  • 1. Data: 2008-12-31 14:19:43
    Temat: Re: Fajerwerki
    Od: "t...@w...pl" <t...@p...onet.pl>

    >> Wpisujcie miasta ;)
    >
    > Poznań (Rataje)
    >
    > http://www.fotoo.pl/zdjecia/files/2009-01/519d3073.j
    pg
    > http://www.fotoo.pl/zdjecia/files/2009-01/dc23677f.j
    pg
    > http://www.fotoo.pl/zdjecia/files/2009-01/6f53651a.j
    pg

    ładnie wyszły i widać skąd były robione ...jakie były ustawienia aparatu i
    jaki aparat ;-)

    przy następnej okazji wproszę się na sesję ;-)

    szczęśliwego nowego focenia i 2009 dobrych zdjęć

  • 2. Data: 2009-01-01 00:26:23
    Temat: Fajerwerki
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Wpisujcie miasta ;)

    Wrocław

    http://farm4.static.flickr.com/3227/3155069802_a4912
    44348_b.jpg
    http://farm4.static.flickr.com/3087/3154148361_54712
    a3cf2_b.jpg
    http://farm4.static.flickr.com/3078/3154991388_372bf
    6b901_b.jpg

  • 3. Data: 2009-01-01 00:35:18
    Od: "Paweł W." <p...@p...onet.pl>

    Jacek Popławski pisze:
    > Wpisujcie miasta ;)

    E,z Onetem ci się pomyliło! ;)

    > Wrocław

> [...]

    No nie poznałbym po fotkach, że to Wrocław, ale fajerwerki udało ci się
    sfotografować całkiem fajnie.

    Wszystkiego najlepszego w Nowym Roku.

    Pozdrawiam,
    Paweł W.

    login: pawelek_79
    serwer: poczta*onet.pl.

  • 4. Data: 2009-01-01 00:44:48
    Od: Waldek Godel <n...@o...info>

    Dnia Thu, 1 Jan 2009 00:26:23 +0000 (UTC), Jacek Popławski napisał(a):

    > Wpisujcie miasta ;)

    Mówisz i masz
    http://www.bbc.co.uk/iplayer/tv/bbc_one/2008-12-31
    i później New Year Live

    --
    Pozdrowienia, Waldek Godel
    "Chcemy, by nasi klienci byli jeszcze bardziej zadowoleni" - Jacek Dziekan,

  • 5. Data: 2009-01-01 00:53:48
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Dnia 01.01.2009 Paweł W. <p...@p...onet.pl> napisał/a:
    > No nie poznałbym po fotkach, że to Wrocław,

    Bo przecież nie fotografowałem TVP2 tylko swoje okolice :)

  • 6. Data: 2009-01-01 02:26:38
    Od: "Zibi" <l...@i...pl>

    Użytkownik "Jacek Popławski" napisał w wiadomości:

    > Wpisujcie miasta ;)

> [...]

    -- Zibi

  • 7. Data: 2009-01-01 02:42:44
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Dnia 01.01.2009 Zibi <l...@i...pl> napisał/a:
    > Poznań (Rataje)

    Fajerwerki wyszły Ci super ale horyzont chyba trochę na lewo się wali...?

  • 8. Data: 2009-01-01 02:53:18
    Od: "Zibi" <l...@i...pl>

    Użytkownik "Jacek Popławski" napisał w wiadomości:

    > Fajerwerki wyszły Ci super ale horyzont chyba trochę na lewo się wali...?

    Po lewej dołek, po prawej górka... A domki prosto stoją? ^^

    -- Zibi

  • 9. Data: 2009-01-01 11:31:02
    Od: "mulczas" <m...@o...pl>

    Użytkownik "Jacek Popławski" <j...@i...pl> napisał w wiadomości
    > Wpisujcie miasta ;)

> [...]

    to właśnie miałem na myśli rozstawiając wczoraj statyw - wyszło niestety
    jak zawsze :)
    a mógłbyś podać nastawy aparatu - czas, ISO i przysłonę?

    pytam bo mi zawsze te ognie wychodzą "przepalone" nawet na niskim ISO (50)
    i małej dziurze (jak na kompakt - 5.6-7.1).
    a i jescze jedno - WB :) na żarówę większość fajerwerków wychodzi białych -
    zwłaszcza te co "na prawdę" są żółte, na słoneczko jest wszystko żółte - aż
    za bardzo :)

    też macie takie problemy? :)

  • 10. Data: 2009-01-01 14:19:41
    Od: Jacek Popławski <j...@i...pl>

    Dnia 01.01.2009 mulczas <m...@o...pl> napisał/a:
    > a mógłbyś podać nastawy aparatu - czas, ISO i przysłonę?

    No przecież masz EXIF.
    Przesłonę najpierw dałem na F/22 a czas na 4s, potem na 8s, potem na 2s, ale
    ciągle mi nie odpowiadało to zmieniłem przesłonę na F/11, a potem jeszcze chyba
    na F/8.
    Ogólnie nie jestem zadowolony z wyniku, ale skoro już zrobiłem to trzeba było
    wystawić, żeby kilkuminutowe marznięcie ku czemuś służyło :)

    > pytam bo mi zawsze te ognie wychodzą "przepalone" nawet na niskim ISO (50)
    > i małej dziurze (jak na kompakt - 5.6-7.1).

    Obawiam się, że w kompakcie są tą dziurą jest odwrotnie niż myślisz.