  • 31. Data: 2010-01-16 12:27:16
    Temat: Re: Duży w małym
    Od: hamberg <r...@g...com>

    On 15 Sty, 11:01, "mz" <l...@w...pl> wrote:
    > Witam
    > Mam ponad 2 metry wzrostu a i w pasie tez sporo. Mieszcze się do Astry z
    > 1994 r. jest to Astra I niestety do kolejnych Astr już nie wchodze tzn do
    > II, III itd (za małe).
    > Jakie znacie inne małe autko (do jazdy w mieście), w które duży człowiek sie
    > wciśnie. Nie chodzi mi o wygodę ale o to by kierownica zmieściła sie między
    > kolanami i dało sie prowadzić a głowa pod sufitem.
    > Pozdrawiam

    w twingo jest dla mnie bardzo duzo miejsca (186cm wzrostu)

  • 32. Data: 2010-01-16 21:24:19
    Od: Adam Płaszczyca <t...@o...spamnie.org.pl>

    Dnia Fri, 15 Jan 2010 11:34:07 +0100, Mirek Ptak napisał(a):

    > Jeździłem Astrami F, potem G, chwilę H teraz Vectrą - za każdym razem
    > przy zmianie modelu następował przyrost miejsca w kabinie. Teraz jeżdżę

    To sie nazywa autosugestia.

    --
    ___________ (R)
    ___/ /_ ___ ul. na Szaniec 23/70 31-560 Kraków (012) 378 31 98

  • 33. Data: 2010-01-17 22:08:16
    Od: Szemek <s...@p...fm>

    On 15 Sty, 11:34, Mirek Ptak <n...@n...pl> wrote:
    > Dnia 2010-01-15 11:01,  *mz* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:

    [...]
    > Jeździłem Astrami F, potem G, chwilę H teraz Vectrą - za każdym razem
    > przy zmianie modelu następował przyrost miejsca w kabinie. Teraz jeżdżę
    > zastępczą Astrą F (I) i jest strasznie mało miejsca.
    > Rozumiem, że przy twoim wzroście może być ciasno, ale nie dam nigdy
    > wiary, że w F jest Ci mniej ciasno niż w G, czy tym bardziej w H.

    Mamy w rodzinie Astrę F i Astrę H. W Astrze F jeżdżę w miarę wygodnie
    (b. dobra widoczność!). W Astrze H nie jeżdżę wcale - nie da się
    zmieścić nogi pomiędzy kierownicą i bardzo szeroką konsolą środkową...
    (podobny problem mam zresztą w Vectrze C - da się jechać ale niezbyt
    długo). Już wygodniej było mi w Corsie B (poważnie, dało się jeździć).
    Polonez też nie był zły - tyle że we wszystkich jeansach miałem
    wytarte kolano :)

    Teraz jeżdże głównie Nissanem Primerą P12 - brakuje 1 cm "do góry" i
    lusterko środkowe niestety sporo zasłania (pochylona szyba, lusterko
    zbyt blisko oczu). Z tego, czym jeździłem dłużej, najbliższym ideału
    pojazdem dla wysokiego kierowcy jest Volvo S60.

    Zaciekawiła mnie informacja o X.Picasso. A może ktoś ma doświadczenia
    z C4 Picasso? Panoramiczny dach wydaje się b. pożyteczny - na
    skrzyżowaniu ze światłami wysoko w górze. Normalnie to trzeba się
    mocno wychylić, żeby coś zobaczyć - pomimo, że wyrzuciłem już osłonę p-
    słoneczną :]

    Pozdrawiam,
    Szemek
    (2m)

  • 34. Data: 2010-01-17 22:19:05
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 17 Jan 2010 13:08:16 -0800 (PST), Szemek napisał(a):

> [...]
    > skrzyżowaniu ze światłami wysoko w górze. Normalnie to trzeba się
    > mocno wychylić, żeby coś zobaczyć - pomimo, że wyrzuciłem już osłonę p-

    A jakie informacje chcesz? To proste więc niezawodne auta, bo Picasso
    zawsze jest oparty na Berlingo który jest robiony w milionach i męczony
    niemiłosiernie w firmach na całym kontynencie.
    Stare picasso było oparte o stare Berlingo, nowe jak można się domyślić o
    aktualne.
    Grand Picasso ma tylko dołożone pneumatyczne samopoziomowanie tylnej osi,
    bo jest siedmioosobowe. Do wyboru skrzynie manualne, manualne
    zautomatyzowane (MCP) i automatyczne. Przy skrzyniach MCP i automatycznej
    przełączanie biegów jest jak w amerykańcach i bumie 7 - dźwigienką przy
    kierownicy, konsola znika i jest w cholerę miejsca z przodu.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 35. Data: 2010-01-17 22:46:23
    Od: Szemek <s...@p...fm>

    On 17 Sty, 22:19, Waldek Godel <n...@o...info> wrote:
    [...]
    > A jakie informacje chcesz?
    [...]

    Nie sprecyzowałem - generalnie chodzi o to, jak się jeździ komuś o
    gabarytach rzędu 200 cm 100kg+ :)

    Pewnie z ciekawości sam się wybiorę do salonu - ale krótka wizyta (a
    nawet i jazda próbna) a doświadczenie jazdy "na co dzień" to jednak
    różne sprawy. O pokrewieństwie Picasso z Berlingo nie wiedziałem.
    Przypuszczam, że C4 Picasso może być przyjazny "wysokiemu ojcu
    rodziny" - stąd zainteresowanie. Nie jestem przekonany tylko do
    wyglądu - może dziwny jestem, ale Xsara P. mi się podoba, a C4 P. już
    nie bardzo. Ale w sumie to mogę z tym żyć :)

    Pozdrawiam,
    Szemek

  • 36. Data: 2010-01-17 22:56:31
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sun, 17 Jan 2010 13:46:23 -0800 (PST), Szemek napisał(a):

    > rodziny" - stąd zainteresowanie. Nie jestem przekonany tylko do
    > wyglądu - może dziwny jestem, ale Xsara P. mi się podoba, a C4 P. już
    > nie bardzo. Ale w sumie to mogę z tym żyć :)

    W czym problem? Xsarę Picasso wciąż można kupić nową, są dosyć tanie i to
    sprawdzona niezawodna konstrukcja.
    Fakt, jest jeden problem, bo nie ma wyboru wyposażenia, jest praktycznie
    zerowy - to jest oferta dla tych których nie stać na C4 Picasso.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 37. Data: 2010-01-18 09:39:56
    Od: ąćęłńóśźż <j...@g...pl>

    No właśnie: to też kwestia fotela (fotel powinien mieć regulowaną wysokość
    siedzenia) oraz szyberdachu (z szyberdachem niestety
    mniej miejsca na czaszkę).
    JaC

    -----