  • 1. Data: 2011-09-14 08:01:21
    Temat: Dziecko chce na motor
    Od: Nikanor <n...@g...pl>

    Może ktoś wie albo ma do sprzedania używane ale na chodzie np. CRF50 albo
    JR50, albo DR-Z40? Albo coś w podobie? Szukam też ochraniaczy, buzerka
    itp. dla pięciolatka. Gdyby się komuś poniewierały po strychu/piwnicy...

    --
    Nikanor [TE630, DR350, SH300]

  • 2. Data: 2011-09-14 18:45:44
    Temat: Re: Dziecko chce na motor
    Od: nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl>

    W dniu 14.09.2011 10:01, Nikanor pisze:
    > dla pięciolatka. Gdyby się komuś poniewierały

    Poczekaj do jutra, wtedy będzie chciał kucyka.

  • 3. Data: 2011-09-14 19:03:01
    Od: k...@o...pl

    > itp. dla pięciolatka. Gdyby się komuś poniewierały po strychu/piwnicy...

    Dla pieciolatka optymalne jak na moje oko jest PW50. Moj tak zaczynal, teraz ma
    lat 9 i jezdzi PW80. Super sprzet.
    kapec

  • 4. Data: 2011-09-15 06:24:33
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    > Dla pieciolatka optymalne jak na moje oko jest PW50. Moj tak zaczynal, teraz ma
    > lat 9 i jezdzi PW80. Super sprzet.
    > kapec

    cos w tym jest. Mój 6-latek teoretycznie jest za mały na pw80 - ale po zdjęciu
    siedzenia i na maxa scisnieciu zawieszenia tak na styk daje rade.

    b.

  • 5. Data: 2011-09-15 08:53:29
    Od: "erg" <n...@n...pl>

    Szukam też ochraniaczy, buzerka
    itp. dla pięciolatka. Gdyby się komuś poniewierały po strychu/piwnicy...

    Widzialem w magazynie Halvarsona w Gdansku ze maja ciuchy dla dzieciakow.
    \
    erg

  • 6. Data: 2011-09-15 19:19:44
    Od: Nikanor <n...@g...pl>

    Dnia 15-09-2011 o 08:24:33 Budyń <b...@g...pl> napisał(a):

    > Użytkownik <k...@o...pl> napisał w wiadomości
    >
    > cos w tym jest. Mój 6-latek teoretycznie jest za mały na pw80 - ale po
    > zdjęciu siedzenia i na maxa scisnieciu zawieszenia tak na styk daje rade.

    Też fajne, tylko w ogóle tych sprzętów dla dzieci nigdzie nie widać.

    --
    Nikanor

  • 7. Data: 2011-09-15 19:23:03
    Od: Nikanor <n...@g...pl>

    Dnia 14-09-2011 o 20:45:44 nalesnik <m...@o...o2.o2.o2.pl> napisał(a):

    > Poczekaj do jutra, wtedy będzie chciał kucyka.

    Niee, to miłość od pierwszego wejrzenia. Od czasu jak się przysiadł do
    małego Suzuki nic innego go nie rusza.

    --
    Nikanor