  • 1. Data: 2010-12-04 15:06:13
    Temat: ERA: propozycja po 2 latach abonamentu
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    Witam,

    Możecie wspomóc radą?

    - chcę nowy telefon Xperia X10 mini pro
    - abonament za 80 zł netto

    Niestety ERA proponuje żebym zapłacił za ten telefon blisko 400 zł.

    Ja chcę za złotówkę.

    Czy w innej sieci można otrzymać propozycję typu: 60-80 zł netto/mc +
    taki tel za 1 zł?

    Dziękuję z góry za sugestie

    GB

  • 2. Data: 2010-12-04 15:12:37
    Temat: Re: ERA: propozycja po 2 latach abonamentu
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 04 Dec 2010 16:06:13 +0100, Grzegorz Brycki napisał(a):

    > - chcę nowy telefon Xperia X10 mini pro
    > - abonament za 80 zł netto
    >
    > Niestety ERA proponuje żebym zapłacił za ten telefon blisko 400 zł.

    Podziękuj Erze za utrudnienie, bo pewnie już byś kupił.
    Wszystkie Xperie X10 to modele przestarzałe o prawie rok już w momencie
    wprowadzenia do sprzedaży. Podczas gdy konkurencja oferowała modele
    zawierające conajmniej Androida 2.1, a niektórzy już Froyo 2.2, to
    SonyParkinson wypuścił model z 1.6
    Co więcej - tam wciąż jest 1.6, a update do 2.1 (tak, 2.1 a nie 2.2) jest
    obiecywane tak jak premiera Automapy*. Czyli nie zanosi się na nią.
    Nie zanosi się też z innego powodu - SE całe siły kieruje na PSP Phone,
    którego premiera jest blisko, można już znaleźć wiele zdjęć a nawet filmy.

    Może raczej wybierz coś, co ma jako-takie wsparcie techniczne?

    * - premiera wersji 4.0 była odkładana przez prawie 3 lata, wciaż było
    słychać "po wakacjach", tyle, że przezornie nie powiedzili po których, tak
    samo było teraz z wersją na gejfona, której nie mogli wymęczyć przez
    kolejne 3 lata, mamiąc klientów tymi samymi screenshotami i nieudolnie
    preparowanymi "przeciekami"
    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Dlaczego znow robisz z siebie durnia ?"- Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 3. Data: 2010-12-04 17:18:33
    Od: Docent <j...@t...pl>

    Waldek Godel submitted this idea :
    > Dnia Sat, 04 Dec 2010 16:06:13 +0100, Grzegorz Brycki napisał(a):
    >
    > Co więcej - tam wciąż jest 1.6, a update do 2.1 (tak, 2.1 a nie 2.2) jest
    > obiecywane tak jak premiera Automapy*.

    Bez przesady - update do 2.1 jest już dla wszystkich X10 oraz X8.
    Fakt że w Erze do X8 nie ma jeszcze update źle świadczy o operatorze.
    Może zajrzyj do konkurencji - pewnie X10 mPro będzie w rozsądniejszej
    cenie.

  • 4. Data: 2010-12-04 19:49:13
    Od: Jan Strybyszewski <k...@...pl>

    W dniu 2010-12-04 16:12, Waldek Godel pisze:

> [...]
    > wprowadzenia do sprzedaży. Podczas gdy konkurencja oferowała modele
    > zawierające conajmniej Androida 2.1, a niektórzy już Froyo 2.2, to

    Godel jak zwykle robi z siebie durnia gdyz X10mini ma Androida 2.1

    > Co więcej - tam wciąż jest 1.6, a update do 2.1 (tak, 2.1 a nie 2.2) jest
    > obiecywane tak jak premiera Automapy*.

    Co za stek bzdur

    > Może raczej wybierz coś, co ma jako-takie wsparcie techniczne?

    Samsunga i7500 ktory ni dostanie 2.1 czy HTC Tattoo ktoy tez nie
    dostanie 2.1 ?

  • 5. Data: 2010-12-04 20:59:01
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    W dniu 2010-12-04 16:12, Waldek Godel pisze:
    > Może raczej wybierz coś, co ma jako-takie wsparcie techniczne?

    A co byś polecił - z takich jak ten telefonów?

    GB

  • 6. Data: 2010-12-04 21:23:31
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Sat, 04 Dec 2010 21:59:01 +0100, Grzegorz Brycki napisał(a):

    > A co byś polecił - z takich jak ten telefonów?

    Desire Z albo Motorolę Milestone, najlepiej dwójkę, zakładając, że Era ma w
    swojej ofercie.

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Kiedy mnie tam trolowanie sie podoba" - Paweł "robbo" Kamiński aka Jan

  • 7. Data: 2010-12-05 08:18:10
    Od: Grzegorz Brycki <g...@o...pl>

    W dniu 2010-12-04 22:23, Waldek Godel pisze:
    > Motorolę Milestone

    brak

  • 8. Data: 2010-12-05 10:09:09
    Od: Paweł Gąska <c...@o...pl>

    Witam,

    W odpowiedzi na maila od Grzegorz Brycki
    z dnia: 2010-12-04 16:06:
> [...]
    >
    > Ja chcę za złotówkę.
    >
    > Czy w innej sieci można otrzymać propozycję typu: 60-80 zł netto/mc +

    nic z nimi nie negocjować, UCIEKAĆ do innych... każda inna jest lepsza :)

    Paweł

  • 9. Data: 2010-12-05 11:12:26
    Od: boxfish <c...@g...pl>

    W dniu 2010-12-04 16:06, Grzegorz Brycki pisze:
    > - chcę nowy telefon Xperia X10 mini pro
    > - abonament za 80 zł netto

    Ten telefon kupisz za 800 zł bez problemu

  • 10. Data: 2010-12-05 12:08:53
    Od: "JoteR" <j...@p...pl>

    "boxfish" napisał:

    > Ten telefon kupisz za 800 zł bez problemu

    "Ja chcę za złotówkę." ;->

    JoteR