  • 1. Data: 2011-10-08 12:27:02
    Temat: E51 - Jak wydłużyć czas dzwonka?
    Od: soonic <x...@o...pl>

    Witam

    Jak w noki E51 sprawić by czas dzwonienia był dłuższy? W tej chwili
    telefon sygnalizuje, że ktoś dzwoni przez ok 25s po tym czasie u
    dzwoniącego zostaję przerwana próba połączenia. Natomiast żony tel.
    nokia X2 sygnalizuje przez ok 45s., że ktoś próbuje się dodzwonić.

    s.

  • 2. Data: 2011-10-08 12:38:33
    Temat: Re: E51 - Jak wydłużyć czas dzwonka?
    Od: "Piotr M" <x...@x...xx>

    Dnia 08-10-2011 o 14:27:02 soonic <x...@o...pl> napisał(a):

    > Jak w noki E51 sprawić by czas dzwonienia był dłuższy?

    A nie masz przekazywania włączonego na pocztę "gdy nie odbiera"?

    --
    pozdrawiam, Piotr M
    "Najczęstsze kłamstwo w Internecie?

  • 3. Data: 2011-10-08 13:15:12
    Od: soonic <x...@o...pl>

    W dniu 08.10.2011 14:38, Piotr M pisze:

    > A nie masz przekazywania włączonego na pocztę "gdy nie odbiera"?

    nie mam poczty włączonej, ale jeszcze jedno: jak się okazało to nie jest
    wina telefonu. Zamieniłem karty sim z X2 i okazuje się, że jest to
    zależne od operatora na karcie sim żony E51 grała tyle samo co na X2 i
    odwrotnie X2 na mojej karcie też gra króciutko. Rożnica pomiędzy naszymi
    kartami jest taka, że ja mam simplus, żona abonament. Dzwoniłem na 2601
    i powiedzieli mi, że mają obowiązek umożliwienia min 5 dzwonków i ja tak
    mam 5 dzwonków i próba nawiązania połączenia się kończy. Żona ma 9
    dzwonków. Czy może są jakieś kody do tego w plusie?

    Znalazłem posta, że komuś się to udało uzyskać przez wpisanie kodu, ale
    w sieci orange:
    http://telepolis.pl/forum/viewtopic.php?t=14041

  • 4. Data: 2011-10-08 15:45:24
    Od: Maciej Bebenek <m...@b...org>

    soonic <x...@o...pl> wrote:

> [...]
    > mam 5 dzwonków i próba nawiązania połączenia się kończy. Żona ma 9
    > dzwonków. Czy może są jakieś kody do tego w plusie?

    W Plusie i w Orange w prepaidzie nie ma możliwości sterowania
    przekierowaniami, więc... kicha.

  • 5. Data: 2011-10-10 11:14:18
    Od: " phungus" <p...@g...SKASUJ-TO.pl>

    soonic <x...@o...pl> napisał(a):

> [...]
    > dzwoniącego zostaję przerwana próba połączenia. Natomiast żony tel.
    > nokia X2 sygnalizuje przez ok 45s., że ktoś próbuje się dodzwonić.

    Cześć,
    To nie problem telefonu. Polecam "mój" wątek:

    https://groups.google.com/group/pl.misc.telefonia.gs
    m/browse_thread/thread/5b3fd963224a2b91?hl=pl#

    Pozdro,
    ph.