  • 1. Data: 2024-04-28 12:38:11
    Temat: Elektryk przytarł podłogę
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    Elektryk przytarł podłogę i skończyło się szkodą całkowitą :)
    bo aso (i to tańsze) wyceniło wymianę aku na 124 kzł :) a wartość pługa
    e-208 na 67kzł :)

    A teraz najlepsze, auto kupił handlarz i jakby nigdy nic wystawił do
    sprzedaży :) oczywiście ze starym aku z którym nie wiadomo co jest, na
    razie jeździ ale jak długo to hgw.

    https://spidersweb.pl/autoblog/peugeot-e-208-szkoda-
    calkowita/

    --
    Janusz

  • 2. Data: 2024-04-28 18:24:41
    Temat: Re: Elektryk przytarł podłogę
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:v0l8uk$efu$1$Janusz@news.chmurka.net>
    user Janusz pisze tak:

> [...]
    > do sprzedaży :) oczywiście ze starym aku z którym nie wiadomo co
    > jest, na razie jeździ ale jak długo to hgw.

    "Peugeot e-208 mial w nim kolizje polegajaca na zjechaniu z drogi i
    wjechaniu do rowu. Nie braly w niej udzialu inne pojazdy, nie bylo osób
    poszkodowanych."

    kurwa co za syn marnotrawny.
    A może to jego tłumok wjechał a on się przyznał że to on.

    Zadawajcie pytania, czego nie wiecie w tym przypadku.
    Odpowiem od ręki ;)

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 3. Data: 2024-04-28 19:36:27
    Od: _Master_ <...@...pl>

    UBEZPIECZENIA ELEKTRYKÓW BĘDĄ DROŻSZE

    A nie mówiłem? ;-)

  • 4. Data: 2024-04-28 19:53:56
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:v0m1es$el4$4$chmurka8@news.chmurka.net>
    user _Master_ pisze tak:

    > UBEZPIECZENIA ELEKTRYKÓW BĘDĄ DROŻSZE
    >
    > A nie mówiłem? ;-)

    link :)

  • 5. Data: 2024-04-28 21:05:23
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 28.04.2024 o 18:24, PiteR pisze:
> [...]
    > poszkodowanych."
    >
    > kurwa co za syn marnotrawny.
    > A może to jego tłumok wjechał a on się przyznał że to on.
    To nie ma znaczenia, każdemu sie może zdarzyć, problem jest taki że
    drobna obcierka i stracił auto, dostał za nie połowę wartości czy coś
    koło tego, czyli stracił 20-30% wartości auta.

    W normalnym urwałby tłumik, może katalizator,
    naprawa w aso na paru tysiach by się skończyła i jeździłby dalej.

    > Zadawajcie pytania, czego nie wiecie w tym przypadku.
    > Odpowiem od ręki ;)

    Kupiłeś szklaną kulę? :)

    --
    Janusz

  • 6. Data: 2024-04-29 01:45:25
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:v0m6lj$rrg$2$Janusz@news.chmurka.net>
    user Janusz pisze tak:

    > To nie ma znaczenia, każdemu sie może zdarzyć

    Mnie nie mogło się zdarzyć bo długo byłem biedny i nie było mnie stać
    na wjeżdzanie do rowów. A teraz jestem skąpy im więcej mam tym
    bardziej.

    > problem jest taki że drobna obcierka i stracił auto, dostał za nie
    > połowę wartości czy coś koło tego, czyli stracił 20-30% wartości
    > auta.

    Bo rozumiem, że poszedł po AutoCasco prawda? Mógł nie iść.
    Trzeba było wiedzieć, że psychoza na słowo gwarancja czyni cuda.

    Tiktokowe japiszony dziś kupują auta jako bryły po wcześniejszym
    kontakcie ze swoim prawnikiem. Patrzą w oczy sprzedajacego próbuja
    wyłapać kłamstwo. W ogóle nie znają się na stanie technicznym.

    > W normalnym urwałby tłumik, może katalizator,
    > naprawa w aso na paru tysiach by się skończyła i jeździłby dalej.

    To dlaczego nie kupił? Trzeba było kupić normalny albo grat.
    Wiedzieć, że w Polsce są wilki.

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 7. Data: 2024-04-29 08:12:26
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sun, 28 Apr 2024 19:36:27 +0200, _Master_ napisał(a):

    > UBEZPIECZENIA ELEKTRYKÓW BĘDĄ DROŻSZE
    >
    > A nie mówiłem? ;-)

    Tak, matołku. Ale nie dlatego że częściej się palą. Dlatego że są
    droższe. I dlatego że bryka o 2x lepszym przyspieszeniu częściej wjeżdza
    komuś w kufer.
    --
    Jacek
    I hate haters.

  • 8. Data: 2024-04-29 09:09:35
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 29 Apr 2024 08:12:26 +0200, Jacek Maciejewski

    > Tak, matołku. Ale nie dlatego że częściej się palą. Dlatego że są
    > droższe. I dlatego że bryka o 2x lepszym przyspieszeniu częściej wjeżdza
    > komuś w kufer.

    Tylko że nadal są tańsze. Dla przykłądu rozważając zakup Tesli Y miałęm
    wycenę leasingu i ubezpieczenia. Teslę warta 240 tys. PZU wyceniło na 3500,
    a ostatecznie za mojego 3-letniego Outlandear PHEV płacę 3800. Ten nasz
    grupowy przygłup master musi się nauczyć lepiej wróżyć z fusów.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 9. Data: 2024-04-29 09:17:50
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 29 Apr 2024 00:45:25 +0100, PiteR

    > Mnie nie mogło się zdarzyć bo długo byłem biedny i nie było mnie stać
    > na wjeżdzanie do rowów. A teraz jestem skąpy im więcej mam tym
    > bardziej.

    Mnie się zdarzyło Outlanderem (PHEV -- znaczy z baetrią trakcyjną w
    podłodze), bo sobie na wąskiej ośnieżonej drodze wiejskiej, na zadupiu pod
    Garwolinem, za mocno pofolgowałem na wstecznym (a że na prądzie, to tam
    można grubo pojechać). Za "mocno" ruszyłem kierownicą, a że ślisko było jak
    pierun, to wylądowałem w rowie, wisząc ze 3h na baterii trakcyjnej, by
    ostatecznie zostać wyrwanym przez ciągnik sołtysa. Strat zero (poza dumą),
    błędów od baterii zero, pożaru też nie było przez kolejny rok.

    Już abstrahując od moich doświadczeń, bateria jest bardzo dobrze
    usztywniona konstrukcyjnie i to pierdzenie ASO to raczej dupochron
    wynikający z ostrożności niż z faktów.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 10. Data: 2024-04-29 09:21:00
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 29-04-2024 o 09:17, Myjk pisze:

    > Już abstrahując od moich doświadczeń, bateria jest bardzo dobrze
    > usztywniona konstrukcyjnie i to pierdzenie ASO to raczej dupochron
    > wynikający z ostrożności niż z faktów.

    Z drugiej strony trudno im się dziwić.
    Podobnie jak użytkownikowi nowego, że nie chce mieć podejrzanej baterii,
    więc woli szkodę całkowitą.

    Problemem jest tylko handlarz, który oszukuje.
    Jak zwykle zresztą i niezależnie od rodzaju napędu.