  • 171. Data: 2012-04-30 18:10:31
    Temat: Re: Elektroda jeszcze raz !
    Od: MKi <e...@t...op.pl>

    > I co, powiesz "pisze się wersalikiem"?
    > Powiedziałbym, że nieporęcznie brzmi ;)

    No ja właśnie często tak mówię:
    "proszę mi to napisać wersalikami".
    Warte obserwacji są różne reakcje
    interlokutorów.

    Pozdrowienia,
    MKi

  • 172. Data: 2012-05-06 19:31:28
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl>

    Użytkownik "K" <...@...c> napisał w wiadomości
    news:jmn6lo$ea8$1@news.dialog.net.pl...

    > Dzis dostalem ostrzezenie z informacja ze zlamalem punkt regulaminu
    > konkretnie:
    > "3.1.13. Publikowanie wpisów naruszających zasady pisowni języka
    > polskiego, niedbałych i niezrozumiałych."
    >
    > I tak sobie pomyslalem gdzie ja qrwa trafilem ?

    Z czym masz problem?
    Przecież serwis Elektrody automatycznie sprawdza pisownię i podkreśla na
    czerwono większość błędów. Trzeba być oststnim leniem, żeby nie poprawić
    tego.
    Osobiście nie jestem za nadgorliwością, ale to co często się czyta na
    Elektrodzie to szczyt lenistwa i braku poszanowania dla innych.

  • 173. Data: 2012-05-09 00:27:42
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Użytkownik Plumpi napisał:
> [...]
    > Osobiście nie jestem za nadgorliwością, ale to co często się czyta na
    > Elektrodzie to szczyt lenistwa i braku poszanowania dla innych.

    Interpunkcję, gramatykę i budowę zdania też poprawia? Bo do tego się też
    czepiają.

    --
    AlexY
    http://nadzieja.pl/inne/spam.html

  • 174. Data: 2012-05-09 15:14:40
    Od: "Plumpi" <a...@a...pl>

    Użytkownik "AlexY" <a...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Interpunkcję, gramatykę i budowę zdania też poprawia? Bo do tego się też
    > czepiają.

    Nie poprawia, ale jeżeli ktoś wysyła posty, w których, aż roi się od błędów
    ortograficznych na forum, które automatycznie podkreśla błędy to jest to
    szczyt lenistwa i braku poszanowania.

  • 175. Data: 2022-05-31 19:52:59
    Temat: Re: [MSPANC] Elektroda jeszcze raz !
    Od: alojzy nieborak <a...@g...com>

    Włodzimierz Wojtiuk napisał(a):

    > i zapłacą 1500 na trzech :p

    OT i Wykopki.

    https://rocketjobs.pl/oferta/unitra-r-d-electronics-
    engineer

    Myślałem że zdechło całkowicie. Ktoś wykupił prawa do logo/nazwy?

  • 176. Data: 2022-05-31 21:00:17
    Od: "Grzegorz Niemirowski" <g...@g...net>

    alojzy nieborak <a...@g...com> napisał(a):
    > OT i Wykopki.
    > https://rocketjobs.pl/oferta/unitra-r-d-electronics-
    engineer
    > Myślałem że zdechło całkowicie. Ktoś wykupił prawa do logo/nazwy?

    Na to wygląda.

    Kapital zakładowy: 10 000,00 ZŁ
    Wcześniejsze nazwy: ASSEMINI SP. Z O.O., UNITON SP. Z O.O.
    Data rejestracji: 12 października 2020

    --
    Grzegorz Niemirowski
    https://www.grzegorz.net/

  • 177. Data: 2022-05-31 23:21:39
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    środa, 18 kwietnia 2012 o 22:03:09 UTC+2 K napisał(a):
> [...]
    > polskiego, niedbałych i niezrozumiałych."
    >
    > I tak sobie pomyslalem gdzie ja qrwa trafilem ?
    Po chuj Tam lazłeś? Tam ci sami talmudysci co tutaj tylko pod innymi ksywkami.

  • 178. Data: 2022-05-31 23:31:44
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, Zebyietnia 2012 o 00:25:59 UTC+2 Grzegorz Niemirowski napisał(a):
    > Czy na forum technicznym można pisać niedbale albo niezrozumiale? To tylko
    > marnowanie czasu czytających. A jak ktoś nie umie ortografii to niech wraca
    > do gimnazjum. Elektroda jest faszystowska ale ten punkt to podstawa
    > netykiety i powinien obowiązywać wszędzie. Tobie się nawet nie chce pisać z
    > ogonkami.
    >
    > --
    > Grzegorz Niemirowski
    > http://www.grzegorz.net/
    > OE PowerTool i Outlook Express: http://www.grzegorz.net/oe/
    > Uptime: 6 days, 20 hours, 34 minutes and 2 seconds
    Wolę żeby ktoś pisał bez ogonków ale z sensem niż tak jak ty pierdolił w temacie
    dekodera i w temacie odbiory nowej telewizji naziemnej. U ciebie to samo literówka to
    pewno literówka a nie błąd? "Ty olewaz". Znasz tego co tak napisał?