  • 1. Data: 2016-03-06 17:28:48
    Temat: EA w UE
    Od: s...@g...com

    http://wiadomosci.onet.pl/swiat/francja-zatuszowana-
    awaria-w-elektrowni-jadrowej-w-przygranicznym-fessen
    heim/zcps3x
    a pisałeś Konrad o Zaibatsu w Japoni

  • 2. Data: 2016-03-07 10:59:19
    Temat: Re: EA w UE
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu niedziela, 6 marca 2016 17:28:49 UTC+1 użytkownik s...@g...com napisał:
    > http://wiadomosci.onet.pl/swiat/francja-zatuszowana-
    awaria-w-elektrowni-jadrowej-w-przygranicznym-fessen
    heim/zcps3x
    > a pisałeś Konrad o Zaibatsu w Japoni

    No, pisałem. Jak widać, kawa nie wyklucza herbaty. W Polsce też program
    elektryfikacji jądrowej zaczęto od zbudowania korporacji. Nawet lepiej niż w Japonii
    czy Francji: korporacja jest, a problemów nie ma, bo nic nie zbudowali i nie wiadomo
    czy kiedykolwiek zbudują. Jaka tam druga Japonia! Już dawno ich wyprzedziliśmy. Za
    niejakiego Ministra Pola podobnie budowaliśmy autostrady. Studia wykonalności, cuda
    na kiju, ogromna kasa, generalna gubernia, dyrekcja czy jak oni tam się nazwali,
    tylko autostrad nie było i miało nie być, bo po co komu problem. Tusk sobie na biedę
    nabudował autostrad i tylko kłototy miał. Ci Japończycy nie wiedzą jak się za takie
    rzeczy zabierać, bo oni by chcieli zrobić. Jeszcze się może nauczą jak robić żeby nie
    zrobić, mają ambasadę w Warszawie, nadzieja jest.

  • 3. Data: 2016-03-07 23:03:54
    Od: s...@g...com

    > Ci Japończycy nie wiedzą jak się za takie rzeczy zabierać, bo oni by chcieli
    zrobić. Jeszcze się może nauczą jak robić żeby nie zrobić, mają ambasadę w Warszawie,
    nadzieja jest.

    Ja tylko chciałem zwrócić uwagę że kolor skóry nie koreluje
    z zdolnością do liczenia kasy :)

  • 4. Data: 2016-03-07 23:12:19
    Od: Konrad Anikiel <a...@g...com>

    W dniu poniedziałek, 7 marca 2016 23:03:55 UTC+1 użytkownik s...@g...com napisał:
    zrobić. Jeszcze się może nauczą jak robić żeby nie zrobić, mają ambasadę w Warszawie,
    nadzieja jest.

    > Ja tylko chciałem zwrócić uwagę że kolor skóry nie koreluje
    > z zdolnością do liczenia kasy :)

    Jakieś kompleksy jednak pozostają, bo Japończycy lubią kolorowe tatuaże na całe
    ciało.

  • 5. Data: 2016-03-08 09:20:41
    Od: s...@g...com

    W dniu poniedziałek, 7 marca 2016 23:12:19 UTC+1 użytkownik Konrad Anikiel napisał:
> [...]
    nadzieja jest.

    > Jakieś kompleksy jednak pozostają, bo Japończycy lubią kolorowe tatuaże na całe

    https://www.youtube.com/watch?v=Hi4fo9-P220&feature=
    player_detailpage#t=38
    :)