  • 1. Data: 2016-01-17 19:07:41
    Temat: Felieton Marty Kaczyńskiej
    Od: Paweł Kasztelan <P...@g...com>

    Witam.
    Czytałem u was w "wSieci" felieton Kaczyńskiej i wydał mi się
    nierzetelny bo przedstawiał sytuację jako złą i dopiero wymagającą
    naprawy. Podczas gdy podobno nie jest wcale taka zła.

    Jako przykład obecnego stanu warto przeczytać np. ten felieton.
    A chciał bym zwrócić uwagę że napisano go ponad cztery miesiące
    temu.
    http://tinyurl.com/h8av3ks
    i ten
    http://tinyurl.com/h8dkzbu

    A to zapowiedz felietonu Kaczyńskiej.
    Całość macie u siebie w gazecie.

    http://tinyurl.com/zjupr8m

    Ciekawe czemu ona pisze taki felieton?
    Może przygotowuje sobie grunt do napisania za
    pół roku jak to świetnie nowa władza poprawiła
    działanie portów.

    Pozdrawiam. Paweł Kasztelan.

  • 2. Data: 2016-01-17 19:22:52
    Temat: Re: Felieton Marty Kaczyńskiej
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Paweł Kasztelan napisał:

    > Ciekawe czemu ona pisze taki felieton?
    > Może przygotowuje sobie grunt do napisania za
    > pół roku jak to świetnie nowa władza poprawiła
    > działanie portów.

    Rozumiem, że chodzi o porty szeregowe. Ale czy RS-232, czy
    RS-485? Jeśli przy większych odległościach z pierwszym są
    problemy, radzę zastąpić tym drugim. To jest dobra zmiana.

    --
    Jarek

  • 3. Data: 2016-01-17 19:43:59
    Od: Mario <M...@...pl>

    > Rozumiem, że chodzi o porty szeregowe. Ale czy RS-232, czy
    > RS-485? Jeśli przy większych odległościach z pierwszym są
    > problemy, radzę zastąpić tym drugim. To jest dobra zmiana.

    Ja myślałem, że raczej chodzi o Eth.

    --
    pozdrawiam
    MD

  • 4. Data: 2016-01-18 00:20:56
    Od: AlexY <a...@i...pl>

    Mario pisze:

    > Ja myślałem, że raczej chodzi o Eth.

    eth raczej gruntem (przygotowuje sobie grunt) się nie puszcza, może
    optyczne?

    --
    AlexY
    http://www.pg.gda.pl/~agatek/netq.html

  • 5. Data: 2016-01-18 02:38:32
    Od: __Maciek <i...@c...org>

    Sun, 17 Jan 2016 19:07:41 +0100 Paweł Kasztelan
    <P...@g...com> napisał:

    >Jako przykład obecnego stanu warto przeczytać np. ten felieton.
    >A chciał bym zwrócić uwagę że napisano go ponad cztery miesiące
    >temu.

    A czy te cztery miesiące odmierzono dokładnie? Jakim zegarem, takim ze
    zwykłym kwarcem, czy OCXO? I czy ten zegar uwzględnia sekundy
    przestępne?

    >Może przygotowuje sobie grunt do napisania za
    >pół roku jak to świetnie nowa władza poprawiła
    >działanie portów.

    Może i tak, ja żadnej poprawy nie zauważyłem, ani w RS-232, ani w
    Centronicsie. Z drugiej strony może wypadłoby się cieszyć że nie jest
    gorzej...

    ;-)

  • 6. Data: 2016-01-18 12:45:11
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Paweł Kasztelan" <P...@g...com> napisał w wiadomości
    Użytkownik "Paweł Kasztelan" <P...@g...com> napisał w wiadomości

    Trzeba się liczyć z tym, że jak się spamuje, to się spam dostaje.

