  • 1. Data: 2006-11-28 11:58:29
    Temat: Dzierżawki
    Od: "Aga" <a...@a...pl>

    Witam

    Czy w sprawie dzierzawek cos wiadomo? bo jesli podwyzka jest utrzymana to
    juto najpozniej trzeba wyslac wypowiedzenia...

    dzieki za info

    pozdrawiam
    Aga

  • 2. Data: 2006-11-28 12:15:44
    Temat: Re: Dzierżawki
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    > Czy w sprawie dzierzawek cos wiadomo? bo jesli podwyzka jest utrzymana to
    > juto najpozniej trzeba wyslac wypowiedzenia...

    tak,
    dzisiaj o 14tej TP ma przedstawić stanowisko na temat prośby UKE.
    Jeżeli oczywiście TP powiedziała by że "nie" to UKE poprostu
    unieważni decyzję.

    Wniosek - nie rozwiązujemy umów, na pohybel FTP.

    Marcin

  • 3. Data: 2006-11-28 16:01:48
    Od: K <t...@n...ma.takiego.numeru>

    Marcin Kuczera napisał(a):

> [...]
    > Jeżeli oczywiście TP powiedziała by że "nie" to UKE poprostu
    > unieważni decyzję.
    >
    > Wniosek - nie rozwiązujemy umów, na pohybel FTP.

    i co przedstawila ?

  • 4. Data: 2006-11-29 09:36:57
    Od: Zbigniew Sikora <z...@h...net.pl>

    http://tinyurl.com/y52nct

    --
    z.

  • 5. Data: 2006-11-29 10:27:08
    Od: "mariusz" <l...@f...pl>

    miodzio :-) . Mam nadzieje ze TPSA dostosuje sie do tej decyzji.

    pozdr.
    Mariusz

  • 6. Data: 2006-11-29 10:41:59
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    > miodzio :-) . Mam nadzieje ze TPSA dostosuje sie do tej decyzji.

    zdaje się ze to działa z urzędu, owszem niektórych decyzji UKE, TP nie
    wprowadza w życie
    ale nie są to przeważnie sprawy cennikowe.
    UKE wydało decyzje która mówi, iż nowy cennik jest nieważny, tak więc TP nie
    ma podstaw
    do wystawiania faktur zgodnie z nowym cennikiem, a jeżeli by wystawiła to
    nie ma podstaw
    do ich płacenia.

    Oczywiście zawsze mogą być jaja typu że TP poniesie ceny, wystawi faktury,
    klient nie zapłaci,
    tp go odetnie, klient straci klienta itd...
    Gdyby coś takiego się przydażyło, to należy to natychmiast zgłaszać do UKE,
    wtedy oni wymuszą
    na TP korektę faktury, ponowne przyłączenie i całkiem możliwe że nawet kare
    za straty jakich klient doznał.
    A jak się nie dostosują to dostaną taką kare że im bokim wyjdzie.

    Zresztą to jest najlepsza metoda, nakładać na TP tak wysokie kary, żebym nie
    opłacało im się kombinować.

    Marcin

  • 7. Data: 2006-11-29 10:51:05
    Od: Radosław HORODNICZY <r...@g...com>

    Użytkownik "Zbigniew Sikora" <z...@h...net.pl> napisał w wiadomości

    > http://tinyurl.com/y52nct

    Jak na razie widze wszczecie postepowania i brak konkretnej decyzji
    na ten temat. A skoro nie ma decyzji to wczesniejsza zgoda UKE jest
    w mocy. Czy zle rozumuje ?

  • 8. Data: 2006-11-29 11:04:10
    Od: "loksim" <l...@w...onet.pl>

    > Gdyby coś takiego się przydażyło, to należy to natychmiast zgłaszać do
    > UKE, wtedy oni wymuszą
    > na TP korektę faktury, ponowne przyłączenie i całkiem możliwe że nawet
    > kare za straty jakich klient doznał.

    uke wymusi na tp kare za straty ?
    kare mozna nalozyc, nie wymusic
    a jesli masz na mysli odszkodowanie za poniesione szkody, to czy arbitraz
    przy uke ma takie uprawnienia ???

    loksim

  • 9. Data: 2006-11-29 11:15:52
    Od: "Marcin Kuczera" <m...@l...usun-to.pl>

    > uke wymusi na tp kare za straty ?
    > kare mozna nalozyc, nie wymusic
    > a jesli masz na mysli odszkodowanie za poniesione szkody, to czy arbitraz
    > przy uke ma takie uprawnienia ???

    ok, nałoży i to będzie kara np za działanie na szkode klienta.
    Klient tej kasy nie dostanie tylko to poleci w czarnądziurę, a o swoje
    będzie się mógł
    dopominać w sądzie.

    Marcin

  • 10. Data: 2006-11-29 11:21:11
    Od: Jarek Pudelko <j...@t...ceti.pl>

    Aga napisał(a):
    > Witam
    >
    > Czy w sprawie dzierzawek cos wiadomo? bo jesli podwyzka jest utrzymana to
    > juto najpozniej trzeba wyslac wypowiedzenia...

    Dzisiaj dostalem info od Pani Ani:

    "Scenariusz się sprawdził o tyle, że TP się nie zgodziła na dobrowolne
    zmiany
    w ramach obecnego procesu. Jutro zostanie wszczęte postępowanie w sprawie
    unieważnienia. Komunikat będzie na stronie. Cennik nie wejdzie w życie. UKE
    z TP podejmie wspólne prace nad ustaleniem nowego cennika.
    Pozdrawiam"

    Tyle wiem...

    --
    Jarek Pudelko