  • 191. Data: 2010-12-16 23:52:59
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
    Od: PawelK vel Pablo <e...@...stopce>

    Dnia 350 roku bieżącego, Lovtza zeznał(a) jak następuje:

    > Słowem powołałeś się na prawdziwy autorytet. Każdy ma swoich
    > znajomych.Moja opinia pozostaje niezmienna, bo znam przedstawicieli
    > wszystkich "frakcji" i wiem co o sobie mówią nawzajem. Więc jeśli
    > chcesz mi powiedzieć, że wszyscy się kochają, każdy z każdym... to
    > mogę się jedynie uśmiechnąć z przekąsem.

    Pozostaje mi Cieszyć się, że mamy innych znajomych.

    --
    PawelK vel Pablo
    e-mail: pablo i klubvolvo org pl

  • 192. Data: 2010-12-16 23:54:51
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (byĹ&#65533;o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - sÄ&#65533; chÄ&#65533;tni?)
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    RadoslawFnapisal

    > Dnia 2010-12-16 23:35, Użytkownik Lovtza napisał:

    > To nie problem jest wyolbrzymiony tylko ty starasz się wmówić
    > nam że nie istnieje.

    No to jaka jest skala problemu? Ile jest tych postów? Konkretnie! Bo nikt
    nie jest w stanie mi powiedzieć... Ile z nich jest uciążliwych? Wiesz ile?
    Bo ja nie wiem, a śmiem twierdzić, poza moimi jest tutaj bardzo mało
    postów z czytnika Ścigaczowego. Poza tym większe bydło robią lokalesi, niż
    użytkownicy czytnika. Może po prostu zażądajmy wyłączenia precli?

    Wyłącz tę bramkę na ścigaczu i faktycznie
    > przestanie istnieć.

    A Ty się rozpędź porządnie i cały impet przekaż poprzez głowę na solidny
    betonowy mur. Może coś się poprawi, a wtedy przestań pisać na preclach. I
    problem rzekomo uciążliwych postów z czytnika Ścigacza przestanie dla
    Ciebie istnieć;)

  • 193. Data: 2010-12-17 01:29:42
    Od: marider <m...@g...pl>

    W dniu 2010-12-17 00:54, Lovtza pisze:

> [...]
    > betonowy mur. Może coś się poprawi, a wtedy przestań pisać na preclach.
    > I problem rzekomo uciążliwych postów z czytnika Ścigacza przestanie dla

    To nie jest argument, Lovtza napisz zwyczajnie dlaczego nie chcesz/nie
    chcecie tego zrobic. Tyle. I nie pisz ze dla fun'u bo tyle samo osob
    smieje sie ze scigacza i pseudo-stunterow nastolatkow czy innych
    malolatow ktorzy o moto wiedza tyle, co wyczytaja tamze, co z "precli".
    Inaczej jest bicie piany o niczym ktore do niczego zupelnie nie prowadzi.

    > --

    Sam widzisz.

    Pzdr
    PS: osobiscie nic nie mam poza durnymi/glupimi/banalnymi pytaniami ktore
    wlasnie ze scigacza naplywaja i to dosc czesto, czytam czasem i artykuly
    u Was, niektore nawet sa i z sensem mimo ze istniejecie o wiele krocej
    niz pl.rec.motocykle. Wiec po co ta "bitwa" na slowa?

    PPS: kiedys to byly czasy kiedy priorytetem byla wspolna jazda i hobby z
    pasja a nie lans i slowne przepychanki:
    http://www.youtube.com/watch?v=ZrbadDKcPlI . AD 1999 kiedy pewnie
    jeszcze marzyles o motocyklu...
    --
    marider
    Wsciekla Rn22 + dodatki

  • 194. Data: 2010-12-17 04:56:18
    Od: Piotr Kompa <p...@w...pl>

    Lovtza wrote:

    > No to jaka jest skala problemu? Ile jest tych postów? Konkretnie! Bo
    > nikt nie jest w stanie mi powiedzieć... Ile z nich jest uciążliwych?

    Napisałeś już wcześniej, że "nie wyłączę bo nie", "nie dodam tagu bo
    nie" oraz "obraziliście majestat i mam was gdzieś" - więc po co teraz
    pytasz o konkrety, jakby Ci te dane były do czegoś potrzebne?
    Trolować też trzeba umieć ;)

    --
    Pozdrawiam,
    Kompan.

    "-Hi!" - lied the politician.

  • 195. Data: 2010-12-17 06:06:10
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    PawelK vel Pablonapisal

    > Pozostaje mi Cieszyć się, że mamy innych znajomych.

    W domyśle Ty masz ładniejszych?;>

  • 196. Data: 2010-12-17 06:16:43
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    maridernapisal

    > To nie jest argument, Lovtza napisz zwyczajnie dlaczego nie chcesz/nie
    > chcecie tego zrobic.

    Chłopie, jak to nie jest argument, to co jest argumentem? Tylko z
    konkretnymi danymi nie da się polemizować! Tymczasem ja nie mam żadnych
    dowodów / powodów aby ulegać tej nagonce, którą rozpętał Arni.

