  • 691. Data: 2010-12-22 22:22:48
    Temat: Re: scigacz.pl (byÂło: Ferie zimowe na motocy klu w Hiszpani - sÂą chĂŞtni?)
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    MichaĹ&#65533; V-Rnapisal

    > Stary, to wogole z taka migajaca lampa dopuscili to gowno do ruchu?
    > przeciez to wbrew jakimkolwiek przpisom

    Lampa działa normalnie. Tyle że przy zapisie kamera widzi takie błyskanie
    i tak to wygląda czasem na filach. Coś tam się nakłada, ale tego nie wiem
    dokładnie i nie będę rozwijał.

  • 692. Data: 2010-12-22 22:25:46
    Temat: Re: scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Ivamnapisal

    > Zaraz zaczniesz pisac na zMiAne DuZe i MalUsiEnKie LitErki, bo emotek Ci
    > zabraknie, albo sie znudza. Dla mnie ABS wlasnie hamuje pulsacyjnie.

    Dla mnie to możesz uważać ze hamuje także konwekcyjnie. No problemo.

    Slownik
    > Jezyka Polskiego (nawet nie techniczny) dosc konkretnie definiuje slowo
    > "pulsowanie".

    Tyle że pulsowanie nie ma związku z pracą ABS:D

    > Zatem jesli slownikowe definicje do Ciebie nie docieraja, tylko wymyslasz
    > sobie swoje wlasne slowa, to chyba dla Ciebie nie ma nadziei, panie
    > _redaktorze_.

    Przyjmując założenia głęboko z dupy nie możesz dojść do wniosków innych
    niż także z dupy.

  • 693. Data: 2010-12-22 22:26:41
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Ivamnapisal

    > Hej! Ja tu staram sie byc powazny, bo Lovtz'a przestanie ze mna gadac;)

    Nie muszę z tobą gadać aby punktować bzdury ktore wypisujesz... ;>

  • 694. Data: 2010-12-22 22:54:10
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 22 Gru, 23:22, Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> wrote:

    > Lampa dzia a normalnie. Tyle e przy zapisie kamera widzi takie b yskanie
    > i tak to wygl da czasem na filach. Co tam si nak ada, ale tego nie wiem
    > dok adnie i nie b d rozwija .

    No co ty, jest cos czego nie wiesz? Diody LED maja swoja czestotliwosc
    i kamera rejestrujac X klatek na sekunde czasem trafia na moment gdy
    diody sa w "wygaszonym" stanie.

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 695. Data: 2010-12-22 23:02:20
    Temat: Re: scigacz.pl
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 22 Gru, 22:26, "Tytus" <t...@g...pl> wrote:
    > Wskaz mi droge skad czerpac wiedze...
    > Tylko nieco konkretniej niz "z ksiazek"

    Z jinternetu panie kolego, a dokladnie stad:
    http://www.scigacz.pl/Technika,jazdy,243.html

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 696. Data: 2010-12-23 07:37:08
    Temat: Re: scigacz.pl (by?o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - s? chetni?)
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-12-22, Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> wrote:

    > Ja na twoim miejscu bym się już nie odzywał, po prostu spaliłbym się ze
    > wstydu... (to znaczy to bym zrobił już dużo wcześniej w okolicy tych
    > sztywnych rąk). Stary, na ciebie można pluć, a ty będziesz twierdził że
    > pada deszcz.

    Rozrozniasz sztywne rece a zablokowane w lokciach?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 697. Data: 2010-12-23 07:38:57
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Michał V-Rnapisal

    > Mysle, ze na jechanie wyznaczonym torem(najbardziej
    > optymalnym)wazniejsze sa na torze, bo to sa drogie setki sekund, jaki
    > uciekaja, w miescie nie ma znaczenia, czy pojedziesz najkrotszym torem i
    > najbardziej optymalnym, byle bezpiecznie i bys sie w pasie zmiescil.

    Michał, w odniesieniu do wszystkiego co wyżej napisałeś: temat jest tak
    obszerny że ja ci tego nie wytłumaczę. Nie chodzi o ułamki sekund, nie
    chodzi o jakieś optymalne tory. Chodzi o to, aby posługiwać się efektywnie
    motocyklem. Poza tym jeśli ja zacznę próbować tłumaczyć to zaraz pojawi
    się Ivam ze swoją fizyką kwantową, KJ z krokodylami i prostoręki ze
    strzelbami i pulsacyjnym ABSem i nie będzie żadnej dyskusji. To jest tak
    że jeśli ktoś nie wie co to jest komputer, to nie wytłumaczysz mu
    przydatności np. przenośnego dysku zewnętrznego. I to nie jest żadna
    ironia. Skąd ten opór przed wiedzą? Ja nie wykładam do własnej religii i
    nie obiecuję zbawienia. Jedyne co robię to sugeruję, aby poczytać,
    poszukać...

