  • 1. Data: 2009-07-27 09:05:13
    Temat: Dwa telefony na jeden linii, przełączanie rozmów
    Od: Szymon Wyrembak <_@_.eu>

    Potrzebuję na jednej linii analogowej (w usłudze Centrex, ale to bez
    znaczenia) zapiąć dwa telefony, które będą w różnych pomieszczeniach.
    Chce mieć:
    - sygnalizację zajęcia linii
    - możliwość przełączenia rozmowy na 2. aparat
    - oprócz tego stacja DECT, automagiczna sekretarka.

    Podpowiedzcie czego szukać. Telefony można spiąć dodatkową parą gdyby
    była taka potrzeba, ale muszą się podzielić jedną linią miejską.

    --
    (popraw adres e-mail: imie at nazwisko . eu)

  • 2. Data: 2009-07-27 09:11:19
    Od: "michal.b" <m...@g...com>

    On 27 Lip, 11:05, Szymon Wyrembak <_@_.eu> wrote:
> [...]
    > była taka potrzeba, ale muszą się podzielić jedną linią miejską.
    >
    > --
    > (popraw adres e-mail: imie at nazwisko . eu)

    2 Decty zalogowane do jednej bazy , przełączanie rozmów po intercomie ?

  • 3. Data: 2009-07-27 10:40:38
    Od: Szymon Wyrembak <_@_.eu>

    michal.b pisze:

    > 2 Decty zalogowane do jednej bazy , przełączanie rozmów po intercomie ?

    Do tego już dotarłem; a sygnalizacja zajęcia linii?

    --
    (popraw adres e-mail: imie at nazwisko . eu)

  • 4. Data: 2009-07-27 13:01:14
    Od: "michal.b" <m...@g...com>

    > Do tego już dotarłem; a sygnalizacja zajęcia linii?

    nie wiem czy tak samo rozumiemy synalizację zajęcia linii ale
    Jak podniesiesz druga słuchwake to nie bedziesz słyszał rozmowy ,
    tylko sygnał podobny do zajętości (zależy od producenta)

    Pozdr
    MB

  • 5. Data: 2009-07-27 13:08:51
    Od: Szymon Wyrembak <_@_.eu>

    michal.b pisze:

> [...]
    > Jak podniesiesz druga słuchwake to nie bedziesz słyszał rozmowy ,
    > tylko sygnał podobny do zajętości (zależy od producenta)

    Jeśli to działa to OK - chodzi właśnie o nie "wcinanie" się w rozmowę
    drugiej osoby. Dzięki.

    --
    (popraw adres e-mail: imie at nazwisko . eu)

  • 6. Data: 2009-07-27 16:50:30
    Od: Czarek <c...@n...fm>

    W dniu 2009-07-27 15:08, Szymon Wyrembak napisał/a:

    > Jeśli to działa to OK - chodzi właśnie o nie "wcinanie" się w rozmowę
    > drugiej osoby. Dzięki.

    Tylko nie obecnie produkowane telefony DECT Panasonic - "wetniesz" się w
    rozmowę bez problemu, tzw. tryb prywatności osoba inicjująca połączenie
    jako pierwsza lub odbierająca połączenie zewnętrzne musi załączać za
    każdym razem na początku rozmowy.

    --
    Cz.