    From: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Fiatowski 1,6 LPG i wątpliwości dot rozrządu
    Date: Sat, 15 Jul 2017 20:00:57 +0000 (UTC)

    Mam fiata napędzanego popularnym silnikiem 1,6 16v z instalacją LPG.
    Instalacja LPG praktycznie nowa, porządna.
    Rozrząd wymieniony, swiece wymienione, silnik po małym remoncie (wymienione
    pierscienie, sprawdzona głowica etc)
    Od jakiegoś czasu autko dość duzo pali. Jakies 12l gazu przy predkosciach
    rzedu maks 100km/h. Powinno raczej jakies 9...
    Dodatkowo ma taki dziwny objaw ze przy obrotach ok 2000-2100 nastepuje
    czasami, nie zawsze ale dośc czesto takie jakby zachłyśniecie.
    Dodatkowo dziwnie odpala: rano jak jest zimny to praktycznie na jedno dwa
    obroty rozrusznika a potem juz przewaznie trzeba pokrecic troche bardziej
    (jakies 4-5 obrotów)

    Pojechałem do gazownika ktory stwierdził, ze rzeczywiście coś jest nie tak
    bo są za duze czasy wtrysków.

    Zredukował dawke gazu i jest lepiej ze spalaniem - jakies 10,5 ale imo
    nadal silnik nie do konca pracuje tak jak powinien. Mam wrażenie, ze
    złwaszcza na niskich obrotach brakuje mu mocy. No i ten wyczuwalny przeskok
    przy 2000 obrotów.

    Co moze byc nie tak? Skad ten problem z niestandardowymi wysokimi czasami
    wtrysków?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz