  • 1. Data: 2010-01-15 11:01:46
    Temat: Duży w małym
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Witam
    Mam ponad 2 metry wzrostu a i w pasie tez sporo. Mieszcze się do Astry z
    1994 r. jest to Astra I niestety do kolejnych Astr już nie wchodze tzn do
    II, III itd (za małe).
    Jakie znacie inne małe autko (do jazdy w mieście), w które duży człowiek sie
    wciśnie. Nie chodzi mi o wygodę ale o to by kierownica zmieściła sie między
    kolanami i dało sie prowadzić a głowa pod sufitem.
    Pozdrawiam

  • 2. Data: 2010-01-15 11:21:32
    Temat: Re: Duży w małym
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Fri, 15 Jan 2010 11:01:46 +0100, mz napisał(a):

> [...]
    > wciśnie. Nie chodzi mi o wygodę ale o to by kierownica zmieściła sie między
    > kolanami i dało sie prowadzić a głowa pod sufitem.

    Xsara Picasso. Ewentualnie osobowe Berlingo/Partner. Zewnętrzne rozmiary
    małego kompakta.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel

  • 3. Data: 2010-01-15 11:25:37
    Od: "Pedro" <j...@e...com>

> [...]
    > sie wciśnie. Nie chodzi mi o wygodę ale o to by kierownica zmieściła sie
    > między kolanami i dało sie prowadzić a głowa pod sufitem.

    Twoje wymagania powinien spełnić Opel Agila.
    Do miasta wystarczająco mały i zwrotny a wewnątrz bardzo przestronny i
    usiądziesz nawet w kapeluszu.

    Pozdr.
    Pedro

  • 4. Data: 2010-01-15 11:27:58
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    > Xsara Picasso. Ewentualnie osobowe Berlingo/Partner. Zewnętrzne rozmiary
    > małego kompakta.
    >
    > --

    Picasso odpada nie mieszcze się - już próbowałem

  • 5. Data: 2010-01-15 11:34:07
    Od: Mirek Ptak <n...@n...pl>

    Dnia 2010-01-15 11:01, *mz* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
> [...]
    > 1994 r. jest to Astra I niestety do kolejnych Astr już nie wchodze tzn do

    To jakiś żart?
    Jeździłem Astrami F, potem G, chwilę H teraz Vectrą - za każdym razem
    przy zmianie modelu następował przyrost miejsca w kabinie. Teraz jeżdżę
    zastępczą Astrą F (I) i jest strasznie mało miejsca.
    Rozumiem, że przy twoim wzroście może być ciasno, ale nie dam nigdy
    wiary, że w F jest Ci mniej ciasno niż w G, czy tym bardziej w H.

    Co do pytania - całkiem obszernie jest w... Agili I :) - wygląda to
    autko pokracznie, ale na wysokość i szerokość jest całkiem fajnie -
    siedzi się jak w wanie - spróbuj się przymierzyć.

    Pozdrawiam - Mirek
    President Herbert *old* on board :)
    kolczan( a t )dronet(kropek) p l

  • 6. Data: 2010-01-15 11:39:16
    Od: "mz" <l...@w...pl>

    Możesz wiedzieć lub nie ale naprawde mierzyłem sie do Astry II i nie dało
    sie tym jechać. Może gościu miał coś nie tak z siedzeniem ale tamten
    samochód był dla mnie za mały.

  • 7. Data: 2010-01-15 11:50:59
    Od: "C.K." <c...@p...onet.pl>

    > Możesz wiedzieć lub nie ale naprawde mierzyłem sie do Astry II i nie dało
    > sie tym jechać. Może gościu miał coś nie tak z siedzeniem ale tamten
    > samochód był dla mnie za mały.
    Nigdy tego nie mierzyłem ale mam podobne odczucia, Astra G jest jakby
    mniejsza od F. Może sam fotel jest jakiś krótszy, nie wiem, w F siedziało mi
    się wygodniej (może ważyłem parę kilo mniej ;) Z przestronniejszych
    kompaktów przymierz się do Focusa I, IMO dużo większy niż Astra G.

    CK

  • 8. Data: 2010-01-15 11:52:51
    Od: Uncle Pete <p...@i...waw.pl>

> [...]
    > wciśnie. Nie chodzi mi o wygodę ale o to by kierownica zmieściła sie między
    > kolanami i dało sie prowadzić a głowa pod sufitem.

    Miałem podobny do Twojego problem mimo mniejszego wzrostu (190 cm) ale
    chyba ponadprzeciętnie długich nóg. W końcu kupiłem Focusa. Nie jest to
    mały samochód, ale skoro pisałeś o Astrach...

    Piotr

  • 9. Data: 2010-01-15 11:59:24
    Od: szymo <s...@w...pl>

    mz pisze:
> [...]
    > wciśnie. Nie chodzi mi o wygodę ale o to by kierownica zmieściła sie między
    > kolanami i dało sie prowadzić a głowa pod sufitem.

    Zafira I napewno się zmieścisz - mam kolegę który oprócz dużej nawagi
    jest wysoki jak dąb klika razy go wiozłem i sobie chwalił :)

  • 10. Data: 2010-01-15 12:04:07
    Od: "Wojtekk" <u...@w...pl>

    Użytkownik "mz" <l...@w...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > r. jest to Astra I niestety do kolejnych Astr już nie wchodze tzn do II, III
    Ciekawe. Jeździłem Astrą I, II, III i mam odwrotne skojarzenia. Najciaścniejsza
    wydawała mi się I, najwyższa jest III.
    Może powinieneś przymierzyć się do egzemplarza z pełną regulacją przedniego
    fotela i kierownicy.
    Chociaż przy twoim wzroście, to mogą mieć znaczenie detale zupełnie obojętne dla
    niższych osób.

> [...]
    > wciśnie. Nie chodzi mi o wygodę ale o to by kierownica zmieściła sie między
    > kolanami i dało sie prowadzić a głowa pod sufitem.
    Z małymi autami może być kłopot. W tych małych wysokich zyskuje się miejsce
    przez zastosowanie bardziej pionowo ustawionej pozycji. Przez to są krótsze.
    Głowa co prawda się zmieści ale z kolanami może być problem.
    Prędzej coś ze średnich wysokich podpasuje, typu scenic, verso, c-max, ...

    Pozdrawiam
    Wojtek