  • 1. Data: 2010-12-11 12:56:34
    Temat: (ogłoszenie) Sklep motocyklowy "Kacper-Motor" Warszawa ul.Łodygowa 6
    Od: marcin kasprzyk <a...@o...pl>

    Witam.

    Wiem że część użytkowników jest nastawiona negatywnie do tego typu
    ogłoszeń ale zrobię to tylko raz i mam nadzieję że będzie mi to
    wybaczone.
    Na usprawiedliwienie mam tylko to że ogłoszenie bardzo mocno dotyczy
    branży motocyklowej.

    Ogólnie rzecz biorąc prowadzę sklep z podstawowymi częściami
    eksploatacyjnymi do motocykli.
    Posiadam bardzo duży wybór olejów, smarów i innej chemii
    motocyklowej.
    Nie prowadzę sprzedaży odzieży motocyklowej.
    Moją bieżącą ofertę można prześledzić na popularnym portalu aukcyjnym
    szukając użytkownika "kacper_motor"

    link:
    http://allegro.pl/show_shop.php?shop_id=16229503

    Sklep stacjonarny mieści się pod adresem:
    Warszawa 03-687
    ul.Łodygowa 6
    tel. 22 428-35-68

    Polecam się, klientów traktuję poważnie, realizuję szybkie wysyłki i
    rozsądne ceny.

    Pozdr
    mk

  • 2. Data: 2010-12-11 13:23:47
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "marcin kasprzyk" trzepie galotami na dzień dobry:

> [...]
    > wybaczone.
    > Na usprawiedliwienie mam tylko to że ogłoszenie bardzo mocno dotyczy

    Nie musisz się tak usprawiedliwiać. Grupa jest o motocyklach więc takie
    ogłoszenie nie narusza dobrych manier...

    Zdroofka Johnny

    www.johnny.art.pl kwaśne piwo, kaszana i podejrzanej świeżości konina

  • 3. Data: 2010-12-11 15:34:14
    Od: Krzysztof 45 <m...@v...pl>

    Johnny napisał(a):
    > Grupa jest o motocyklach więc takie
    > ogłoszenie nie narusza dobrych manier...
    A co z netykietą?
    --
    Krzysiek

  • 4. Data: 2010-12-11 16:07:28
    Od: Jacot <j...@m...pl>

    Krzysztof 45 <m...@v...pl> wrote:

    >A co z netykietą?

    Ona tez nie narusza;)

    --
    Pozdrowionka
    Jacot M10

  • 5. Data: 2010-12-11 20:32:51
    Od: "[]v[]artec" <m...@W...pl>

    W dniu 2010-12-11 13:56, marcin kasprzyk pisze:
    > klientów traktuję poważnie, realizuję szybkie wysyłki i
    > rozsądne ceny.

    No i pięknie to masz już sprzedany MOTUL 300V 10W40 FACTORY LINE i 4xNGK
    IRIDIUM do mojego Horneciątka na nowy sezonik :)

    --
    Martec - Jelenia Góra
    .:: CB 900F Hornet owns the road - it really does !

  • 6. Data: 2010-12-12 17:20:40
    Od: Seba <s...@g...pl>

    Dnia Sat, 11 Dec 2010 16:34:14 +0100, Krzysztof 45 napisał(a):

    > A co z netykietą?

    Krzysiek, tutaj przyjęte jest, iż raz w miesiącu można tak zgrzeszyć.

    --
    Pozdrawiam,
    Sebastian S.

  • 7. Data: 2011-02-09 08:03:38
    Od: falco <m...@w...pl>

    W dniu 2010-12-11 13:56, marcin kasprzyk pisze:

    > Ogólnie rzecz biorąc prowadzę sklep z podstawowymi częściami
    > eksploatacyjnymi do motocykli.

    Siema,
    skorzystałem i jestem bardzo zadowolony. Świetny kontakt, szybka
    dostawa, tak 3 mać!

    --
    Pozdr! falco

    SenNa... 356 '58 175