  • 591. Data: 2010-12-22 08:22:13
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl
    Od: KJ Siła Słów <K...@n...com>

    W dniu 2010-12-22 00:27, Lovtza pisze:
    > KJ Siła Słównapisal

    > A kręci się lepiej:P? Bo to zasadnicze pytanie:)

    http://nowodwor.pl.tl/Wyniki.htm

    mam zaćmę czy pod pseudo artystycznym wystepowales?

    A na tym tam scigaczu to macie killfile?

    Bo my mamy.

    Życzę miłego życia.
    (coprajty A.Liedtke)

    KJ

  • 592. Data: 2010-12-22 09:07:26
    Temat: Re: scigacz.pl (byĂ&#65533;&#65533;o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - sĂ&#65533;&#65533; chĂ&#65533;&# 65533;tni?)
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    AZnapisal

    > Widzisz, ty uwazasz ze jestes zajebisty smiejac sie ze wszystkich i
    > tego co pisza ale glowna role w tym cyrku odgrywasz wlasnie ty - jako
    > marny blazen bo jedyny usmiech jaki potrafisz wzbudzic to usmiech
    > politowania.

    Hehehe:) Artur, tym mój prostotręki ulubieńcu:) Ja się nie śmieję ze
    wszystkich, jestem od tego zajebiście daleki! Ja się śmieję z ciebie,
    Ivama, nevroma i paru innych:) Teraz już wiem, że jesteście ostoją
    motocyklowej ciemnoty na tej grupie. A cała reszta, dzięki naszej
    przeprawie w tym temacie będzie miała właściwy dystans do waszych "rad";)

  • 593. Data: 2010-12-22 09:10:39
    Temat: Re: scigacz.pl (byĂ&#65533;&#65533;&#65533;&#65533; &#65533;&#65533;&#65533;o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszp ani - sĂ&#65533;&#65533;&#65533;&#65533;&#65533;&#65533;&#6 5533; chĂ&#65533;&#65533;&#65533;&#65533;&#65533;&#65533;&# 65533;tni?)
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    AZnapisal

    > To po kichuj piszesz "ta szkoła jest nic nie warta"?

    Bo to nie jest żadna szkoła. Jaką wartość ma coś co nie istnieje?

  • 594. Data: 2010-12-22 09:13:18
    Temat: Re: scigacz.pl
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    AZnapisal

    > Po ulicach tez nie jezdzij, bo to jest dopiero niebezpieczne - moze w
    > ciebie przyjebac samochod albo przy szlifie mozesz sie owinac wokol
    > lampy czy przywalic dupa o kraweznik a ambulans w minute moze nie
    > dojechac. A tak serio - pierdolisz jak zwykle do tego zarzucajac
    > emotikonami jak niezrownowazony gimnazjalista.

    Ej, prostoręki. Ja w tym roku na torze zrobiłem 4000km, a na ulicach
    25000km motocyklem. Wiem, taką mam robotę, więc mi łatwiej, ale jak chcesz
    się przypierdolić bez sensu, to przyłóż się lepiej...;)

  • 595. Data: 2010-12-22 09:14:41
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    AZnapisal

    > KJ piekny tekst ale przeceniles adresata, myslac ze jest w stanie
    > odczytac tak gleboko ukryty przekaz.

    Twoje poczucie piękna rzuca na kolana ;)

  • 596. Data: 2010-12-22 09:16:59
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    AZnapisal

    > No i sama technika opiera sie na tym, ze potrafimy reka "pulsowac" na
    > hamulcu szybciej niz bysmy potrafili zareagowac na uslizg przodu

    To nie technika, to zabobon. Pokaż mi jakąkolwiek poważną publikację na
    temat takiej techniki?

  • 597. Data: 2010-12-22 09:17:28
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-12-22, Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> wrote:

    > Ej, prostoręki. Ja w tym roku na torze zrobiłem 4000km, a na ulicach
    > 25000km motocyklem. Wiem, taką mam robotę, więc mi łatwiej, ale jak chcesz
    > się przypierdolić bez sensu, to przyłóż się lepiej...;)

    No a ja w Nowodworze pewnie z 1500-2000 i po ulicach 35000 bo takie mam
    hobby? To znaczy ze jestem zajebistszy niz ty?

