  • 1. Data: 2008-11-03 15:39:38
    Temat: Exatel ma problemy?
    Od: Komuch <komuch@{NOSPAM}gmail.com>

    Witam,

    Mam jakieś dziwne problemy w sieci exatela, część ich sieci jest
    nieosiągalna.
    Problem ogólnopolski, czy lokalny ?

    Podkarpacie, problemy w Rzeszowie, Sanoku, Krośnie, węzeł ZEW Solina.

  • 2. Data: 2008-11-03 15:58:14
    Temat: Re: Exatel ma problemy?
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    Komuch pisze:
> [...]
    > nieosiągalna.
    > Problem ogólnopolski, czy lokalny ?
    >
    > Podkarpacie, problemy w Rzeszowie, Sanoku, Krośnie, węzeł ZEW Solina.
    własnie zlokalizowałem ze to w Ex
    raczej globalnie: zachodnia PL

    --
    pozdros
    icek

  • 3. Data: 2008-11-03 15:59:43
    Od: Komuch <komuch@{NOSPAM}gmail.com>

    icek2 pisze:

    > własnie zlokalizowałem ze to w Ex
    > raczej globalnie: zachodnia PL

    Najgorsze, że rozgłaszali wszystkie prefixy mimo to, a sieci były
    nieosiągalne.

  • 4. Data: 2008-11-03 16:02:49
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    Komuch pisze:

    > Najgorsze, że rozgłaszali wszystkie prefixy mimo to, a sieci były
    > nieosiągalne.
    tia, skapnełem sie :)
    ale kilka chwil mineło który upstream wali w konia :)

    --
    pozdros
    icek

  • 5. Data: 2008-11-03 16:21:36
    Od: icek2 <i...@p...onet.pl>

    Komuch pisze:
> [...]
    > nieosiągalna.
    > Problem ogólnopolski, czy lokalny ?
    >
    > Podkarpacie, problemy w Rzeszowie, Sanoku, Krośnie, węzeł ZEW Solina.
    jak sie okazało

    babol w konfiguracji jednego z ruterów corowych :)

    --
    pozdros
    icek

  • 6. Data: 2008-11-03 16:29:12
    Od: Komuch <komuch@{NOSPAM}gmail.com>

    icek2 pisze:

    > babol w konfiguracji jednego z ruterów corowych :)

    Chłopaki coś tam chyba palą;)

    Jakiś czas temu przełączałem elektrowni router z E1 na SDH.
    Zmieniły się adresy dla portu WAN. Niestety Exatel nie chciał dać hasła
    do routera, więc odpuściłem i poprosiłem ich o konfigurację.
    Gostek ładnie zrobił i działało do chwili (czyli jakieś 20min) kiedy nie
    postanowiłem skorzystać z pozostałych 10 min okna serwisowego i
    posprzątać w szafie troszkę.
    Router stracił na chwilę zasilanie i nie wstał już. Gość dochodził
    kolejne 20-30min do tego, że chyba nie zapisał konfiguracji na cisco, co
    ja mu na początku zasugerowałem :>

  • 7. Data: 2008-11-04 09:00:37
    Od: "maximus" <l...@a...skasuj_to.pl>

    Południowa PL też nie miała.