  • 1. Data: 2011-02-25 11:26:16
    Temat: Duży MB - mały - gabaryty storage
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Szukam rozwiązania rozbudowy pamięci pewnego sprzętu. Problem jest taki
    aby był to nośnik w miarę wymienny (powiem nieczęsto, ale jednak), bez
    części ruchomych, jak największy w GB i jak najmniejszy gabarytowo i
    nie wystający od sprzętu.

    Do użycia port USB albo nośnik SD - oba z niuansami :)

    Pendrive USB: sporo wystaje, są malutkie, ale i tak te 5mm wystają (wolałbym
    1mm tak aby był nawet problem z wyjęciem go)

    Czytnik mikroSD na USB z gniazdem na kartę we wtyczce: też niestety
    wystaje około 5mm, ma tą jednak zaletę że można w miarę rozwoju technologii
    powiększać pojemność.

    Karta SD, niestety sprzęt ma gniazdo z którego pół karty wystaje, więc
    fajne byłoby coś w rozmiarza RS-MMC ale SD nie przewiduje tej technologii.
    Może jakiś czytnik mikroSD na rs-mmc, albo przejściówka mikro-SD->SD ale
    taka którą da się o 1cm zredukować (kosztem łatwego wyjmowania).

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 2. Data: 2011-02-25 12:12:21
    Temat: Re: Duży MB - mały - gabaryty storage
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Fri, 25 Feb 2011 11:26:16 +0000, Sergiusz Rozanski napisał(a):

    rozpruj grata i zrób gniazdo w środku.
    Nośnik wymienny będzie wystający bo to taka idea jest.

  • 3. Data: 2011-02-25 12:19:50
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 25.02.2011 Smok Eustachy <s...@w...pl> napisał/a:
    > Dnia Fri, 25 Feb 2011 11:26:16 +0000, Sergiusz Rozanski napisał(a):
    >
    > rozpruj grata i zrób gniazdo w środku.

    1. Gwarancja, 2. to nie jest 1 szuka, 3. już jest kupione i chodzi,
    trzeba dołożyć, 4. rozproszenie dziadostwa - nie puszczę to każdego
    fachowca, czy nie pojadę sam - włożyć kartę czy usb może dowolna
    osoba. Gniazdo w środku utrudni potencjalny demontarz nośnika.

    > Nośnik wymienny będzie wystający bo to taka idea jest.

    I to chcę właśnei obejść :) z tąd post na grupę. Są gniazda SD z
    których nic nie wystaje, karta chowa się cała i się ja wyjmuje na
    ponowne wepchnięcie - to by rozwiązało porblem, ale jest inaczej.

    coś ciekawego, tam nie ma asfaltu".

  • 4. Data: 2011-02-25 16:31:27
    Od: "G Nowak" <g...@g...com>

    Latwiej byloby gdybys okresil rodzaj sprzetu oraz efekt, ktory masz zamiar
    osiagnac. Nie mam pojecia jak chesz zamontowac wbudowany czytnik sd, z
    ktorego karta nie wystaje, pomijajac otwarcie obudowy. Poza tym karty flash
    nie sa najtansze, najszybsze tudziez bezawaryjne.

    --
    Pozdr

  • 5. Data: 2011-02-25 17:53:19
    Od: "Jan P. Ciecinski" <s...@o...pl>

    W dniu 2011-02-25 17:31, G Nowak pisze:
> [...]
    > sd, z ktorego karta nie wystaje, pomijajac otwarcie obudowy. Poza tym
    > karty flash nie sa najtansze, najszybsze tudziez bezawaryjne.

    Witam!
    Przecież to super tajny sprzęt jest!

    --
    Pozdrawiam, Jan
    http://www.ciecinski.eco.pl

  • 6. Data: 2011-02-25 22:18:06
    Od: Sergiusz Rozanski <w...@m...com.pl>

    Dnia 25.02.2011 Jan P. Ciecinski <s...@o...pl> napisał/a:

    > Witam!
    > Przecież to super tajny sprzęt jest!

    Etam tajny - nettopy atomowe, w środku cf na sata, potrzebne coś w miarę
    wymiennego, ale niewystającego. Jak wystaje już tłumaczyłem.

  • 7. Data: 2011-02-26 17:45:29
    Od: "Wiktor S." <w...@M...fm>

    > Karta SD, niestety sprzęt ma gniazdo z którego pół karty wystaje, więc
    > fajne byłoby coś w rozmiarza RS-MMC ale SD nie przewiduje tej
    > technologii

    Przecież karty RS-MMC działają w czytnikach SD, o ile je tylko wciśniesz -
    slot jest ten sam.

    --
    Azarien