    --
    Artur
    ZZR 1200

  • 598. Data: 2010-12-22 09:18:53
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (było: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?)
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    Ivamnapisal

    > Kto nie wie jak cytowac, niech nie pisze na grupy dyskusyjne.

    A jeśli czyjaś wiedza na temat motocykli sprowadza się głównie do tego, że
    robią "brum brum" to niech nie zabiera głosu na motocyklowej grupie
    dyskusyjnej:)

  • 599. Data: 2010-12-22 09:25:39
    Od: Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl>

    AZnapisal

    > Jak zwykle, słowotok w której nie ma żadnej merytoryki. ABS właśnie
    > działa jak hamowanie pulsacyjne tyle, że jest dokładniejszy niż
    > ludzkie mięśnie. To i to jest systematycznym zwiekszaniem cisnienia
    > oraz zmniejszaniem na granicy przyczepnosci.

    ABS mój drogi długoręki nie ma nic wspólnego z pulsowaniem. On reaguje,
    gdy wykryje uślizg. Reduktor (w klasycznym ABS) lekko redukuje ciśnienie w
    układzie hamulcowym i to tylko do momentu gdy koło znów zaczyna się
    obracać. To wszystko dzieje się w ułamkach sekund, poza granicą możliwości
    kontroli przez ludzką percepcję. Nie ma żadnego pulsowania, czasem
    wystarczy jedna interwencja układu / reduktora, czasem setki ale nie ma
    żadnego pulsowania, odpuszczania hamulca i tego typu pierdów. Zadziałanie
    ABS to reakcja na konkrety odczyt danych, w chwili gdy koło traci
    przyczepność. A ty se pulsujesz aby nie doprowadzić do uślizgu... bez
    sensu.

    > Pierdolisz? Nie jesteś lepszy od Rossiego?! Zawiodłem się.

    Życie jest pełne rozczarowań. Myślę natomiast że największym w tym
    tygodniu było obnażenie twojej "techniki" przed całą grupą i to cię tak
    boli...

  • 600. Data: 2010-12-22 09:38:53
    Temat: Re: scigacz.pl (by?o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - s? chetni?)
    Od: AZ <a...@g...com>

    On 2010-12-22, Lovtza <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> wrote:

> [...]
    > gdy wykryje uślizg. Reduktor (w klasycznym ABS) lekko redukuje ciśnienie w
    > układzie hamulcowym i to tylko do momentu gdy koło znów zaczyna się
    Po pierwsze primo w ABS nie ma czegos takiego jak reduktor (polecam poczytac
    co to jest reduktor), jest cos takiego jak modulator ktory moduluje cisnienie
    wywierane na tloczki w zacisku.
> [...]
    > wystarczy jedna interwencja układu / reduktora, czasem setki ale nie ma
    > żadnego pulsowania, odpuszczania hamulca i tego typu pierdów.
    Glupi jestes czy tylko takiego udajesz? Czym jest wg. ciebie chwilowe
    zmniejszenie cisnienie i powrot do poprzedniego jak nie pulsowaniem?

    Dla ciebie odpuszczenie hamulca to chyba odpuszczenie klamki do konca,
    podobnie pewnie uwazasz ze hamowanie pulsacyjne to pulsowanie klamka
    maks-zero-maks... itd. Czy pierdzenie ABS-u, czyli ciagle popuszczanie
    cisnienia nie jest hamowaniem pulsacyjnym/impulsowym?

    Przejedz sie za kims z ABS kto ma cisnieniowy czujnik stopu i powiedz
    niech zahamuje tak zeby zadzialal ABS - efekt dzialania bedzie widoczny
    na tylnej lampie.
    > Zadziałanie
    > ABS to reakcja na konkrety odczyt danych, w chwili gdy koło traci
    > przyczepność. A ty se pulsujesz aby nie doprowadzić do uślizgu... bez
    > sensu.

    Mozesz pulsowac klamka na granicy uslizgu o ktorym jestes informowany na
    kierownicy.

    > Życie jest pełne rozczarowań. Myślę natomiast że największym w tym
    > tygodniu było obnażenie twojej "techniki" przed całą grupą i to cię tak
    > boli...

    Szczerze? Jebiemieto, ze nie uzywam pro technik opisanych w pro poradnikach.
    Zastanow sie w jaki sposob doszli do tego autorzy tych technik? Jak nie przez
    proby i wlasne doswiadczenia.

    --
    Artur
    ZZR 1200