  • 1. Data: 2009-06-23 11:05:02
    Temat: Filter paliwa w xt660
    Od: rightbent80 <r...@g...com>

    Czy to jest możliwe ażeby nie było filtra paliwa w motorku z
    wtryskiem? Przeglądnałem pobieżnie okolice baku i silnika następnie
    service manuala chyba ze 300stron i nic. A tak sie składa, że mam
    wątpliwości co do czystości paliwa - głównie przelewanego z kanistra
    do baku - wtedy jakieś pyłki albo owady do baku mogą się nawinąć:)