    From: Uncle Pete <4...@g...com>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Dwa samochody na zdjęciu z TruCAM-a
    Date: Sun, 27 Sep 2015 21:32:28 +0200

    Dostałem list z mogielnickiej straży gminnej ze zdjęciem mojego
    samochodu, który ich zdaniem jechał 53/40 km/h i za co należą mi się 100
    zł mandatu (czyli na maksa) i 2 punkty karne. Nie pamiętam, z jaką
    dokładnie prędkością jechałem, miejsce jest niebezpieczne i zawsze tam
    zwalniam, ale kto wie, może tym razem niewystarczająco... Na dołączonym
    zdjęciu widać dwa pojazdy: mój z bardzo czytelną tablicą i drugi z
    tablicą zasłoniętą białym prostokątem. Skąd SG ma pewność, że to ja
    przekroczyłem dozwoloną prędkość? Czy TruCAM, którym mnie namierzono,
    pozwala dokładnie ustalić, prędkość którego samochodu została zmierzona?
    Jeżeli to ja popełniłem wykroczenie, nie zamierzam wymigiwać się z
    odpowiedzialności, ale nie mam pewności, że rzeczywiście jechałem za szybko.

    Tu skan tego dokumentu (zamazałem tyko moje dane osobowe):
    http://kozarzewski.org/var/sm.jpg

    Pozdrawiam,

    Piotr