  • 41. Data: 2010-12-13 19:53:26
    Temat: Re: Emocje i adrenalina na zimowy niedzielny poranek
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 13 Gru, 20:06, Monster <a...@o...pl> wrote:

    > Tak sobie lukam na stare wyniki i jakoś za pierwszym razem nie byłeś
    > taki orzeł-wynik identyczny z moim,a koni malutko,na prostej nawet
    > motorynka uciekała:-P

    Kolega z tego co wiem to tylko raz był i to w sierpniu a od maja układ
    toru się troszkę bardzo zmienił skąd takie wrażenie ;-) Za to ostatnie
    2:07 mnie już w miarę satysfakcjonuje ale jeszcze troszkę poprawie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 42. Data: 2010-12-13 20:06:06
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-12-13 20:53, AZ pisze:

    > Kolega z tego co wiem to tylko raz był i to w sierpniu a od maja układ
    > toru się troszkę bardzo zmienił skąd takie wrażenie ;-) Za to ostatnie
    > 2:07 mnie już w miarę satysfakcjonuje ale jeszcze troszkę poprawie.

    jedna szykana z tego co wiem,w przyszłym roku kombinuję częściej się
    zjawiać,czas też myślę trochę poprawić:-)
    Do przebicia 2:07 to musisz chyba moto na wściekłe zielone przemalować:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 43. Data: 2010-12-13 22:08:48
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 13 Gru, 21:06, Monster <a...@o...pl> wrote:

    > jedna szykana z tego co wiem,w przysz ym roku kombinuj cz ciej si
    > zjawia ,czas te my l troch poprawi :-)
    >   Do przebicia 2:07 to musisz chyba moto na w ciek e zielone przemalowa :-)

    Oj nie tylko, na początku był bardzo kwadratowy i z czasem go
    wygładzili. Moto malować nie trzeba, do poprawy o 15s wystarczyły
    torowe oponki ale podszedłem do nich z dystansem i nie korzystałem z
    wszystkiego co mi dawały, w tym sezonie wykorzystam ;-)

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 44. Data: 2010-12-14 09:53:52
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"AZ"
    ostatnie2:07 mnie już w miarę satysfakcjonuje ale jeszcze troszkę poprawie.

    A jest ten czas gdzies oficjalnie potwierdzony???
    Bo slyszalem ze mierzyl go znany sympatyk marki KHI i na dodatek user HD,
    przy pomocy zegraka slonecznego.
    A pochmurno bylo...

    Tytus z fabryki

  • 45. Data: 2010-12-14 09:57:51
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2010-12-14 10:53, Tytus z fabryki pisze:

    > A jest ten czas gdzies oficjalnie potwierdzony???

    > Bo slyszalem ze mierzyl go znany sympatyk marki KHI i na dodatek user HD,
    > przy pomocy zegraka slonecznego.
    > A pochmurno bylo...

    Czy podpalenie skutera i nasikanie na Honde bedzie wystarczajacym
    potwierdzeniem?

    Pytam bo nie wiem jaki level autoryzacji zastosowac.

    KJ multi level

  • 46. Data: 2010-12-14 10:00:55
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "KJ Siła Słów" Czy podpalenie skutera i nasikanie na Honde bedzie
    wystarczajacym potwierdzeniem?
    > Pytam bo nie wiem jaki level autoryzacji zastosowac.

    Oooo nie dosc ze sie na zegarku zna to jeszcze agresywny jest.
    To jak bylo???
    bo zapisy z mojego Garmina mowia co innego...

    Tytus z fabryki

  • 47. Data: 2010-12-14 10:05:32
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-12-14, Tytus z fabryki <t...@g...pl> wrote:
> [...]
    Nie rob tego, ten skuter jest juz tak brzydki bez podpalania a Honda swoje
    tez dostala.

    > Oooo nie dosc ze sie na zegarku zna to jeszcze agresywny jest.
    > To jak bylo???
    > bo zapisy z mojego Garmina mowia co innego...

    Ino chlopaku w dzien gdy osiagnalem ten wynik Twoj Garmin byl juz u Ciebie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 48. Data: 2010-12-14 10:23:32
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "AZ"
    Ino chlopaku w dzien gdy osiagnalem ten wynik Twoj Garmin byl juz u Ciebie.

    W przyszlym roku zatrudnie jako goscia od pomiarow kogos z Polskiego Zwiazku
    Niewidomych, czuje ze poprawia mnie sie czasy.
    Garmin byl u mnie, ale wczesniej byl u Ciebie i cos bardzo obciazal to KHI
    bo czasy nie takie wychodzily,
    nie takie...
    A dziwne bo u mnie na zoltym regularnie 2:11, 2:12 wychodzilo...

    Tytus z fabryki

  • 49. Data: 2010-12-14 10:27:38
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-12-14, Tytus z fabryki <t...@g...pl> wrote:

    > W przyszlym roku zatrudnie jako goscia od pomiarow kogos z Polskiego Zwiazku
    > Niewidomych, czuje ze poprawia mnie sie czasy.
    Podejrzewam ze czasy zmianie by nie ulegly. Zaden inny motocykl nie generuje
    tak przerazliwego dzwieku jak Twoje pierdzace V2.
    > Garmin byl u mnie, ale wczesniej byl u Ciebie i cos bardzo obciazal to KHI
    > bo czasy nie takie wychodzily,
    > nie takie...
    Bo wtedy gdy go mialem jezdzilem na Diablo Stradach, dla Ciebie to zapewne
    zadna roznica?
    > A dziwne bo u mnie na zoltym regularnie 2:11, 2:12 wychodzilo...

    Chyba na odcinku prostej start-meta.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 50. Data: 2010-12-14 10:35:09
    Od: "Tytus z fabryki" <t...@g...pl>

    Siemka
    *** "AZ"
    Chyba na odcinku prostej start-meta.

    A to kolega nie mierzy czasow miedzu startem a meta???
    ja tak robie i koledze rowniez polecam...
    wiem bo widzialem, ze tak robia na zawodach

    Tytus z fabryki