  • 698. Data: 2010-12-23 07:45:01
    Od: Arni <a...@n...spam.pl>

    Lovtza pisze:
    > KJ Siła Słównapisal
    >
    > Ej, siła krokodyli. Z tobą to ja mogę o Arnim pogadać, ale nie o
    > motocyklach. Zapomniałeś, czy czytać nie potrafisz?;>

    Ja juz Cie dawno nie czytam ale chłopaki widze jeszcze sie łudzą że Cie
    przegadają.
    Mam jednak taką mała prośbę: Arni to nie etykietka na denaturcie, zleź
    ze mnie bo mi duszno. Nie odpisuj bo i tak nie przeczytam, po prostu
    odczep się.

    PEES: jak temat wygra głowna nagrode na watek roku albo nawet
    dziesieciolecia to wspomnijcie gdzies może kto sie do tego przyczynił.
    Moze byc drobnym druczkiem. Zebym mogl sie wnukom pochwalic :)
    --
    Arni Toruń
    '84 Honda CB 650 SC "Jaszczomb"

  • 699. Data: 2010-12-23 07:45:57
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-12-23, Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> wrote:
    > Michał V-Rnapisal

    > Michał, w odniesieniu do wszystkiego co wyżej napisałeś: temat jest tak
    > obszerny że ja ci tego nie wytłumaczę. Nie chodzi o ułamki sekund, nie
    > chodzi o jakieś optymalne tory.
    Jak to bylo? Przedni hamulec w zakrecie nie zmienia wcale toru jazdy?
    Przeciez to juz chyba na szkoleniu na A ucza...
> [...]
    > się Ivam ze swoją fizyką kwantową, KJ z krokodylami i prostoręki ze
    > strzelbami i pulsacyjnym ABSem i nie będzie żadnej dyskusji.
    Dyskusji to nie ma z toba, bo wszystkie opowiedzi wycinasz odpisujac
    jakies bzdury okraszone emotikonami ktore wg. ciebie wyrazaja twoja
    zajebistosc a wlasciwie to twoj zenujacy poziom.
    > Jedyne co robię to sugeruję, aby poczytać, poszukać...

    Czyli poraz kolejny napisales cos w stylu "ja sie w sumie nie znam, ale
    sobie poszukajcie".

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 700. Data: 2010-12-23 07:50:05
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Tytusnapisal

    > Przed chwila negowales fachowosc tej szkoly jak i samych instruktorow.
    > Ba nawet Twoja zona poznala sie na ich lamerstwie...

    Bo to żadna szkoła, tylko małpie wyuczenie się przeciskania motocyklem
    między słupkami.

    > Ja poprosze info w jakiej ksiazce jest taki zapis, ze hamowanie w zlozeniu
    > nie zmienia toru jazdy
    > Bo to rowniez twierdziles...

    Użycie hamulca w zakręcie w zależności od konstrukcji pojazdu może
    prowadzić do większej, lub większej tendencji do podnoszenia pojazdu. Ale
    to nie oznacza automatycznie zmiany toru jazdy. Efekt podnoszenia można
    wykorzystać do zmiany toru jazdy, np. do ominięcia przeszkody. Można też
    hamować w zakręcie bez zmiany toru jazdy, trzeba tylko wiedzieć jak to
    robić. A publikacje? Zajrzyj do pierwszego sklepu z książkami
    motocyklowymi. Jest tego pełno.

    > Jezdze motocyklem prawdopodobnie dluzej niz Ty zyjesz, ale jak sie po pewnym
    > czasie zorientowalem - czlowiek uczy sie cale zycie a i tak umiera glupi.

    To jak długo jeździsz na motocyklu nie ma znaczenia dla techniki jazdy. Ma
    jedynie wpływ na doświadczenie za kierownicą i zdolność przewidywania tego
    co stanie się na drodze.

    > Wskaz mi droge skad czerpac wiedze...
    > Tylko nieco konkretniej niz "z ksiazek"

    No ale jak ma ci to pokazać? To jakbyś mnie zapytał "To jak mam zostać
    dentystą?". Ano trzeba skończyć studia medyczne. Nie ma prostych dróg. Do
    książek polecam zajrzeć, aby wyleczyć się z hamowań pulsacyjnych i
    prostowania rąk. Aby się nauczyć jeździć, trzeba iść do trenera, szkoły.
    Chcesz się dowiedzieć coś więcej? Zapraszam na prv ;) Bo tego akurat nie
    pozwolę zbezcześcić obrzucaniem się kupami....

    > I niepotrzebnie dales sie sprowokowac do wycieczek osobistych - tam zawsze
    > siegaja ci co nie maja zadnych argumentow

    Masz rację, choć pozwolę sobie na uwagę, że ja zawsze w reakcji personalne
    wycieczki. Zresztą, z prawdziwym ubolewaniem obserwuję, że siła argumentu
    jest tutaj niewielka, dlatego też z niektórymi już nie rozmawiam na
    argumenty....