  • 1. Data: 2009-06-23 11:28:07
    Temat: z cyklu "byłem na przeglądzie"
    Od: Vir <a...@o...pl>

    Pan diagnosta przyczepił się do ksenonu (niefabryczny). Po pierwsze -
    nie może być niebieski (jak kupowałem to wybrałem barwę ciepłą i on jest
    po prostu biały). Po drugie - nie mam układu poziomującego reflektor i
    spryskiwacza (sic!)
    Jak to jest w fabrycznej K 1200 LT? Ja spryskiwacza tam nie widziałem...
    Chciał mnie dobić i ze złym błyskiem w oku kazał mi jeszcze odpalić
    sprzęt. Miał jednak pecha, bo jak to kiedyś powiedział (pj), moje moto
    wydaje dźwięk jak AGD.
    No i podbił.

    Vir
    Duża czarna bawarka

  • 2. Data: 2009-06-23 11:36:05
    Temat: Re: z cyklu "byłem na przeglądzie"
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-06-23 13:28:07 +0200, Vir <a...@o...pl> said:

> [...]
    > nie może być niebieski (jak kupowałem to wybrałem barwę ciepłą i on
    > jest po prostu biały). Po drugie - nie mam układu poziomującego

    AFAIR w motocyklach nigdy nie był wymagany - po prostu reflektor
    powinien być ustawiony minus-ileśtam stopni w dół (było w przepisie
    ile). No i coś mi się zdaje, że nowe puszki też już nie muszą mieć
    układu samopoziomowania.

    Sebastian
    Kawa GT550 na wydaniu nieustajaco

  • 3. Data: 2009-06-23 11:57:12
    Od: Kuczu <q...@g...com>

    de Fresz pisze:

> [...]
    > powinien być ustawiony minus-ileśtam stopni w dół (było w przepisie
    > ile). No i coś mi się zdaje, że nowe puszki też już nie muszą mieć

    Musza miec poziomowanie i mycie ale tylko samochody. Przy okazji
    ustalania zasad prawodawca europejski zapomnial o motocyklach i w nich
    nie trzeba miec nic.

    --
    Kuczu

    LOUD BLACK PIPES SAVE LIVES !!
    Harley Davidson FXR-C 666 Edition
    www.bikepics.com/members/kuczu/87fxr/

  • 4. Data: 2009-06-23 13:03:32
    Od: de Fresz <d...@n...o2.pl>

    On 2009-06-23 13:57:12 +0200, Kuczu <q...@g...com> said:

    > Musza miec poziomowanie i mycie ale tylko samochody.

    No właśnie słyszałem, że w niektórych nowszych furach nie ma już
    poziomowania i jest to legalne, ale jakoś nie wnikałem głębiej.

    > Przy okazji ustalania zasad prawodawca europejski zapomnial o
    > motocyklach i w nich nie trzeba miec nic.

    Właśnie mi się coś kołacze, że ktoś tu kiedyś podawał przepisy czy
    linka i było tam wyraźnie o opuszczonym ileś-stopni reflektorze. Acz
    oczywiście nic sobie uciąć nie dam.

  • 5. Data: 2009-06-23 13:51:38
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!
    "Kuczu" <q...@g...com> wrote in message

    > Musza miec poziomowanie i mycie ale tylko samochody. Przy okazji ustalania
    > zasad prawodawca europejski zapomnial o motocyklach i w nich nie trzeba
    > miec nic.

    Panowie "diagnosci" takze zapominaja o motocyklach. Pojechalem do Janek. Pan
    wrazil sonde w wydech i stwierdzil ze 5-ciokrotnie przekraczam norme a skoro
    pojazd jest zarejestrowany po roku 1995 to (SIC!) powinien miec katalizator
    . Po tym druzgocacym wyroku przegazowal (wydech fabryczny, nie wypalony) i
    stwierdzil ze, do tego, jest za glosno i napewno cos kombinowalem. Fabryczne
    cechy z symbolami spelnianych norm i brak sladow patroszenia skwitowal
    usmieszkiem politowania. Usmieszek bardzo nie na miejscu gdyz jestem
    zagorzalym przeciwnikiem patroszenia wydechow. Na pytanie ile place
    uslyszalem ze laskawca nie bedzie kopal lezacego. Powstalem wiec i
    pojechalem wykonac przeglad w innej, zaprzyjaznionej stacji (dzieki,
    Tajtusie ;) ), gdzie dopytalem takze o normy dla motocykli. Wrocilem do
    przelozonego zlosliwego satyra z wnioskem o zapoznanie wybranych pracownikow
    z normami dla pojazdow ze szczegolnym uwzglednieniem jednosladow.
    Nie polecam w calej rozciaglosci. Powtarzam adres: Janki, przy stacji Orlen,
    zbieg trasy Krakowskiej i Katowickiej. Jezdzilem tam ze wszystkimi pojazdami
    od 8 lat lecz podziekowalem.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & padaki 955 / 660
    weFAQ&v=qvj

  • 6. Data: 2009-06-23 14:03:08
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "de Fresz"
    Kuczu
    w motocyklach nigdy nie był wymagany - po prostu reflektor
    powinien być ustawiony minus-ileśtam stopni w dół (było w przepisie
    ile).