    > Witam.
    > Czytałem u was w "wSieci" felieton Kaczyńskiej i wydał mi się nierzetelny
    > bo przedstawiał sytuację jako złą i dopiero wymagającą
    > naprawy. Podczas gdy podobno nie jest wcale taka zła.

    A ten felieton, to o stanie polskiej elektroniki, o tym, co z radiotechniki
    produkujemy, czy raczej może, koledze szanownemu się grupy popierdolili?

    > Jako przykład obecnego stanu warto przeczytać np. ten felieton.
    > A chciał bym zwrócić uwagę że napisano go ponad cztery miesiące
    > temu.

    A ch.j mnie obchodzi kiedy.

    > http://tinyurl.com/h8av3ks
    > i ten
    > http://tinyurl.com/h8dkzbu

    I mam to na srajpapierze nadrukować?

    > A to zapowiedz felietonu Kaczyńskiej.
    > Całość macie u siebie w gazecie.

    > http://tinyurl.com/zjupr8m

    okłinowsa-a-ba okłinowwsaa-a-a-baa-a-a
    (taka reklama była za dawnych lat, gdzie trzy kobity mało orgazmu nie
    dostały, kłaniając się jakimś perfumidłom)
    Już idę trzepać pod autorkę...

    > Ciekawe czemu ona pisze taki felieton?

    A chuj mnie to z przeproszeniem obchodzi.

    > Może przygotowuje sobie grunt do napisania za
    > pół roku jak to świetnie nowa władza poprawiła
    > działanie portów.

    Pierdolę to, co Pani Marta okłinofsaba sobie przygotowuje. Niech przygotuje
    coś o procesorach, komputerach, rezystorach, trawieniu płytek, układach dla
    początkujących, radiach, telewizorach, elektronice analogowej, elektronice
    cyfrowej, itd., to poczytamy. Z innymi tematami, to uprasza się wypierdalać
    na szczaw banany prostować.

    > Pozdrawiam. Paweł Kasztelan.

    Nie pozdrawiam spamerów.
    A czytających przepraszam, nie jestem w stanie tego inaczej nazwać, jak
    nazwałem.

    --
    (ocenzurowano - zbyt okrutne nawet wobec spamerów)

    ---
    Avast.

  • 7. Data: 2016-01-18 12:51:20
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 2016-01-18 o 12:45, ACMM-033 pisze:
    > Nie pozdrawiam spamerów.
    Coś się tak zawziął? ;-) Po prostu pomylił grupy, tu też pisywał (na temat).

    Robert

  • 8. Data: 2016-01-18 13:52:28
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "Robert Wańkowski" <r...@w...pl> napisał w wiadomości
    > Coś się tak zawziął? ;-) Po prostu pomylił grupy, tu też pisywał (na
    > temat).

    Jestem cholernie przeczulony na spam tego typu. Jak u ruskich - cztery
    strzały w korpus i piąty ostrzegawczy. W tej kolejności.
    Może będę jak stara ciocia, ale mnie nauczono, że jak już pierdnę w
    towarzystwie, bo nawet Królowej Angielskiej może się zdarzyć, to przepraszam
    zebranych... Wtedy była by inna melodia.

    --
    Spam bam bam!

    ---
    Avast.

  • 9. Data: 2016-01-18 13:56:03
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    Użytkownik "ACMM-033" <v...@i...pl> napisał w wiadomości
    > ---
    > antywirusowe Avast.

    Przepraszam, jakimś cudem zaptaszyło się samo, już odptaszyłem i nie powinno
    się dodawać.

    ---
    Avast.

  • 10. Data: 2016-01-18 13:58:13
    Od: "ACMM-033" <v...@i...pl>

    > Użytkownik "ACMM-033" <v...@i...pl> napisał w wiadomości
    >
    > Przepraszam, jakimś cudem zaptaszyło się samo, już odptaszyłem i nie
> [...]

    A jednak nie zatwierdziło odptaszenia... będę z tym walczyć... Odptaszyłem
    znów.
    Jeszcze raz przepraszam...

    ---
    Avast.