  • 761. Data: 2010-12-24 08:03:47
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości grup
    dyskusyjnych:e9dcee37b7859035450641d95233375f$1@grup
    y.scigacz.pl...
    > Rozumując tym tokiem można z powodzeniem dojść do wniosku że np. srasz
    > także pulsacyjnie. No bo srasz, a potem nie srasz. A potem znowu srasz, i
    > chwila bez srania. I tak od lat.

    Nie. Przeczytaj jeszcze raz definicje slowa. Tam jest _zmiana_ wlasnosci, a
    nie o pojawianiu i znikaniu jakiegos zjawiska. Krew w zylach tez pulsuje i
    wcale to nie znaczy, ze w zylach masz cisnienie, a potem go nie masz. Masz 2
    wartosci cisnienia, tak samo jak w ukladzie hamulcowym, gdy regulujesz sile
    hamowanie poprzez pulsowanie wymyszone przyczepnoscia opony, bo jak zaczyna
    slizgac to zminiejszasz troche sile hamowania, ale nie na zasadzie 0-1.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 762. Data: 2010-12-24 08:12:46
    Od: "Ivam" <filipz@WYTNIJ_TO_PROSZE_poczta.fm>

    Użytkownik "Lovtza" <lovtza@_NOSPAM_scigacz.pl> napisał w wiadomości grup
    y.scigacz.pl...
    > Bo użyte słów ma zasadnicze znaczenie dla zrozumienia tego o czym jest
    > rozmowa
    (...)
    > Co to za różnica czy nazwę coś modulator, czy regulator?

    Masz racje. Uzycie slow ma zasadnicze znaczenie. Jesli piszesz o reduktorze
    to pisz o reduktorze, jak piszesz o pompie to pisz o pompie hydraulicznej, a
    nie o silniku hudraulicznym, etc.

    > Zmniejsza ciśnie i tyle.

    No wlasnie nie. On _reguluje_ cisnienie. Dokonuje pulsacyjnej zmiany
    cisnienia w ukladzie, w cyklu lapania i tracenia przyczepnosci.

    > Na chuj ci słownik i definicje.

    Zeby wiedziec na czym polega roznica miedzy "regulatorem", a "reduktorem".

    > Bo rozmowa była o działaniu a ABSu, a ty się definicjami i tłumaczeniami
    > zajmujesz...

    Dla mnie, biorac pod uwage definicje (nie tylko polskie, bo i angielskie),
    ABS hamuje pulsacyjnie. Cyklicznie zmienia wlasnosci hamulca w taki sposob,
    ze przekracza bariere przyczepnosci - raz w jedna strone, raz w druga.

    > Co za różnica czy powiesz nakręta czy moterka (bo tak czasem mówią
    > lokalesi na Kurpiach)?

    Nie znam slowa "moterka", ale skoro tak mowisz, ze to synonim to Ci uwierze.
    Ale "reduktor" i "regulator", albo "modulator" to kompletnie 2 rozne rzeczy.
    Reduktor masz w skrzyni biegow, albo domowej instalacji gazowej.

    Zmienia on przelozenie/cisnienie o/do stalej wartosci. Nie ma mozliwosci
    plynnej zmiany wartosci.

    Kumasz rocnice?

    > Przypierdalasz się do słowek, bo nie rozumiesz meritum.

    Uzywasz slow, ktorych znaczenia nie znasz i wychodza z tego bzdury. Moze
    jakbys uzywal normalnych slow - tych ktore chcesz powiedziec naprawde, ale
    nie uzywasz, bo latwiej Ci wymyslic niz poszukac po ksiazkach/necie - byloby
    latwiej Cie zrozumiec i _moze_ przyznac racje.

    --
    pzdr:
    Ivam

  • 763. Data: 2010-12-26 18:31:14
    Temat: Re: [Offtopic] scigacz.pl (byĹ&#65533;o: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - s?&#65533;&#65533; ch?&#65533;&#65533;tni?)
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Mariusz Kruk" <M...@e...eu.org> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:s...@e...rdc
    .pl...

    > Nie. Po prostu przypierniczam się do "na prawdę".

