  • 1. Data: 2024-04-22 07:24:36
    Temat: no plans to put the hard shoulder back
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    Nie ma gdzie się schować.
    Lepiej szybko uciekać w pole bo trafi się jebus jak ten z lawety.
    Oczy chyba w telefonie albo spał żywcem.

    https://www.bbc.co.uk/news/uk-68848418

    --
    Piter

    #ZawszeGratem
    strefa wolna od LPG FSI TDI i klimy

  • 2. Data: 2024-04-22 11:27:21
    Temat: Re: no plans to put the hard shoulder back
    Od: io <i...@o...pl.invalid>

    W dniu 22.04.2024 o 07:24, PiteR pisze:
    > Nie ma gdzie się schować.
    > Lepiej szybko uciekać w pole bo trafi się jebus jak ten z lawety.
    > Oczy chyba w telefonie albo spał żywcem.
    >
    > https://www.bbc.co.uk/news/uk-68848418

    Widzę, że złą stroną wszyscy jadą. To dlatego!

  • 3. Data: 2024-04-22 12:47:09
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 22 Apr 2024 06:24:36 +0100, PiteR wrote:
    > Nie ma gdzie się schować.
    > Lepiej szybko uciekać w pole bo trafi się jebus jak ten z lawety.

    Ale nie ma jak uciec, jak jest barierka.
    Chyba, ze uciec z samochodu ... tu zdania policjantów są chyba
    podzielone (polskich i amerykanskich, nie wiem jak angielskich)

    > Oczy chyba w telefonie albo spał żywcem.

    I teraz dobra Unia mu wcisnie system monitorujący.
    A UK, choc nie w Unii, ale łyknie ...

    > https://www.bbc.co.uk/news/uk-68848418

    Ale o co chodzi - że zlikwidowali pas awaryjny (hard shoulder),
    i zastąpili "smart", ale to smart coś nie działa, czy słabo działa?

    W Polsce, jak nie ma pasa awaryjnego, to jest 110 na autostradzie.
    A w UK chyba zawsze 112 (70mph), to powinno byc bezpiecznie :-)

    J.

  • 4. Data: 2024-04-22 21:29:08
    Od: PiteR <e...@f...pl>

    in <news:qekgriyo2um.t6o5ahoqer94.dlg@40tude.net>
    user J.F pisze tak:

    > Ale nie ma jak uciec, jak jest barierka.
    > Chyba, ze uciec z samochodu

    tak uciec z samochodu i nie 10 metrów tylko spylać w pole.
    Odkrecic szybę, wylać się przez okno jak T-1000 i chodu.

    >... tu zdania policjantów są chyba
    > podzielone (polskich i amerykanskich, nie wiem jak angielskich)

    to jest jakieś zdanie? :)

> [...]
    >
    > Ale o co chodzi - że zlikwidowali pas awaryjny (hard shoulder),
    > i zastąpili "smart", ale to smart coś nie działa, czy słabo działa?

    chodzi o angiekskie skąpstwo asfaltu i ziemi i kasy, bo pas awaryjny
    zawsze działa.

    > W Polsce, jak nie ma pasa awaryjnego, to jest 110 na autostradzie.

    wow nie wiedziałem

    --
    Piter

    #ZawszeGratem

  • 5. Data: 2024-04-23 10:27:32
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Mon, 22 Apr 2024 20:29:08 +0100, PiteR wrote:
    > in <news:qekgriyo2um.t6o5ahoqer94.dlg@40tude.net>

    > tak uciec z samochodu i nie 10 metrów tylko spylać w pole.
    > Odkrecic szybę, wylać się przez okno jak T-1000 i chodu.

    > to jest jakieś zdanie? :)

    Jakos tak - jedni mają pretensje, ze siedzisz w samochodzie, inni, że
    nie siedzisz :-)

    A tu jeszcze lało, więc niechętnie bym opuszczał :-)

    > chodzi o angiekskie skąpstwo asfaltu i ziemi i kasy, bo pas awaryjny
    > zawsze działa.

    skąpstwo jak skąpstwo - pasów tam dużo.
    Może u nich też nie tak łatwo wywłaszczyć.

    > wow nie wiedziałem

    Bo to w jednym miejscu (Wrocław-Legnica).

    J.