ou??

  • 7. Data: 2013-03-28 20:22:50
    Od: LEPEK <g...@w...pl>

    W dniu 2013-03-28 15:10, h.w.d.p. pisze:

    > pomijam juz fakt ze na zdjeciu z materacykiem autobus stoi na kobylce.

    Tak patrzę na to zdjęcie i odnoszę wrażenie, że ta kobyłka stoi raczej
    obok i niczego nie podpiera.
    A klocek? Hm, ze zdjęć nie wynika, na czym właściwie opiera się autobus.
    Ale podpieranie nawet samego zawieszenia jakimś przypadkowym polanem
    jest dość nierozsądne.

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 8. Data: 2013-03-28 20:50:46
    Od: "h.w.d.p." <h...@i...yfd>

    W dniu 2013-03-28 20:22, LEPEK pisze:

> [...]
    > A klocek? Hm, ze zdjęć nie wynika, na czym właściwie opiera się autobus.
    > Ale podpieranie nawet samego zawieszenia jakimś przypadkowym polanem

    bo nie zdazyl podlozyc. zobacz ze w glebi stoi podnosnik hydrauliczny.
    pewnie byl w trakcie podnoszenia gdy jakas kurwa zadzwonila po itd i do
    gazety.
    klocek to najlepsza kobylka i wie o tym kazdy kto choc raz robil cos
    przy wozku i splamil rece smarem.

  • 9. Data: 2013-03-29 00:22:51
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    > a skad on to ma wiedziec jak on w zyciu klucza w rece nie mial.
    > pomijam juz fakt ze na zdjeciu z materacykiem autobus stoi na kobylce.

    Ujebany smarem po nos byłem nie raz więc jak mnie nie znasz to nie pierdol.

  • 10. Data: 2013-03-29 00:25:09
    Od: hisjusz <h...@w...pl>

    W dniu 2013-03-28 14:13, yabba pisze:
> [...]
    > konstrukcji betonowych.
    >
    > Inna sprawa, że prowadzenie biznesu transportowego w taki sposób nie

    a tam mówisz według hwdp to norma a później włączam radio a kolejnego
    bez edukacji przygniótł śmiertelnie samochód,ale co ja tam wiem o życiu...