-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.nask.pl!new
s.nask.org.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostrada.pl!unt-ex
c-02.news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!
not-for-mail
Date: Sun, 10 Apr 2011 11:40:44 +0200
From: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows; U; Windows NT 5.1; pl; rv:1.9.2.15) Gecko/20110303
Thunderbird/3.1.9
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: F1 - DRS
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 19
Message-ID: <4da17b1c$0$2443$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.25.153.143
X-Trace: 1302428444 unt-rea-a-01.news.neostrada.pl 2443 83.25.153.143:20311
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2361446
[ ukryj nagłówki ]Tak dla nieśledzących - DRS to układ ruchomego tylnego spoilera
pozwalający go złożyć na prostych.
Zamysł jest taki, żeby zwiększyć ilość wyprzedzania, więc steruje tym
komputer u sędziów żeby pomóc wolniejszym tak żeby byli szybsi od
szybszych, których system spowolni.
Z systemu więc nie może z systemu korzystać prowadzący w wyścigu, używać
go można tylko w wyznaczonych fragmentach trasy i tylko w sytuacji
ataku, czyli kiedy strata do poprzedzającego jest mniejsza niż sekundę.
Do tego jeszcze dochodzą jakieś pomniejsze reguły.
Czyli w skrócie - jadący z przodu, na prostych jedzie hamowany hamulcem
aerodynamicznym, a goniący go może jechać dużo szybciej.
Sytuacja na torze pokazuje że jadący z przodu jest tak spowolniony, że
nie ma nic do gadania przy tak dużej różnicy oporu.
Ale co to za atrakcja oglądać wyprzedzanie zaplanowane przez sędziowski
komputer?
Następne wpisy z tego wątku
- 10.04.11 12:05 J.F.
- 10.04.11 12:17 Cavallino
- 10.04.11 12:19 Cavallino
- 10.04.11 12:21 Tomasz Pyra
- 10.04.11 12:42 J.F.
- 10.04.11 12:47 Tomasz Pyra
- 10.04.11 12:49 Cavallino
- 10.04.11 12:50 Cavallino
- 10.04.11 13:03 Tomasz Pyra
- 10.04.11 13:11 J.F.
- 10.04.11 13:13 Tomasz Pyra
- 10.04.11 15:20 Cavallino
- 10.04.11 15:22 Cavallino
- 10.04.11 15:24 Cavallino
- 10.04.11 19:30 LEPEK
Najnowsze wątki z tej grupy
- O co chodzi?
- PJ autobus-tramwaj
- Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- Chiński bestseller w Europie. Ford "martwi się nową konkurencją"
- koniec ładowania za darmo
- Phiiiiii Elektryki częściej uderzają w pieszych
- Audi łączy siły z Chińczykami A Tusk chce ZAORAĆ chińską fabrykę w Polsce
- pod prąd
- Hammerite i konserwacja podwozia
- Fiat wymyślił i zaprojektował Citroena Ami? ;)
- Nowe obowiązkowe wyposażenie samochodów
- Fiat 125p wer. pikup - w PRL moszna było, w III Reczy [pospolitej] nie moszna
- Pożar salonu z chińskimi elektrykami
- ZŁOMNIK o pracy w TVN TURBO, nowych przepisach i współczesnej motoryzacji. Turbo Taryfa!
- Samo rozładowywanie baterii trakcyjnej w elektryku.
Najnowsze wątki
- 2024-05-26 O co chodzi?
- 2024-05-26 PJ autobus-tramwaj
- 2024-05-26 Renault Trafic i lampka z czerwonym STOP
- 2024-05-26 cena pięciocyfrowa
- 2024-05-26 Re: Jak dobra KE "okrada" złą Rosję "dla Ukrainy"
- 2024-05-25 supercap
- 2024-05-25 Sulzbach => Technischer Rollouter (d/m/w) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Senior Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Mid PHP Developer (Laravel) <=
- 2024-05-25 Warszawa => Interactive/Experience Designer <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Warszawa => SAP WM Consultant / Execution <=
- 2024-05-25 Warszawa => Key Account Manager <=
- 2024-05-25 Re: znów ten wrocław