  • 1. Data: 2017-04-09 18:39:02
    Temat: Dziwna mysz
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Hej, spotkał się ktoś z myszą bezprzewodową która ma taki ficzer ze jak
    się ją zostawi na klika minut to się wyłącza i potem żadne ruszanie nią
    czy naciskanie przycisków jej nie uruchamiają, w tym celu należy ją
    wyłączyć i ponownie włączyć suwakiem na spodzie? Dopiero co taką nówkę
    kupiłem i się zastanawiam czy tak ją skonstruowano czy po prostu jest
    popsuta?
    Wiele widziałem ale czegoś takiego nie... :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 2. Data: 2017-04-09 20:05:55
    Temat: Re: Dziwna mysz
    Od: niepełnosprawny intelektualnie 'POPIS/EU <N...@g...pl>

    uszkodzona, może wielu nie miałem, ale nigdy nie widziałem myszki której
    nie da się wybudzić przyciskiem...

  • 3. Data: 2017-04-09 21:09:00
    Od: 2late <d...@w...pl>

    On 09/04/2017 05:39 PM, Jacek Maciejewski wrote:
> [...]
    > popsuta?
    > Wiele widziałem ale czegoś takiego nie... :)

    Pozagladaj w manadzerze urzadzen, w opjach oszczedzania energi itp...

    POzdrawiam
    http://www.tweaktown.com/news/54297/yahoo-scanned-em
    ails-behalf-nsa/index.html

  • 4. Data: 2017-04-10 15:16:51
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 9 Apr 2017 20:05:55 +0200, niepełnosprawny intelektualnie
    'POPIS/EU napisał(a):

    > uszkodzona, może wielu nie miałem, ale nigdy nie widziałem myszki której
    > nie da się wybudzić przyciskiem...

    Oddałem do sklepu A4tech, wziąłem nastepną, Tracera. Zadowolony, bo
    trzecia z kolei mysz z Carrefoura musi działać (pierwsza, Vakoss, w
    ogóle nie działała :). Poruszałem, poklikałem i jest OK. No to zostawiam
    na kilka minut. Ponownie ruszam i kilkam czym popadnie i nic :) Nie
    działa. Po dłuższej chwili ustalam że albo wyłacz-włącz albo stuknij o
    blat stołu. Czy ja mam pecha i muszę kupić czwartą mysz czy ostatnio
    robą tylko myszy co się wybudzają z uśpienia jak nimi stuknąć? :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 5. Data: 2017-04-10 17:16:07
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    'POPIS/EU napisał(a):

> [...]

    blat stołu. Czy ja mam pecha i muszę kupić czwartą mysz czy ostatnio
    robą tylko myszy co się wybudzają z uśpienia jak nimi stuknąć? :)

    PS. Odkryłem że wybudza mysz z uśpienia (oprócz stukniecia) również
    naciśnięcie kółka. Na kilkadziesiąt różnych myszy bezprzewodowych jakie
    widziałem tylko ta tak się zachowuje. Może to taka moda teraz, że mysz
    wyłącza zupełnie optykę żeby zaoszczędzić prąd i wymaga naciśnięcia
    czegoś by wystartować?
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 6. Data: 2017-04-10 18:30:24
    Od: ąćęłńóśźż <n...@d...spamerow>

    RTFM !

    -----

  • 7. Data: 2017-04-10 18:50:01
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Mon, 10 Apr 2017 18:30:24 +0200, ąćęłńóśźż napisał(a):

    > RTFM !

    Manual do myszy z kerfura!? Chyba cię pogięło :)
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 8. Data: 2017-04-10 19:43:42
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

    > Manual do myszy z kerfura!? Chyba cię pogięło :)

    Do swojej myszy kupionej kiedyś w Realu manual miałam w pudełeczku z
    myszą (mysz radiowa). Mała karteczka co prawda, ale wszystkie informacje
    tam były.

    --
    animka

  • 9. Data: 2017-04-10 19:45:46
    Od: Animka <a...@t...wp.pl>

> [...]
    > widziałem tylko ta tak się zachowuje. Może to taka moda teraz, że mysz
    > wyłącza zupełnie optykę żeby zaoszczędzić prąd i wymaga naciśnięcia

    Tak jak sobie ustawiłeś zarządzanie energią tak masz.

    --
    animka

  • 10. Data: 2017-04-10 21:37:00
    Od: Dominik Ałaszewski <D...@g...pl.invalid>

    Dnia 10.04.2017 Jacek Maciejewski <j...@g...pl> napisał/a:

    > trzecia z kolei mysz z Carrefoura musi działać (pierwsza, Vakoss, w

    W Kerfurze kupiłem kiedyś w promocji najlepszą
    mysz, jaką miałem- Microsoft Wireless Mobile
    Mouse 1000. Działa doskonale (oczywiście z Linuksem).

    > PS. Odkryłem że wybudza mysz z uśpienia (oprócz stukniecia) również
    > naciśnięcie kółka. Na kilkadziesiąt różnych myszy bezprzewodowych jakie

    Owszem, myszy za kilkanaście zł z Leklerka nie
    wybudzały się ruchem, ale wciśnięcie klawisza
    wystarczało. Reagowanie na stuknięcie sugeruje,
    że w planach było wybudzanie ruchem (żyroskop?),
    ale w praktyce czułość jest żałosna. Widywałem wagi,
    które miały się włączać po wejściu na nie i też
    reagowały tylko na stuknięcie o podłoże, pewnie od
    tego samego Chińczyka. To ja już wolę tego, który zamiast
    kiepskiego czujnika ruchu postawił na prostotę,
    czyli wciskanie klawiszy :)

    Pisząc na priv zmień domenę na gmail.