  • 1. Data: 2009-05-12 08:47:34
    Temat: Fajny filmik
    Od: "doomin13" <d...@g...pl>

    jak w temacie, nie wiem czy bylo :)
    http://www.evilchili.com/videos/22039/Porsche_Vs_Bik
    ers_On_Autobahn
    --
    pozdro,
    doomin13
    smc660

  • 2. Data: 2009-05-12 10:10:48
    Temat: Re: Fajny filmik
    Od: "Darek Mroz" <D...@w...pl>

    > pozdro,

    Nie widzie szybkomieza
    CZy oni jadą wiecej niz 130 dozwol?

    DM

  • 3. Data: 2009-05-12 10:18:39
    Od: "Bishop" <a...@o...pl>

    Witka

    > Nie widzie szybkomieza
    > CZy oni jadą wiecej niz 130 dozwol?

    Z tego co mi wiadomo, na dojczlandowskich autobanach nie ma ograniczenia
    predkosci...jest stosowane "miejscowe" ograniczenie a 130 o ktorym piszesz
    to predkosc max zalecana a nie nakazana...

    Pozdro

    Bishop
    Dr BIG Red
    Wawa-Wola

  • 4. Data: 2009-05-12 10:22:45
    Od: a...@g...com

    On 12 Maj, 12:10, "Darek Mroz" <D...@w...pl> wrote:

    > Nie widzie szybkomieza
    > CZy oni jadą wiecej niz 130 dozwol?

    Pewnie jadą. Sugeruję kontakt z niemiecką Polizei.

    --
    Artur

  • 5. Data: 2009-05-12 11:02:15
    Od: fel <n...@n...pl>

    Bishop pisze:
    > Witka

    > Z tego co mi wiadomo, na dojczlandowskich autobanach

    Z tym ze to na 100% nie jest niemiecka autostrada na tym filmiku.

  • 6. Data: 2009-05-12 11:22:35
    Od: "James" <n...@d...for.spam>

    "fel" wrote...

    > Z tym ze to na 100% nie jest niemiecka autostrada na tym filmiku.

    Jakosc jest kiepska, ale patrzac na duze drogowskazy wyglada jak francuskie
    nazwy. Moze wloskie.

    --
    pozdro
    James

  • 7. Data: 2009-05-12 11:36:15
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-05-12 10:47:34 +0200, "doomin13" <d...@g...pl> said:

    > jak w temacie, nie wiem czy bylo :)
    > http://www.evilchili.com/videos/22039/Porsche_Vs_Bik
    ers_On_Autobahn

    Zajebisty jest podtytuł:
    It's like a video game, except if you crash you actually die.

    Życiowy taki.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 8. Data: 2009-05-12 11:43:09
    Od: "Darek Mroz" <D...@w...pl>

    > nazwy. Moze wloskie.

    Widzem znaki do 130 km dlatego pytam

    DM

  • 9. Data: 2009-05-12 12:02:22
    Od: gildor <g...@N...gazeta.pl>

    Darek Mroz pisze:

    > Widzem znaki do 130 km dlatego pytam

    nie, pytasz bo Ci się wydaje, że masz misję, hipokryto.

    --
    gildor
    9'99

  • 10. Data: 2009-05-12 12:06:33
    Od: "BartekGSXF" <b...@g...com>

    Użytkownik "gildor" <g...@N...gazeta.pl> napisał w wiadomości

    > nie, pytasz bo Ci się wydaje, że masz misję, hipokryto.
    Uprasza sie o niewyciaganie z worka tego barana.

    pozdrawiam

    PS
    Myslalem, ze nigdy tego nie napisze ale gosc jest naprawde myncacy.
    --
    Bartek
    i rozbity czajnik 6