  • 1. Data: 2006-11-28 22:37:35
    Temat: DSL TP - Tepsa blokuje porty :)
    Od: "Radoslaw HORODNICZY" <r...@g...com>

    Dzis dostalem pismo ze tpsa na DSLach poblokowala porty
    (z tego co pisza wszystkim) 135,139,445 itp...

    Bardziej swiadomi moga sobie odblokowac via WWW
    mniej swiadomi pewnie oleja co powinno sie odbic
    na mniejszej ilosci smieci w polskim internecie :)

    imho dobry krok o pare lat za pozno :)

  • 2. Data: 2006-11-28 23:03:02
    Temat: Re: DSL TP - Tepsa blokuje porty :)
    Od: Tomasz Śląski <t...@s...pl>

    Użyszkodnik Radoslaw HORODNICZY napisał:
> [...]
    > Bardziej swiadomi moga sobie odblokowac via WWW
    > mniej swiadomi pewnie oleja co powinno sie odbic na mniejszej ilosci

    Powinni jeszcze zablokowac by default to samo na Nerwozdradach, tudzież
    dodać do blokad port 25. Kto jest świadomy, to sobie odblokuje.

    --
    TOM
    ORG-PGiw1-RIPE

  • 3. Data: 2006-11-28 23:43:04
    Od: Mateusz Pronobis <s...@-...pl>

    Tomasz Śląski wrote:

    > Powinni jeszcze zablokowac by default to samo na Nerwozdradach, tudzież
    > dodać do blokad port 25. Kto jest świadomy, to sobie odblokuje.

    tak :) a pozniej 95% pracownikow telepunktow popelnilo by samobojstwa ;)
    bo klienci by przychodzili i mowili ze im nie dziala :)

    --
    Mateusz Pronobis

  • 4. Data: 2006-11-29 00:26:50
    Od: Rafał Łukawski <r...@l...pl>

    Mateusz Pronobis wrote:

    > tak :) a pozniej 95% pracownikow telepunktow popelnilo by samobojstwa ;)
    > bo klienci by przychodzili i mowili ze im nie dziala :)

    Troche zbaczam z tematu, ale tropem samobójstw ;):

    Moim zdaniem działa tam pewna forma sztucznej inteligencji:

    - nie działa mi xxxx
    - zlecenie wprowadzone do systemu, nasi pracownicy już nad tym pracują,
    [w nowszej wersji: przepraszamy za zaistniałe problemy]
    - a kiedy będzie działać ?
    - w ciągu kilku|kilkunastu|do 7|do 14 dni (niezależnie od rodzaju
    problemu) ;)

    Jeżeli teraz zwolnią 50% zasobów osobowych BOK (z całym szacunkiem dla
    osób tam pracujących, za sprawnym działaniem musi kryć się sprawna
    organizacja - w TP tego nie ma - nikt mnie nie przekona, że jest
    inaczej), to w zdecydowanej większości przypadków wiele się nie zmieni
    (w kwestii załatwienia czegokolwiek) - co najwyżej dłużej poczekasz na
    zgłoszenie się operatora.

    Z BOK'ami bywa różnie, dla przykładu, chcesz zwiększyć łącze w UPC ?
    dzwonisz i w ciągu 1-2 godzin masz już szybsze. Przyrównaj to do TP...

    W rzeczywistości równoległej:

    - chciałbym skorzystać z promocji zimowej i zmienić łącze z DSL2000 na
    DSL8000
    - bardzo się cieszymy z Pana wyboru, do 1 godziny technik sprawdzi łącze
    pod kątem warunków technicznych i skontaktuje się z Panem w celu
    ewentualnej rekonfiguracji routera.

    itd.. itd..
    ;)

    pozdrawiam

    --
    Rafał Łukawski
    http://rafal.lukawski.pl/

  • 5. Data: 2006-11-29 08:41:10
    Od: Krzysztof Ścierski <k...@n...pl>

    Radoslaw HORODNICZY napisał(a):
> [...]
    >
    > Bardziej swiadomi moga sobie odblokowac via WWW
    > mniej swiadomi pewnie oleja co powinno sie odbic na mniejszej ilosci

    Jakiś czas temu (atak MS.Blast) proponowałem żeby tak zrobili, kierownik
    z Polpaku powiedził, że porozmawiają o tym na jakimś zebraniu. Po paru
    dniach powiedzieli, że jest to nierealne i nie mogą tego zrobić :D
    A jednak się da...

    --
    Krzysztof Ścierski

  • 6. Data: 2006-11-29 09:24:28
    Od: elmer radi radisson <r...@s...spam.wireland.org>

    Radoslaw HORODNICZY wrote:

    > Dzis dostalem pismo ze tpsa na DSLach poblokowala porty
    > (z tego co pisza wszystkim) 135,139,445 itp...

    tylko na iDSL? szkoda ze nie na Neo, to jest prawdziwa plaga.
    mozna zalozyc ze zawsze te pare % wiecej kumatych userow/firm
    uzywa iDSL, a i skuteczniej da sie toto poblokowac badz namierzyc.
    no ale Neo nie ma "pakietu bezpieczenstwa". Imho na tak tanie
    i masowe uslugi powinny istniec restrykcje na uslugi ktorych
    zwykly klikacz i tak nie tyka, za to korzystaja z nich pasozyty
    on the top of the klikacz i to on a daily basis.

    --

    irackie kopie windows.

  • 7. Data: 2006-11-29 10:11:56
    Od: "Adam" <p...@v...pl>

    > Dzis dostalem pismo ze tpsa na DSLach poblokowala porty
    > (z tego co pisza wszystkim) 135,139,445 itp...

    Czyli dobry pretekst do zerwania umowy z powodu zmienianych warunków umowy.
    :)

  • 8. Data: 2006-11-29 10:51:46
    Od: Radosław HORODNICZY <r...@g...com>

    Użytkownik "Adam" <p...@v...pl> napisał w wiadomości

    > Czyli dobry pretekst do zerwania umowy z powodu zmienianych warunków
    > umowy. :)

    Czytaj ze zrozumieniem :)

  • 9. Data: 2006-11-29 15:32:48
    Od: Lucap <""lukasz\"@[ANTY SPAM]skyware.pl">

    Radosław HORODNICZY wrote:
    > Użytkownik "Adam" <p...@v...pl> napisał w wiadomości

    a czy przypadkiem exchange nie korzysta z portu 135? wiele firm z tego
    korzysta....

  • 10. Data: 2006-11-29 16:08:44
    Od: Tomasz Śląski <t...@k...org.pl>

    Lucap" <""lukasz\"@[ANTY SPAM]skyware.pl wrote:

    > a czy przypadkiem exchange nie korzysta z portu 135? wiele firm z tego
    > korzysta....

    Jeśli ktoś Windows-Networkuje żywcem przez internet, to ja przepraszam...