  • 1. Data: 2011-02-24 22:46:43
    Temat: Znalazłem hosting na Solarisie, czy to się opłaca?
    Od: "Mr. Sparrow" <N...@e...pl-nospam>

    Cześć,

    Szukałem ostatnio sporo jakiegoś hostingu, ale nie vps'a z linuksem, tylko z
    solarisem, którego potrzebuję do nauki. Dziś przeglądałem na allegro oferty
    związane z serwerami sunowymi i natknąłem się na takie coś:

    http://allegro.pl/hosting-solaris-10-na-sparc-i14787
    95059.html

    Generalnie jest to czego szukam, czyli Solek 10 na sparcu, któego potrzebuję
    do nauki. Czy mieliście może do czynienia z tym hostingiem? Jest tani, ale
    ja potrzbowałbym dostępu na kilka miesięcy więc się zastanawiam czy warto.

    Pozdro
    MrSparrow

  • 2. Data: 2011-02-25 09:55:43
    Od: Artur Dębski <a...@a...pl>

> [...]
    > ja potrzbowałbym dostępu na kilka miesięcy więc się zastanawiam czy warto.

    Hmmm a może za grosze kupić jakąś Ulta 10 albo Netra T1, postawić
    Solarisa i mieć maszynę do zabawy pod biurkiem ?

    Nie jestem pewien ale na takim hostingu raczej nie poćwiczysz
    np poleceń OBP.

    Artur Dębski
    http://blogit.one.pl

  • 3. Data: 2011-02-25 11:37:30
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2011-02-24 23:46, Mr. Sparrow pisze:

    > Generalnie jest to czego szukam, czyli Solek 10 na sparcu, któego
    > potrzebuję do nauki. Czy mieliście może do czynienia z tym hostingiem?

    Nie ale zasilacz możesz kupić nowy

  • 4. Data: 2011-02-25 12:10:28
    Od: Smok Eustachy <s...@w...pl>

    Dnia Thu, 24 Feb 2011 23:46:43 +0100, Mr. Sparrow napisał(a):
    /../
> [...]
    > potrzebuję do nauki. Czy mieliście może do czynienia z tym hostingiem?
    > Jest tani, ale ja potrzbowałbym dostępu na kilka miesięcy więc się

    Solaris is NOT PC

  • 5. Data: 2011-02-25 17:15:02
    Od: "Mr. Sparrow" <N...@e...pl-nospam>

    Użytkownik "Artur Dębski" <a...@a...pl> napisał w wiadomości
    > Nie jestem pewien ale na takim hostingu raczej nie poćwiczysz
    > np poleceń OBP.

    Niby też prawda, ale ja potrzebuję dostępu do roota z możliwością
    diagnostyki i instalowania pakietów, tyle. Fizycznie to u siebie nie ma
    gdzie trzymać dodatkowych serwerów. Dzięki za rozmowę.

    Pozdrawiam.

  • 6. Data: 2011-02-25 19:39:26
    Od: "MarlonB" <z...@w...kon>

    Użytkownik "Mr. Sparrow" <N...@e...pl-nospam> napisał w
    wiadomości news:ik6n4j$35n$1@inews.gazeta.pl...
> [...]
    > potrzebuję do nauki. Czy mieliście może do czynienia z tym hostingiem?
    > Jest tani, ale ja potrzbowałbym dostępu na kilka miesięcy więc się

    A że tak głupio zaproponuje... nie myślałeś o wirtualizacji? Ja mam m.in.
    Solarisa postawionego na VirtualBoxie - i jeszcze kilkanaście OSów na jednym
    kompie.

    Pozdrawiam.

    M.

  • 7. Data: 2011-02-25 21:16:42
    Od: Artur Dębski <a...@a...pl>

    >Dzięki za rozmowę.
    >
    > Pozdrawiam.

    No tak, wiedziałem - pytający w wątku to jednocześnie
    sprzedawca na aukcji Allegro chcący się rozreklamować.

    Artur Dębski
    http://blogit.one.pl

  • 8. Data: 2011-02-26 00:02:11
    Od: "Mr. Sparrow" <N...@e...pl-nospam>

    > No tak, wiedziałem - pytający w wątku to jednocześnie
    > sprzedawca na aukcji Allegro chcący się rozreklamować.

    Myślę, że wyciągasz mylne wnioski, z mojej strony to było zadanie tylko
    zwykłego pytania.

  • 9. Data: 2011-02-26 14:54:45
    Od: Sebastian Biały <h...@p...onet.pl>

    On 2011-02-24 23:46, Mr. Sparrow wrote:
    > Generalnie jest to czego szukam, czyli Solek 10 na sparcu

    A czym w twoim wypadku nauki różni się Solek na Sparcu od Solka na x86?
    Piszesz w asm ?