    A skad ten pomysł???

    ***No i coś mi się zdaje, że nowe puszki też już nie muszą mieć
    układu samopoziomowania.

    Trzeba zawiadomic ustawodawce...:)

    ***Musza miec poziomowanie i mycie ale tylko samochody.

    Rajt...i to jest jedyne prawdziwe i oparte w art.66

    ***No właśnie słyszałem, że w niektórych nowszych furach nie ma już
    poziomowania i jest to legalne, ale jakoś nie wnikałem głębiej.

    W maglu mowili???

    ***Przy okazji ustalania zasad prawodawca europejski zapomnial o
    motocyklach i w nich nie trzeba miec nic.

    Nie zapomnial...niestety...

    ***Właśnie mi się coś kołacze, że ktoś tu kiedyś podawał przepisy czy
    linka i było tam wyraźnie o opuszczonym ileś-stopni reflektorze. Acz
    oczywiście nic sobie uciąć nie dam.

    Na szczescie sobie nie dasz...
    Cieplo chlopaki cieplo
    VIR - lec i czytaj co masz napisane na reflektorze...

    ...bo mi sie wydaje ze HR/C a nie DR/C i po ptakach...
    Ciesze sie ze moglem pomoc

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 7. Data: 2009-06-23 14:29:20
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    ***Użytkownik "Kefir"
[...]

    Ach Ty Brutusie...dopiero jak Cie inny pogonil to do kolegi sie zwrociles
    (:(:(:

    ***Wrocilem do przelozonego zlosliwego satyra z wnioskem o zapoznanie
    wybranych pracownikow
    z normami dla pojazdow ze szczegolnym uwzglednieniem jednosladow.

    ***WREDOL*** ale brawo dla Tego Pana tak trzymac...

    He he wiele tego nie ma...motocykl ma mniec katalizator ale chyba po 2004,
    co nie zmienia faktu ze sprytny diagnosta nie bedzie sie wychylal bo jak
    n.p. w takim XX stwierdzic czy nie schowali go pod owiewka lub czy HD ktory
    wlasnie podjechal nie ma go zamontowanego tam gdzie normalne motocykle maja
    zbiorniki...
    A norma spalin szanowne panstwo nie zmienila sie od 30 lat i wynosi <4,5% CO
    na wolnych i nic wiecej sie nie bada...

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 8. Data: 2009-06-23 14:30:10
    Od: "(pj)" <j...@g...com>

    Vir pisze:
> [...]
    > Chciał mnie dobić i ze złym błyskiem w oku kazał mi jeszcze odpalić
    > sprzęt. Miał jednak pecha, bo jak to kiedyś powiedział (pj), moje moto

    no to co marudzisz jak podbil? ;-)

    Ale faktem jest, ze stacje diagnostyczne cus ostatnio bardziej dokladnie
    sprawdzaja moto. Jak bylem 2 tyg. temu, to, nie wiem co mnie podkusilo?,
    zalozylem dB-killery, i w 1-szych slowach pan diagnosta zapytal czy mam
    oryginalny, czy modyfikowany wydech? Nastepnie poprosil o obroty zgodnie
    z tabliczka znamionowa (95 dB @ 4,9krpm) i juz mial badac glosnosc, gdy
    okazalo sie ze batryjka mu nie dziala wew przyrzadzie... :-) Ja bylem
    spokojny, a pan i tak stwierdzil, ze mialem "szczescie" ze nie mogl
    dokonac pomiaru. Tez podbil - laski w sumie nie robil... ;-)

    --

    pozdr
    pj

  • 9. Data: 2009-06-23 14:40:52
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Witam

    *** "(pj)"
    Ale faktem jest, ze stacje diagnostyczne cus ostatnio bardziej dokladnie
    sprawdzaja moto.

    Pierwsze efekty raportu NIK z kontroli WK w starostwach i bardzo dobrze...
    Wiecej: http://skocz.pl/raport_NIK

    ***a pan i tak stwierdzil, ze mialem "szczescie" ze nie mogl
    dokonac pomiaru. Tez podbil - laski w sumie nie robil... ;-)

    Jak to nie mogl???

    --
    Tytus
    żółte najszybsze

  • 10. Data: 2009-06-23 14:42:53
    Od: "Marcin N" <marcin5_usun@wykasuj_onet.pl>

    Użytkownik "Tytus" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
> [...]
    > sprawdzaja moto.
    >
    > Pierwsze efekty raportu NIK z kontroli WK w starostwach i bardzo dobrze...

    Nie wiem, czy dobrze. Diagności ze strachu teraz przeginają w drugą stronę.
    Boją się dopuścić do ruchu w pełni sprawne pojazdy, co chyba wynika z
    niedokładnej znajomości przepisów.

    MN