  • 1. Data: 2016-02-09 15:05:31
    Temat: Equalizer a słuchawki bezprzewodowe
    Od: z <...@...pl>

    Swego czasu na Satio z Symbianem działał equalizer "po całości",
    obsługiwał całe wyjście audio bez względu na używane aplikacje czy
    słuchawki przewodowe/bezprzewodowe.
    Teraz gdy próbuję zrobić to samo na Androidzie czy WP wywala mi
    komunikat że ta opcja nie jest dostępna.
    Postęp?
    Można to jakoś obejść?

    PS. Próbowałem w sklepie z oryginalnymi słuchawkami Nokii. To samo
    Wykluczyłem w ten sposób niekompatybilność międzyproducencką ;-)