  • 1. Data: 2009-01-01 01:21:33
    Temat: Re: jak naswietlac w nocy ?
    Od: Mateusz Ludwin <n...@s...org>

    ZAQ rzecze:

    > ale wy juz przesadzacie, ja chce tylko fotke - kadr pewien tego co widziałem
    > na wprost gdy nie ruszałem głową i to co obejmował mój wzrok a odtworzenia
    > zjawiska zwykłej obserwacji na jakieś cyber-doznanie, chodzi o 1 klatke a
    > nie film, patrze w 1 kierunku - ostrze swoje oko na dany obiekt i sie gapie
    > na wprost nie ruszając głową, chce zwykłej statyki :-/
    > sorry nie jestem zbyt biegły w rzeczach o ktorych wy piszecie :-D

    Wszystko zależy od dynamiki i maksymalnej jasności wyświetlacza. Oglądanie
    zdjęcia na papierze czy monitorze ma się do rzeczywistości pod względem
    odtwarzanej luminancji tak jak 2D do 3D. Po prostu cały obraz jest "płaski",
    podczas gdy niebo w źródłowej scenie jest np. 1000 razy jaśniejsze od trawy
    pod nim. Na monitorze wyjdzie z tego ładny obrazek po podciagnięciu cieni,
    ale nie będziesz mieć wrażenia, że obserwujesz prawdziwy krajobraz.