  • 1. Data: 2014-01-27 09:32:25
    Temat: Fiat i mrozy - znowu się zaczęło
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    Jak co zimy - gdy tylko przyszły mrozy pokazują mi się wszelkie możliwe
    komunikaty po zapaleniu zimnego silnika:
    awaria ABS
    awaria systemu kontroli silnika
    itd. itp.
    a najbardziej mnie bawi przy - 11 st. C "przekroczona temperatura płynu
    chłodzącego".
    Dodam, że ABS działa i wszystko inne też, ale komunikaty mówią co
    innego. Wizyta w ASO wykazała brak 80 zł w portfelu, a poza tym wszystko
    w porządku, czyli ten typ tak ma. Czy to tylko przypadłość fiata, czy
    jakieś inne marki też tak mają na mrozie?
    Jacek

  • 2. Data: 2014-01-27 09:37:31
    Temat: Re: Fiat i mrozy - znowu się zaczęło
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    Stilo?
    Slaby akumurator..

  • 3. Data: 2014-01-27 09:52:58
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2014-01-27 09:37, wchpikus pisze:
    > Stilo?
    > Slaby akumurator..
    He, he. 2 sztuki: Stilo i Doblo, więc nie ma mowy o przypadku.
    Jacek

  • 4. Data: 2014-01-27 10:09:33
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 27 Jan 2014 09:32:25 +0100, Jacek

    > czy jakieś inne marki też tak mają na mrozie?

    W sobotę wróciłem z ferii zimowych -- samochód stał pod chmurką pod firmą
    przez tydzień akurat jak nadeszły mrozy. Nie dosyć że wyglądał jak bałwan,
    to jeszcze pod spodem był pokryty grubą warstwą lodu, której nie udało się
    odkuć do dzisiaj. Ale silnik odpalił po pierwszym grzaniu świec, trochę z
    bólu jęczał wentylator w schowku, ale co miało zgasnąć na desce to zgasło.
    Zatem inne marki tak nie mają -- w moim przypadku /Mazda6/ CITD. :P

    --
    Pozdor Myjk

  • 5. Data: 2014-01-27 10:15:25
    Od: wchpikus <w...@w...wp.pl>

    W dniu 2014-01-27 09:52, Jacek pisze:
    > He, he. 2 sztuki: Stilo i Doblo, więc nie ma mowy o przypadku.
    > Jacek

    Fiaty czule sa na niskie napiecie aku, norma.
    Podladowac i zapomniec:)

  • 6. Data: 2014-01-27 11:06:25
    Od: N1 <s...@v...pl>

    Fiat Panda 1.3jtd - takie same objawy, a jeździ, jak zwykle :-)

  • 7. Data: 2014-01-27 11:10:39
    Od: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>

    Użytkownik "wchpikus" <w...@w...wp.pl> napisał w wiadomości

    > Fiaty czule sa na niskie napiecie aku, norma.
    > Podladowac i zapomniec:)

    Weź mnie nie strasz, też mam Stilo. Poprzedniej zimy akumulator zaczął
    słabnąć, ale nie było głupich komunikatów, tylko resetował się zegarek i
    ustawienia podświetlania zegarów.

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

  • 8. Data: 2014-01-27 11:59:57
    Od: Jacek <s...@o...pl>

    W dniu 2014-01-27 11:10, yabba pisze:
    > Weź mnie nie strasz, też mam Stilo. Poprzedniej zimy akumulator zaczął
    > słabnąć, ale nie było głupich komunikatów, tylko resetował się zegarek i
    > ustawienia podświetlania zegarów.
    Tu ja Cię muszę zmartwić, bo w Stilo kilka razy blokowało się
    wspomaganie kierownicy. Przy słabszym aku i rozruchu na skręconych
    kołach - ciach i wyłączone. Producent nie przewidział możliwości, żeby
    się to samo odblokowało i trzeba się za każdym razem turlać bez
    wspomagania do ASO na wykasowanie komputera (ok 100 zł plus 4 godziny
    straty czasu). Dlatego zawsze teraz pamiętam, żeby nie dotykać
    kierownicy przy zapalaniu.
    Jacek

  • 9. Data: 2014-01-27 13:34:07
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 27 stycznia 2014 11:59:57 UTC+1 użytkownik Jacek napisał:

> [...]
    >
    > wspomagania do ASO na wykasowanie komputera (ok 100 zł plus 4 godziny
    >
    > straty czasu). Dlatego zawsze teraz pamiętam, żeby nie dotykać

    Pierdolić taki samochód. Wyobraź sobie ze Cie jakiś bandzior goni. Wsiadasz do
    samochodu i chcesz uciec. A samochód melduje że niski poziom płynu w spryskiwaczu i
    ni chuja nie pojedzie dokąd nie dolejesz.

  • 10. Data: 2014-01-27 13:43:18
    Od: "Serwis" <s...@i...com.pl>

    Potwierdzam
    Podładować akumulator