  • 41. Data: 2019-12-23 18:53:46
    Temat: Re: Dziś Makaron jutro Morawiecki
    Od: WS <L...@c...pl>

    On Monday, December 23, 2019 at 5:16:05 PM UTC+1, Cavallino wrote:

    > 300 kg w elektryku to ważą baterie, a i to tylko w takim niedużym.

    Renault Twizy wazy 470...

  • 42. Data: 2019-12-23 19:14:17
    Od: p...@g...com

    Obecna sytuacja w Warszawie jest taka, że wszystkie miejsca
    niezabezpieczone fizycznie - słupkami, płotkami itp. - są traktowane
    przez kierowców SUVów jako darmowe miejsca parkingowe.

    To raczej świadectwo indolencji służb porządkowych i policji. Kolejny z problemów z
    którym Bolanda toczy dramatyczną lecz z góry skazana na porażkę walkę ;-) dziś
    podziwiałem las słupków obok urzędu miejskiego Szczecin, mimo że straż miejska
    teoretycznie takie miejsca powinna ogarniać wywieszono białą flagę ;-)

  • 43. Data: 2020-01-03 11:37:52
    Od: j...@i...pl

    On Mon, 23 Dec 2019 10:14:17 -0800 (PST),
    p...@g...com wrote:

    >To raczej świadectwo indolencji służb porządkowych i policji.

    Policja nie jest od źle zaparkowanych aut. Od tego jest SM, a im się
    po prostu nie chce. I tyle.

    http://jerzu.waw.pl GG:129280
    Ford Focus MK2 1.6 TDCi 109KM `06

  • 44. Data: 2020-01-03 11:47:10
    Temat: Re: Dziś.
    Od: "ER" <j...@f...pl>

    Użytkownik <j...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Policja nie jest od źle zaparkowanych aut. Od tego jest SM, a im się
    > po prostu nie chce. I tyle.
    > --
    > Pozdrawiam - Dariusz Niemczyński jerzu/@/irc/pl

    A może zajęci są ważniejszymi sprawami i nie mają czasu ?

  • 45. Data: 2020-01-03 14:16:46
    Od: Miroo <b...@b...brak.i.juz>

    W dniu 2019-12-22 o 17:07, JDX pisze:
    > On 2019-12-22 15:06, WS wrote:
    > [...]
    >
    > Tak jak i pasy bezpieczeństwa są bezpieczne. Jednak sens używania
    > zarówno pasów jak i dużego auta w mieście jest IMO znikomy, bo trzeba
    > mocno się postarać (znaczy się być zapierdalaczem), aby w mieście
    > odnieść korzyść z owego zwiększonego bezpieczeństwa. W normalnym
    > użytkowania w mieście zarówno pasy jaki i duże auto tylko przeszkadzają.

    Akurat pasy zdecydowanie bardziej pomogą przy 40-50km/h niż przy 120km/h.

    Pozdrawiam

  • 46. Data: 2020-01-03 14:45:35
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 03-01-2020 o 14:16, Miroo pisze:

    > Akurat pasy zdecydowanie bardziej pomogą przy 40-50km/h niż przy 120km/h.

    Przy 120 bez pasów nie masz szans przeżyć.
    Z pasami i poduszką - o ile nie przywaliłeś centralnie w drzewo, tira
    albo ścianę, zazwyczaj przeżyjesz.

  • 47. Data: 2020-01-03 14:46:18
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Oczywiście, znam kilka takich osobiście.

    -----

  • 48. Data: 2020-01-03 21:31:41
    Od: p...@g...com

    --Policja nie jest od źle zaparkowanych aut.

    Kolejna kasta śmierdzących leni ? Inni jakoś mogą a ci nie ?

    https://www.welt.de/regionales/hamburg/article201624
    298/Strassenverkehr-Hamburger-zeigen-immer-mehr-Fals
    chparker-an.html

    --Od tego jest SM, a im się
    po prostu nie chce. I tyle.

    Wypierdolić na bruk. Tak jak w każdej firmie wypierdala się leni i obiboków.

  • 49. Data: 2020-01-04 00:56:33
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 3 Jan 2020 12:31:41 -0800 (PST), w
    <8...@g...c
    om>,
    p...@g...com napisał(-a):

    > --Od tego jest SM, a im się
    > po prostu nie chce. I tyle.
    >
    > Wypierdolić na bruk. Tak jak w każdej firmie wypierdala się leni i obiboków.

    W SM tyle płacą, że zatrudniają tam się ludziki pod warunkiem, że będą mogli
    się lenić.

  • 50. Data: 2020-01-04 15:09:33
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Masz zajebiste poczucie zajebistości własnej i nie widzisz poza zajebisty koniec
    swojego zajebistego nosa.

    -----
    > Jeżdżę SUVem od ponad roku, nie mam problemu z parkowaniem i nie mają problemu ze
    mną inni.