  • 1. Data: 2011-08-03 22:46:37
    Temat: Dyski 3.5 a dyski 2.5
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    Czy dyski zewnetrzne 2.5 (powiedzmy ATA) na USB są tylko do laptopów?
    Czy można podłaczyć pod normalny komputer, w którym jest dysk 3.5?

    --
    animka

  • 2. Data: 2011-08-03 22:50:55
    Temat: Re: Dyski 3.5 a dyski 2.5
    Od: "M1SLQ" <m...@m...o2.pl>

    > Czy dyski zewnetrzne 2.5 (powiedzmy ATA) na USB są tylko do laptopów?
    > Czy można podłaczyć pod normalny komputer, w którym jest dysk 3.5?

    Można podłączyć pod każdy sprzęt obsługujący pamięć na USB: laptop,
    netbook, komputer stacjonarny, telewizor ze złączem USB itp.

    Pozdrawim

  • 3. Data: 2011-08-03 22:58:33
    Od: Animka <a...@t...nie.ja.wp.pl>

    W dniu 2011-08-04 00:50, M1SLQ pisze:

    > Można podłączyć pod każdy sprzęt obsługujący pamięć na USB: laptop,
    > netbook, komputer stacjonarny, telewizor ze złączem USB itp.

    Dziękuję serdecznie :-)

    --
    animka

  • 4. Data: 2011-08-04 06:58:25
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.08.2011 00:50, M1SLQ pisze:

    > Można podłączyć pod każdy sprzęt obsługujący pamięć na USB: laptop,
    > netbook, komputer stacjonarny, telewizor ze złączem USB itp.

    Mmmm... obawiam się, że nie do końca _każdy_.

    Np. z Nokią N8 pendrive działa ładnie, ale jak podłączyłem dysk bez
    zewnętrznego zasilania (zasilany wyłącznie z pojedynczego USB) to nie
    miał chęci ruszyć (muszę jeszcze przetestować dysk z zewnętrznym
    zasilaniem).

  • 5. Data: 2011-08-04 08:00:58
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    On 2011-08-04 08:58, Andrzej Ława wrote:

> [...]
    > zewnętrznego zasilania (zasilany wyłącznie z pojedynczego USB) to nie
    > miał chęci ruszyć (muszę jeszcze przetestować dysk z zewnętrznym

    Temat zasilania dyskow HDD/USB jest dosc jasny, w przypadku USB2.0 wg
    specyfikacji dostajesz max 500mA, co nie zawsze wystarcza dyskowi na
    rozruch. USB3.0 daje do 900mA, co praktycznie zamyka temat (dziala).

    Dotyczy to nie tylko notebookow, ale kazdego urzadzenia wlacznie z PC.

  • 6. Data: 2011-08-04 09:16:47
    Od: Andrzej Ława <a...@l...SPAM_PRECZ.com>

    W dniu 04.08.2011 10:00, Rafał Łukawski pisze:

    > Temat zasilania dyskow HDD/USB jest dosc jasny, w przypadku USB2.0 wg
    > specyfikacji dostajesz max 500mA, co nie zawsze wystarcza dyskowi na
    > rozruch. USB3.0 daje do 900mA, co praktycznie zamyka temat (dziala).

    Ten mały samsungowy, chodzący na jednym kabelku, teoretycznie na 2.0
    powinien ruszyć. U mnie zawsze ruszał - wyjątkiem była właśnie ta Nokia.

  • 7. Data: 2011-08-05 06:57:19
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Osobnik posiadający mail a...@l...SPAM_PRECZ.com napisał(a) w poprzednim
    odcinku co następuje:

    > Ten mały samsungowy, chodzący na jednym kabelku, teoretycznie na 2.0
    > powinien ruszyć. U mnie zawsze ruszał - wyjątkiem była właśnie ta Nokia.

    a u mnie samsung własnie często ruszać nie chcial.
    Kupiłem WD i rusza na wszystkim (taki w lsniącej, czarnej obudowie)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Windows 95 - 32bit extensions and a graphical shell for a 16bit patch