  • 1. Data: 2009-05-12 08:08:50
    Temat: Szukam - kombinezon dwuczesciowy, skora, Warszawa/okolice
    Od: doktorski <d...@g...com>

    6, tu doktorski;

    Przymierzam sie do zakupu 2-czesciowego kombi. Bylem juz w kilku
    sklepach ale nic ciekawego nie znalazlem.

    Czego szukam: kombi skora, 2 czesciowe. Priorytety: bezpieczenstwo,
    wygoda, malo krzykliwy wyglad. Zalezy mi na atestowanych protektorach
    i wywietrznikach. Elastyczne i odblaskowe wstawki oraz dobre zamki
    mile widziane. Oczywiscie szukam produktu dobraj jakosci, ktory nie
    rozpadnie mi sie na koniec sezonu.

    Budzet: 2-2,5 kpln. Jak trzeba bedzie troche dorzucic to tez dam rade
    (wiem, ze to kiepski czas na zakupy).

    Jakies sugestie gdzie maja tego typu kombiki w rozmiarze ok. 50-52?

    pzdr, dr
    FJR/525

  • 2. Data: 2009-05-12 09:38:17
    Od: "Easy" <e...@m...nospam.org>

    Uzytkownik "doktorski" <d...@g...com> napisal w wiadomosci
    l.googlegroups.com...
> [...]
    > (wiem, ze to kiepski czas na zakupy).
    >
    > Jakies sugestie gdzie maja tego typu kombiki w rozmiarze ok. 50-52?

    sorki ze sie mieszam, ale przy takim budzecie popatrz na allegro. Powaznie
    mowie.
    Mnie udalo sie kupic letni kombinezon Polo, dwuczesciowy co prawda nie
    wysoka pólka, ale za cene 650PLN. Oczywiscie nowy. w dodatku facet byl z ZG
    i moglam przymierzyc kilka przed wyborem ostatecznym... w "sklepie"
    specjalizujacym sie w sprowadzaniu skór z niemiec za identyczny pani
    zazadala 1400... warto szukac ;)

    --
    Easy
    Zielona Dziura

  • 3. Data: 2009-05-12 10:48:39
    Od: "Tytus z Fabryki" <f...@0...pl>

    Siemka
    Uzytkownik "doktorski" Przymierzam sie do zakupu 2-czesciowego kombi.
    Bylem juz w kilku
    sklepach ale nic ciekawego nie znalazlem.

    Od groma bylo tego na bajzlu w centralnej polsce...od Probikera do Dainese.
    Bajzel w Wawie juz niedlugo

    T.

  • 4. Data: 2009-05-12 11:09:00
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    doktorski pisze:

> [...]
    > i wywietrznikach. Elastyczne i odblaskowe wstawki oraz dobre zamki
    > mile widziane. Oczywiscie szukam produktu dobraj jakosci, ktory nie

    tarbor na kijowskiej.

    przemysl sobie dobrze kwestie jak duzo chcesz miec wentylacji, bo w lato
    na miasto to kombi bez elastycznych wstawek i perforacji na klacie i
    udach to meczarnia.

    Inna sprawa ze na chlodniejsze dni i na trase trzeba sobie pod
    perforowane kombi kupic windostopera (a najlepiej dwa - normalna bluze i
    bezrekawnik).

    KJ dziurkowane Suzuki tribe colors

  • 5. Data: 2009-05-12 19:29:10
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "KJ Siła Słów"

    > KJ dziurkowane Suzuki tribe colors

    mowiles ze pekniete - zlamane a nie dziurkowane

    --
    ania

  • 6. Data: 2009-05-12 19:38:24
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    ania pisze:

    > mowiles ze pekniete - zlamane a nie dziurkowane

    Idz zawracac glowe mezowi, przyjacielowi, wspolnikowi czy komus takiemu.

    KJ

  • 7. Data: 2009-05-12 21:10:30
    Od: "ania" <a...@t...kropka.pl>

    Użytkownik "KJ Siła Słów"

    > Idz zawracac glowe mezowi, przyjacielowi, wspolnikowi czy komus takiemu.

    ale jemu nie pekaja ramy, w sumie nic mu nie peka, a jak tobie?
    tez sie dziurkuja - nie tylko pekaja - a fuj

    --
    ania

  • 8. Data: 2009-05-12 22:29:17
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    ania pisze:
    > Użytkownik "KJ Siła Słów"

    > ale jemu nie pekaja ramy, w sumie nic mu nie peka,

    Powtorze uprzejmie moja poprzednia prosbe:

    Spierdalaj.

    Mam nadzieje ze poczulas podniecenie w zwiazku z nadchodzaca podroza.

    KJ

  • 9. Data: 2009-05-13 04:14:18
    Od: zbigi <z...@g...w.wirtualnej.Polszcze.pl>

    KJ Siła Słów napisał(a):

    > Powtorze uprzejmie moja poprzednia prosbe:
    > Spierdalaj.
    > Mam nadzieje ze poczulas podniecenie w zwiazku z nadchodzaca podroza.

    No wiesz Pawelku? Nie za mocne slowo? :\

  • 10. Data: 2009-05-13 06:38:53
    Od: Arni <a...@N...spam>

    zbigi pisze:

    > No wiesz Pawelku? Nie za mocne slowo? :\

    no tak sie wlasnie zastanawiam czy to taki zart wysublimowany czy juz
    chamstwo zaczyna nam włazic drzwiami i oknami?

    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"