    Nie chcemy i nie wyłączymy czytnika, bo nie ma żadnych danych wskazujących
    na rzekomą uciążliwość czytnika. Na prawdę nie wyczytałeś tego z
    dotychczasowej dyskusji?

> [...]
    > malolatow ktorzy o moto wiedza tyle, co wyczytaja tamze, co z "precli".
    > Inaczej jest bicie piany o niczym ktore do niczego zupelnie nie prowadzi.

    No ale przecież tutaj w dyskusji większość głosów to popisy prawdziwych
    wirtuozów bicia piany;) Ja nie dostałem jeszcze ani jednego konkretu, a to
    co sam mogę sprawdzić wskazuje na to, że poza zwykłą niechęcią żaden
    przekonujących konkret nie wchodzi w rachubę.

> [...]
    > u Was, niektore nawet sa i z sensem mimo ze istniejecie o wiele krocej
    > niz pl.rec.motocykle. Wiec po co ta "bitwa" na slowa?

    To nie bitwa, tylko obrona zdrowego rozsądku. Co to za różnica kto dłużej
    istnieje? Nawet papież potrafi walnąć jakąś głupotę, a mnie nie przekonuje
    dogmat o jego boskiej nieomylności.

    > PPS: kiedys to byly czasy kiedy priorytetem byla wspolna jazda i hobby z
    > pasja a nie lans i slowne przepychanki:

    I o to właśnie chodzi! Człowieku, na prawdę nie zauważyłeś tego?
    Przychodzę tutaj z tematem motocyklowym, zakładając że są tutaj normalni
    pasjonaci dwóch kółek! I co w odpowiedzi? Buractwo.

    > http://www.youtube.com/watch?v=ZrbadDKcPlI . AD 1999 kiedy pewnie
    > jeszcze marzyles o motocyklu...

    Guzik powinno Cię to interesować, ale wtedy od paru lat już jeździłem na
    moto. Rozejrzyj się. Wy na prawdę nie macie żadnych argumentów. Teraz
    pojawiają się takie absurdy jak to kto jest starszy i jak było w 99'. Może
    zastanowimy się jak to było w 1944? Wtedy jazda na moto w niektórych
    częściach Europy wymagała prawdziwego samozaparcia...

  • 197. Data: 2010-12-17 06:21:51
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Piotr Kompanapisal

    > Napisałeś już wcześniej, że "nie wyłączę bo nie", "nie dodam tagu bo
    > nie" oraz "obraziliście majestat i mam was gdzieś" - więc po co teraz
    > pytasz o konkrety, jakby Ci te dane były do czegoś potrzebne?

    Tak, wszystko to powiedziałem, mogę nawet powtórzyć jeśli chcesz. Ale
    powiedziałem to po tym jak wątek przekroczył 50 postów, co uzmysłowiło mi
    że i tak do niektórych nie da się dotrzeć i że na pewno nie da się nic
    sensownego ustalić w tym gronie i przy pomocy padających tutaj argumentów
    (a właściwie ich braku ze strony husarii). Od tego momentu (co też
    napisałem, aby nie było...) traktuję uczestnictwo w tej dyskusji
    rozrywkowo jako, nazwijmy to: hobbystyczą obronę zdrowego rozsądku

    > Trolować też trzeba umieć ;)

    Ej, stary, nie jest źle. Idę na pióro miesiąca i to w jednym tylko wątku!
    A razem z kryptotrolami typu Arni nakręciliśmy 20% miesięcznego ruchu na
    tej grupie! Słabo?:)

  • 198. Data: 2010-12-17 07:20:06
    Temat: Re: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?
    Od: "Carramba" <c...@o...pl>

    .
    > Na razie mam nakreslony wstepny plan wycieczki na 3 sportowe motocykle i
    > czas ok 3 tygodni ale detale blizej wylotu jakies zapodam.
    Daj znac kolezko, chetnie sie przylacze do wypadu.
    Pozdrawiam Carramba
    Tedzia 900

  • 199. Data: 2010-12-17 07:45:52
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl
    Od: Piotr Klimek <usenet@USUN_TOklimek.net.pl>

    Dnia (Thu, 16 Dec 2010 22:46:36 +0000 (UTC)) ktos podajacy sie za Lovtza
    wyklawiaturowal co nastepuje:

    [...]

    > Rozumiem, że WSZYSTKIE inne czytniki zawsze w 100% działają niezawodnie.

    Co za absurdalna argumentacja. Myslac w ten sposob dalej bysmy uzywali MS-DOS
    i jezdzili na MZ.

    Piotr Klimek
    Suzuki SV1000S K3, Yamaha DT125R
    http://bikepics.com/members/piko/

  • 200. Data: 2010-12-17 08:05:03
    Od: Roman Niewiarowski <n...@p...onet.pl>

    W dniu 2010-12-17 07:21, Lovtza pisze:

    > nakręciliśmy 20% miesięcznego ruchu na tej grupie! Słabo?:)

    I to jest problem sikacza. ILOSC. 50tys userow, milion postow. Tak.
    ilosc to jakosc.

    --
    Estrella - do sprzedania
    DRZ 400S - kupie -------- Cos Jesus he knows me