  • 1. Data: 2009-02-01 13:57:25
    Temat: EPG dla analogu
    Od: a...@p...pl

    Czesc,

    jak jest zalatwiana sprawa EPG np. dla stacji tv z kablowki lub z
    powietrza (analogowej). Powiedzmy, ze programy sa odbierane z
    analogowej kablowki - skad wziac dane dla epg? Sa jakies serwisy z
    polskimi programami aby taki PC z softem typu Media-Portal, GB-PVR,
    freevo itp. mogl sobie to z jakiegos miejsca zassac?

    --
    ThinkXtra

  • 2. Data: 2009-02-01 22:59:14
    Temat: Re: EPG dla analogu
    Od: Gregory <g...@a...invalid>

    Trochę wody w Warcie upłynęło, gdy napisał/a w

    > skad wziac dane dla epg?

    http://www.tvxb.com/

    W WinFast sprawuje się dobrze ;)

    --
    _/_/_/ Gregory
    _/ _/ -------

  • 3. Data: 2009-02-02 10:37:59
    Od: a...@p...pl

    On Sun, 1 Feb 2009 22:59:14 +0000 (UTC), Gregory
    <g...@a...invalid> wrote:

    >http://www.tvxb.com/

    widzialem juz to, ale to jest mniej wiecej tak, ze kazdy sobie rzepke
    skrobie! Generalnie chodzi o to, aby byly gdzies dostepne dane epg dla
    polskich programow (najlepiej) w postaci pliku xmltv. Jest jakies
    miejsce, gdzie ludziska generuja i wymieniaja sie plikami xmltv (dla
    PL)?

    Dla programow, ktore sa nadawane cyfrowo (via satelita) nie ma
    problemu z epg, bo to da sie "zgrabowac" wprost (ze strumienia).
    Pewnie jak ruszy dvb-t (to operator muxa) tez bedzie nadawal
    (najlepiej aby musial). A ja na razie przymierzam sie do tego, aby
    programy odbierac z analogowej kablowki (ale jest dojscie do Internetu
    i wlasnie ta droga chcialbym sciagnac dane do epg.).

    Wiec jest ktos, kto moze wyjasnic te kwestie?

    --
    ThinkXtra

  • 4. Data: 2009-02-02 10:51:36
    Od: Jingiel <X...@X...XX>

    > Pewnie jak ruszy dvb-t (to operator muxa) tez bedzie nadawal
    > (najlepiej aby musial).

    To juz jest i nawet czasami dziala w DVB-t

    Jingiel

  • 5. Data: 2009-02-02 11:32:14
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    | A ja na razie przymierzam sie do tego, aby
    | programy odbierac z analogowej kablowki
    | (ale jest dojscie do Internetu i wlasnie ta
    | droga chcialbym sciagnac dane do epg.).
    |
    | Wiec jest ktos, kto moze wyjasnic te kwestie?

    Np.:
    http://www.teleman.pl/station.html?id=5
    http://www.teleman.pl/station.html?id=4

    Z html'a mozesz zamienic na dowolny format.

    Przykladowo ja zamieniam na rss (*.xml) skryptem,
    na odbiorniku dm600pvr, m.inn. cos takiego:

    http://www.bbc.co.uk/radio4/schedule/
    http://www.teleman.pl/station.html?id=94

    Poniewaz w DreamBox jest wygodny czytnik
    RSS (szybki, czytelny), wiec mam cos lepszego
    niz EPG.

    Pzdr.J.P.

  • 6. Data: 2009-02-02 14:09:10
    Od: Jerzy Pastusiak <p...@s...pam.szczecin.pl>

    On Mon, 2 Feb 2009, a...@p...pl wrote:

> [...]
    | polskich programow (najlepiej) w postaci pliku xmltv. Jest jakies
    | miejsce, gdzie ludziska generuja i wymieniaja sie plikami xmltv (dla

    tu jest cos:

    [XMLTV - program polskich stacji telewizyjnych w formacie xml]
    http://tv-guide.ubuntu.pl/

    { Listy kanałów dla poszczególnych plików xml.
    Aktualizacja codziennie w godzinach wczesnoporannych
    obejmuje siedem dni naprzód od aktualnej daty. Każdy
    plik zapisywany jest w kodowaniu iso-8859-2 i utf-8. }

  • 7. Data: 2009-02-03 09:55:28
    Od: a...@p...pl

    On Mon, 2 Feb 2009 15:09:10 +0100, Jerzy Pastusiak

    >tu jest cos:
    >
    >[XMLTV - program polskich stacji telewizyjnych w formacie xml]
    >http://tv-guide.ubuntu.pl/

    dzieki. Ja jeszcze sprzetu wspomnianego nie mam, bo mysle na sprzetem
    i oprogramowaniem. A jaki byscie polecili program pod Windows, aby
    mozna byloby przegladac te dane? Ja znalazlem jakis egpcenter, ale
    jakos mi sie nie podoba.

    --
    ThinkXtra

  • 8. Data: 2009-02-03 11:46:42
    Od: a...@p...pl

    a tu ciekawy watek na temat EPG z Australii

    http://www.myepg.com.au/

    --
    ThinkXtra