    Uff, w końcu ktoś wytknął Łowcy ten jego błąd ortograficzny.
    Łowco, w tym wątku napisałeś ze 100 razy "na prawdę", za karę napisz teraz
    100 razy poprawnie, bo oczy łzawią.

  • 764. Data: 2010-12-26 19:17:01
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***"Marcin N" Uff, w końcu ktoś wytknął Łowcy ten jego błąd ...

    Naprawde nie macie chlopaki nic bardziej merytorycznego na goscia???

    --
    Tytus
    żółta motorynka

  • 765. Data: 2010-12-26 19:35:03
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Tytus" <t...@g...pl> napisał w wiadomości grup
    > Siemka
    >
    > ***"Marcin N" Uff, w końcu ktoś wytknął Łowcy ten jego błąd ...
    >
    > Naprawde nie macie chlopaki nic bardziej merytorycznego na goscia???

    Nie. Uważam, że w większości spraw "gość" ma rację. Być może i w miażdżącej
    większości - nie wiem - bo już dawno znudził mnie ten wątek.
    Żałuję tylko, że merytoryczna dyskusja o hamowaniu wymieszała się tu z
    inwektywami i stroszeniem piórek.

  • 766. Data: 2011-01-02 21:07:12
    Od: Monster <a...@o...pl>

    W dniu 2010-12-23 12:02, Michał V-R pisze:

    > To samo chcialem napisac, ale mnie ubiegles, chyba, ze wysepka nagle
    > spod ziemi sama wyrosla, tak na zlosc, budki telefoniczne tez potrafia
    > wbiec ci na srodek drogi :-D
    Budki biegają,mnie w samym centrum taka na drogę wylazła,tzn menele
    gdzieś nieśli:-)

    --
    Tomek
    BMW R1100S

  • 767. Data: 2011-02-15 09:12:02
    Temat: Re: Ferie zimowe na motocyklu w Hiszpani - są chętni?
    Od: "Carramba" <c...@o...pl>

    > Może jest ktoś zainteresowany wypadem na tydzień do Hiszpanii? Planowany
    > termin - ostatni tydzień stycznia 2011. Transport motocykli na miejsce
    > samochodem, przelot na miejsce samolotem. Założenie jest takie, aby była
    > to nieduża kameralna grupa nastawiona na dużo śmigania po winklach z
    > pięknymi widokami + opcja zwiedzanie ciekawszych miejsc. Temperatura w tym
    > okresie w Hiszpanii około 15C + dodatkowe atrakcje.

    No chłopaki gratulacje , udana wyprawa. Gdyby nie to, ze mam swierze moto,
    jeszcze nie sprawdzone,to pewnie bylbym z wami.
    Tak trzymac.

  • 768. Data: 2011-02-15 10:05:59
    Od: "Johnny" <j...@p...pl>

    Użytkownik "Carramba" nie umie usiedziec na doopie:

    > No chłopaki gratulacje , udana wyprawa. Gdyby nie to, ze mam swierze moto,
    > jeszcze nie sprawdzone,to pewnie bylbym z wami.

    Niby nowe a w zicu już błechy! Napisz jak poradziłeś sobie z tym
    świerzbem...

    Zdroofka Johnny

    www.johnny.art.pl

  • 769. Data: 2011-02-15 10:18:14
    Od: "Carramba" <c...@o...pl>

> [...]

    No chłopaki gratulacje , udana wyprawa. Gdyby nie to, ze mam swierze moto,
    jeszcze nie sprawdzone,to pewnie bylbym z wami.

    PS korekta, sorry.

  • 770. Data: 2011-02-15 10:20:32
    Od: "Carramba" <c...@o...pl>

> [...]
    > pięknymi widokami + opcja zwiedzanie ciekawszych miejsc. Temperatura w tym
    > okresie w Hiszpanii około 15C + dodatkowe atrakcje.

    No chłopaki gratulacje , udana wyprawa. Gdyby nie to, ze mam swieże moto,
    jeszcze nie sprawdzone,to pewnie bylbym z wami.
    Tak trzymac.

    PS sorry, troll jakis.